پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۳۰ شهریور

بورس امروز، بعد از چند روز سقوط سرانجام توانست شاخص ها را سبزپوش کند و بارقه اندکی از امید به رشد در دل سهامداران روشن شود. خبرنگار نبض بورس در گفتگو با پیام الیاس کردی به بررسی روند بورس فردا پرداخته است.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 20 September 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز، بعد از چند روز سقوط سرانجام توانست شاخص ها را سبزپوش کند و بارقه اندکی از امید به رشد در دل سهامداران روشن شد. 

امروز شاخص کل با ۷۲۷۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۱ درصد توانست خود را تا سطح یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۷۵۸ واحد بالا کشد و شاخص کل هم وزن هم با افزایش ارتفاع ۱۵۹۵ واحدی معادل ۰.۳۷ درصد سطح ۴۳۲ هزار و ۶۱۱ واحدی را لمس کرد. 

پیام الیاس کردی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: واقعیت این است که شرایط امروز بازار در مقایسه با روزهای گذشته با اختلاف بسیاری بهتر بود. البته ابتدای صبح بازار بهتر از اواخر معاملات بود، چرا که در انتهای بازار فشار عرضه ها کمی بیشتر شد. 

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: یکی از فاکتورهایی که من همیشه به آن علاقمند هستم و آن را رصد میکنم، تغییر مالکیت و به عبارت بهتر ورود و خروج پول است. وقتی به این شاخص خروج پول نگاه می کنیم، متوجه خواهیم شد که این روند در روز جاری کُند شده است. امروز درست است که باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج حدود ۲۹۰ میلیارد تومان بود اما در مقایسه با روزهای گذشته روند آن کُندتر بوده است و این نوید آن را می دهد که احتمالا بازار بخواهد حرکاتی را داشته باشد. 

الیاس کردی افزود: بسیاری شاید این انتقاد را داشته باشند که شاخص کل در حال رشد است و سهم های آن ها رشدی نکرده است اما به هر حال شاخص کل نماگر آن نمادهای اصلی بازار سرمایه است و همیشه برگشت بازار این گونه بوده است که در ابتدا شاخص کل شرایط بهتری را تجربه کرده و در روزهای بعد که انتظار من این است فردا یا پس فردا باشد، شرایط برای سهام کوچک اندکی بهتر شود و انشاالله این خروج پول و تغییر مالکیت که منفی است در روزهای آینده صفر و سپس مثبت شود.

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار