بازدید 22153
۵

پاسخ سفیر ایران در آذربایجان به شیطنت اسرائیل

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در واکنش به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور تاکید کرد: خواب‌های صهیونیسم برای این منطقه هرگز تعبیر نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 01 October 2021

به گزارش تابناک، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در توییتی در واکنش به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور نوشت: «ما برای همه یهودیان و مسیحیان و دیگر پیروان ادیان الهی احترام ویژه قائل هستیم؛ ولی مطمئن هستیم جمهوری آذربایجان و فلسطین برای همیشه کشور‌های اسلامی باقی خواهند ماند. خواب‌های صهیونیسم برای این منطقه هرگز تعبیر نخواهد شد».

پیشتر سفیر رژیم صهیونیستی در باکو با متهم کردن ایران به نقض حقوق اقلیت‌ها گفته بود: در حالی که ایران اقلیت‌های مذهبی و قومی اش را سرکوب و یهودیان را در دیگر کشور‌ها هدف قرار می‌دهد، ما، یعنی اسرائیل، آمریکا و آذربایجان روی چندگانگی و تسامح سرمایه گذاری می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
تنها احمق ها باوردارندکه ،اسرائیل، آمریکا روی چندگانگی و تسامح سرمایه گذاری می‌کنند.
من آذربایجان رو دوست دارم... دوست دارم تمام آذربایجان(جمهوری آذربایجان)به ایران ملحق بشه وبا ارمنستان مثل یک همسایه خوب زندگی کنیم...
یعنی آذربایجان نمیداند در حال ایجاد ناآرامی شدید برای کشورش است؟ یعنی نمیداند اسراییل در حال تبدیل ذربایجان به میدان جنگ خودش با ایران است؟ واقعا اگر کمی فکر کنند زودتر کاری میکنند .
این سفیر ایران تو جمهوری باکو چرا شل صحبت میکنه .انگار سفیر الهام علی اف هست. طوری صحبت کن که معلوم بشه از منافع ملت ایران دفاع میکنی .
ای صهیون پلید ابلیس صفت کودک کش اشغالگر طالع نحس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر