بازدید 6164
۲

جاده چالوس روز جمعه یکطرفه می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ساعت ۱۳ روز جمعه محور کرج-چالوس از کرج بسته می‌شود و تردد به صورت یک طرفه از مرزن‌آباد به سمت کرج برقرار خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 06 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از وجود ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس و توقف عبور و مرور در برخی از مقاطع این محور خبر داد.

علی زندی فر گفت: ترافیک در محور کرج-چالوس بسیار سنگین است و عبور و مرور در بسیاری از مقاطع متوقف شده است.
زندی فر افزود: به هموطنانی که قصد مسافرت به سمت شمال دارند توصیه می‌شود به جای محور کرج-چالوس از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

وی در پایان گفت: ساعت ۱۳ روز جمعه محور کرج-چالوس از کرج بسته می‌شود و تردد به صورت یک طرفه از مرزن‌آباد به سمت کرج برقرار خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آره بابا!!! به این قانون شکنان و خندان به ریش مردمی که رعایت بهداشت جمعی میکنند ،جایزه هم بدید.
من صبح زود روز سیزده مهر از چالوس عازم تهران شدم در یک اتفاق نادربرای من که بیش از چهل سال این مسیر را تردد کرده ام زمان سفر من و همسرم 25 ساعت طول کشید عدم مدیریت برای این اتفاق کاملا مشهود بود کاری به هجوم و خلاف کاری رانندگان خاطی ندارم ققط می توان گفت عدم وجود افراد تحصیلکرده و متخصص در همه ارکان مملکت مشهود است منتظر فاجعه در مدیریت مملکت باشیم .حتی حاضر به توضیح و تشریح این بی عرضگی نیستم چون به نظر نهادینه شده و دیگر کسی امکان و توان اصلاح را نخواهد داشت .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی