بازدید 5214
۴

هند صادرات واکسن کووید۱۹ را از سر می‌گیرد

هند اعلام کرد به زودی کار صادرات واکسن کرونا از سر خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 15 September 2021

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از رویترز نوشت: هند که به بخش مهمی از جمعیت بزرگسال خود واکسن تزریق کرده اعلام کرد به زودی صادرات واکسن را به خصوص به کشورهای آفریقایی از سر خواهد گرفت. در پی بروز موج دوم کرونا در هند و مرگ و میر وحشتناک این کشور، صادرات سرم و واکسن از هند به دیگر کشورهای جهان به شدت کاهش پیدا کرده بود.

هند بزرگترین تولیدکننده سرم و واکسن کرونا در جهان است و قصد دارد به ۹۹۴ میلیون بزرگسال خود تا ماه دسامبر واکسن تزریق کند. هند تاکنون به ۶۱ درصد از جمعیت خود دستکم یک دوز واکسن تزریق کرده است.

یک مقام هندی گفته این کشور هم واکسن به کشورهای آفریقایی خواهد داد و هم سازوکار مقابله با شیوع کرونا را به این کشورها منتقل خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زمانی که دنیا تشنه واکسن بود جان مردم خودش براش بیشتر ارزش داشت همون واکسن هایی که فروخته بود رو هم صادر نکرد و باعث مرگ کلی انسان بیگناه در سراسر دنیا شد . حالا که واکسن هاش اضافه اومده دیگه واکسن هندی هم به درد ما نمیخوره ببرید به همون ملت هند نفری 5 دوز بزنید واکسنتان هم ارزانی خودتان
حالا ساندیس خورا میان میگن دیدی رئیسی می‌تونه از هند واکسن بیاره ولی روحانی نتونست؟؟؟!!
این هم دلیل بسیار واضح دیگری که چرا واکسن یکدفعه اینقدر زیاد شد. امیدوارم بعد از این دیگر کسی دنبال دلایل تخیلی و یا حتی سیاسی نگردد.
الان نه تنها چین و آمریکا و اروپا واکسیناسیونشان را تمام کرده اند، بلکه هند هم بعنوان عظیمترین تولیدکننده سنتی واکسن جهان (البته بزرگترین تولیدکننده جدید واکسن جهان احتمالا چین است که بیش از دومیلیارد دز زده و تقریبا همین مقدار هم صادرکرده) هم تولیداتش را به بازارهای جهانی سرازیر کرده و بزودی اینهمه واکسن، باعث وجود واکسن مازاد در بازارهای دنیا می شوند.
اگر هم دقت کنید، همه این اتفاقات هم در طی اوایل تا اواسط شهریور افتاده و حالا هم در 24 شهریور، هند هم به آنها پیوسته است.
پس لطفا دیگر نگویید، اِه، چطورشد یکدفعه اینهمه واکسن زیادشد؟ معجزه شده؟!!
خسارت بگیرید
پس بدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی