بازدید 14061

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۸ مهر/ ۲۶۸ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۵۴ میلیون و ۹۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۹۳۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 30 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۳۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۶۴۲ دوز اول و ۱۶ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۹۹ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۵۴ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۴۴۱ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۷۸۰ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۱۴۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۴۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۶۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۰ هزار و ۴۲۸ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۹۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۹۳۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۴۴۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
پس چرا زیر نویس اخبار شبکه خبر تعداد تلفات کرونایی 24 ساعت گذشته را 286 نفر اعلام می کند؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
جای شش وهشت عوض شده، ما عدد هستیم و انچنان ارزش خاصی نداریم....
وقتی به آمار واکسیناسیون دنیا نگاه میکنی متوجه یک نقصی توی مملکت خودمان می‌شویم که نمی‌دانم اسمش را سو مدیریت، لجبازی با مردم، حماقت یا چه چیز دیگه‌ای می‌توان گذاشت!!! وقتی میبینی ما در جدول از کشوری مثل کامبوج و خیلی کشورهای فقیر دیگر هم پایین‌تر هستیم متوجه می‌شویم که مشکل بسیار اساسی‌تر از این حرفهاست فکر میکنم ما تنها کشوری بودیم که مدیریت کشور برای وارد نکردن واکسن تحت فشار بد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
از بین ۵۶ کشور پرجمعیت زمین ایران در جایگاه ۲۴ به‌لحاظ درصد و در جایگاه ۱۸ به‌لحاظ تعداد دز تزریقی قرار دارد. پس وضع ما بدتر از معمول نیست. زمانی می‌گفتید عراق و افغانستان جلوتر از ما هستند ولی دروغ می‌گفتید و امروز درصدشان نصف درصد واکسن‌زده‌های ایران هم نیست با اینکه جمعیت کمتر و روابط بهتری با غرب دارند.
R
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
ناشناس16 22 خیلی خوشحالم که وضع ما به خرابی افغانستان وعراق!!!!! نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
آمار رو از کجا نگاه میکنی عموجون
یه سری به سایت زیر بزن
Worldometers
ویروسی که بشر را به چالش کشید

هنوز هیچ کشوری داروی قطعی براش نساخته
یعنی جهان به زانو درآمد در مقابل این ویروس میکروسکوپی
و چهره واقعی ، ضعیف و ناتوان اکثر مسئولان و دولتهای کشورهای جهان با این ویروس معلوم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
و جالب تر اینکه عده ای میگن کرونا همه جا تموم شده الا کشور ما
ویروسی که بشر را به چالش کشید

هنوز هیچ کشوری داروی قطعی براش نساخته
یعنی جهان به زانو درآمد در مقابل این ویروس میکروسکوپی
و چهره واقعی ، ضعیف و ناتوان اکثر مسئولان و دولتهای کشورهای جهان با این ویروس معلوم شد
اگر اشتباه نکرده باشم از اسفندماه واکسیناسیون در کشور آغاز شده والان 8 ماه از آغاز واکسیناسیون دارد می‌گذرد و کسانی که ابتدا واکسن زده‌اند الان نیاز به دز یادآور دارند در حالی که جمعیت کثیری از مردم هنوز دز اول خود را نزده اند بعد وزیر بهداشت مخالف واکسن با خوشحالی خبر از اتمام واکسیناسیون تا پایان بهمن ماه می‌دهد!!! این شیوه واکسیناسیون قطعا نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد. از ابتدا باید بجای مخالفت با واردات واکسن و لجاجت کودکانه و گوش دادن به حرفهای کسانی که در عدم واردات واکسن سود شخصی داشتند با واردات گسترده واکسن و واکسیناسیون گسترده، مردم را ایمن می‌کردند و الان زمان دز یادآور بود نه اینکه تازه به مردم قول بهمن را بدهند
غر نزنید این بیماری همه جا هست وقتی ماسک نمیزنید و رعایت نمی کنید حق غر زدذن و گلایه ندارید شمالتون را برید و تا میتونید ازدحام ایجاد کنید اینجا هم بیایید مدام غر بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بنظرتان چنددرصد مردم شمال میروندوچنددرصد مردم درعزاداری واربعین لطفا چشماهایت را بازکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
من با نظرتان کاملا موافقم،فقط حضور در مراسم مذهبی و میتینگ های تبلیغاتی و کنسرت های خارج از کشور را هم به عدم رعایت ها و سپس ادای روشنفکری درآوردن،اضافه کنید.
متاسفانه 268نفر از مردم واقعا بی دفاع کشور دچار سو تفاهم شدند و جان سپردند. تسلیت به خا نوادهای انها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
حالا نه که مردم کشورهای دیگه کاملا دفاع شده هستن
عصر پنجشنبه است و داریم می‌رویم سر خاک برادر جوانمان که در اثر سهل انگاری امثال عین الله، نمکی، مخبر ودیگران از دست رفت مطمئن باشید دعاگوی همه شما هستیم وبه شدت شما را دعا میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
کسانی که به بهانه مذاکره و اف ای تی اف واکسن نیاوردن مقصر نیستند درسته؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
حسن روحانی رو یادت رفت
نرخ نرگ وقتی توی ایران ۵ بود و توی دنبا ۲.۵ بود می نوشتید وضعبتی به مراتب بهتر از ما دارند.الان هم که ۲.۳ به ۲.۲ شده باز می نویسید وصعیتی به مراتب بهتر از ما دارند.تصمیم ندارید این جمله کلیشه ای را تغییر بدهید؟احتمالا اگر کمتر هم بشویم تغییر نمیدهید و باز همین را می نویسید
دولت با واکسیناسیون سریع بایستی جلوی موجهای بعدی را بگیرد تجربه خانواده مانشان داده همین سینوفارم چینی بسیار موثر بوده
امار کل مبتلایان در گزارش فوق با امار کل مبتلایان در گزارش صفحه اول اختلاف حدودا 220 هزار نفری دارد کدام امار صحیح است
کلی مردم مراعات می کنند به کرونا مبتلا نشوند بعد عده ای ناآگاه و فریب خورده ساده لوح می روند واکسن چینی یا برکت می زنند و با دست خودشان کرونا را وارد بدنشان می کنند بعد دقیقا مثل افرادی که کرونا دارند به عوارض و دردسرهای آن مبتلا می شوند چرا از عوارض و سکته و صدها مشکل دیگر که این آشغال واکسن چینی و برکت و ... برای مردم درست کرده است خبری پخش نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
سکته های بعد از واکسن چینی و نابود کردن دل و روده مردم را آمارش را نمی گویند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
ما که عوارضی ندیدیم
دروغ نگو
اینقدر بی اطلاع و بدون فکر و‌مطالعه و از روی احساس و جوگیر شدن حرف نزنین! بهداشت جهانی سینوفارم را تایید کرده و در خود چین هم به بچه های دبیرستانی واکسن زدن دارن میروند مدرسه! تازه اگر خیلی نگران عوارضش هستین فایزر ریسک بیشتری داره چون واکسن ژنتیکی است ولی سینوفارم با روش قدیمی ویروس مرده ساخته شده! من بچه هام را بر اساس اطلاعات سازمان بهداشت جهانی دوز اول زدم و عوارض خاصی نداشتن چون خودم و خانمم هم زده بودیم و راه دیگه ایی هم وجود نداره! مدرسه ها یک ماه بعد از دوز دوم باید بتدریج باز بشوند. سازمان بهداشت جهانی فقط فایزر و سینوفارم را برای نوجوانان تایید کرده! پس الکی بر اساس اطلاعات غلط و جوگیر شدن تصمیم نگیرید. تا همه واکسن نزنن این مصیبت ادامه داره.
وقتی نتیجه یک تست کرونا که در اتیوپی نیز ۱۵ دقیقه ای معلوم می شود در ایران چهار روز طول می کشد بقیه ادعاهایشان را نیز ببینید چه اندازه واقعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
اتیوپی آب و هوا چطور بود عزیزم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی