ارزش پالایش یکم و دارایکم در روز افت سنگین شاخص بورس چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، امروز درچهارمین روز هفته جاری پس از یکروز مثبت دوباره منفی به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۳.۵۷ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۴ هزار و ۱۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۳۲۸ تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 21 September 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز پس از اینکه روز گذشته پالایش مثبت بود دوباره به مدار منفی بازگشت شپنا، شبندر و شبریز منفی و متعادل بودند. در این میان شتران با تعادل میان خریداران و فروشندگان تک نماد مثبت گروه بود. در پایان معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با افت ۳۶ هزار و ۵۵۳ واحدی نسبت به دیروز به رقم یک میلیون و ۳۹۱ هزار واحد نزول کرد و همراه آن دوصندوق دولتی پالایش و دارایکم نیز با افت قیمت همراه بودند. در معاملات امروز شپنا (پالایش نفت اصفهان) جزو شرکت‌هایی بود که بیشترین خروج پول حقیقی را داشت
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۵ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افت ۰.۴ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۲.۷۴ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با کاهش ۴.۳۷ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با کاهش ۳.۳۱ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۵۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴.۳۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۴۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم و دارایکم در روز افت سنگین شاخص بورس چقدر شد؟
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۳۲۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۲ هزار و ۲۲۹ تومان معامله شد.

ارزش پالایش یکم و دارایکم در روز افت سنگین شاخص بورس چقدر شد؟

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان