بازدید 5382

اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر منصوب شدند

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی به اعضای جدید شورای عالی این جمعیت که از سوی رئیس‌جمهوری منصوب شدند تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 27 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در بخشی از این پیام ضمن تقدیر از حمایت های رئیس جمهوری به ویژه در موضوع واردات واکسن کرونا به کشور و همچنین انتصاب اعضای جدید شورای عالی جمعیت هلال احمر تأکید کرده است: شورای عالی بالاترین رکن سیاست‌گذاری جمعیت هلال احمر است که بر اساس قانون اساسنامه هلال‌احمر، وظیفه بررسی و تصویب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، سیاست‌ها، برنامه و بودجه سالانه، تغییرات ساختار سازمانی، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی و مالی و نظارت کلان بر فعالیت‌های جمعیت را بر عهده دارد. با حکم رئیس محترم جمهوری، دکتر عین اللهی، دکتر منصوری و سردار جلالی فراهانی به عنوان اعضای جدید شورای عالی جمعیت هلال احمر منصوب شدند که به هر سه نفر این انتصاب را تبریک گفته و امیدوارم با حضور این افراد بتوانیم قدرتمندتر از گذشته اهداف جمعیت هلال‌احمر را دنبال کرده تا خدمات شایسته‌تری به هموطنان ارائه کنیم.

حضور این سه عضو در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش است.

دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت را از جهاندار جان آفرین برای این افراد مسالت دارم و امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر، پاسخ‌گوی اعتماد رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان