بازدید 5425
۳

پوتین: ده‌ها تن از اطرافیانم مبتلا به کرونا هستند

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که ده ها تن از اطرافیان وی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به همین دلیل نیز خود را قرنطینه کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 16 September 2021


به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه نوشت: «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری این کشور پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در سخنانی در جلسه شورای امنیت جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی از طریق ویدئو کنفرانس، اعلام کرد که به این دلیل خود را قرنطینه کرده که ده ها تن از اطرافیان وی به نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) مبتلا شده اند.

پوتین در سخنرانی مجازی خود در این جلسه که در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: می دانید که متاسفانه مجبور بودم سفر خود به دوشنبه را در آخرین لحظه لغو کنم؛ از این بابت بسیار متاسفم و همان گونه که می دانید مسئله مربوط به این است که ابتلا به ویروس کرونا در افراد نزدیک به من تشخیص داده شد و صحبت از یک یا دو نفر نیست، بلکه در مورد ده ها نفر است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «نووستی» روسیه، رئیس جمهوری این کشور ضمن تاکید بر این که در حال حاضر ناچار است خود را برای چند روز قرنطینه کند، خاطر نشان ساخت که کشورش به بررسی وظایف محوری مطرح شده برای سازمان پیمان امنیت جمعی علاقه مند است هر چند که از راه دور نیز باشد.

این در حالی است که کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) پریروز (سه شنبه) در بیانیه ای، اعلام کرده بود که پوتین در گفت و گوی تلفنی با «امامعلی رحمان»، رئیس جمهوری تاجیکستان، از تصمیم خود مبنی بر ورود به قرنطینه برای مدت مشخصی به دلیل ابتلای برخی از اطرافیانش به ویروس کرونا خبر داده و به همین دلیل نیز، سفر وی به دوشنبه لغو شده و در جلسه شورای امنیت جمعی سازمان پیمان امنیت جمعی، نشست شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و نشست مشترک سران هر دو سازمان که قرار است طی هفته جاری در این شهر برگزار شوند، از طریق ویدئو کنفرانس شرکت خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
قابل توجه مسوولین و عزیزانی که واکسن زده اند نمیتوانید بگویید این آقایان واکسن خوب نزدند
چون این ویروس تولیدی بخاطر کاهش جمعیت است پس فقط یک راه ایمن وجود دارد فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل به سبک چین لطفا کلیپها و فیلمهای برخورد چین به کرونا گرفته ها رو برای قرنطینه ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
اتفاقا این نشون از بی تدبیری مسئولین ما داره که از یه همچین کشوری هول خرید واکسن بودند. لازم به ذکره هنوز اروپایی ها واکسن اسپوتنیک رو قبول ندارند.
راستی از شش تا واکسن کرونای روسی چه خبر؟ اونایی که میگفتن واکسن اسپوتیک سرامد تمام واکسن هاست کجان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل