بازدید 14915

بیمه شخص واحد، بهترین جایگزین بیمه تکمیلی

بیمه شخص واحد، اولین بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی است که نیاز به داشتن بیمه پایه ندارد و در راستای حمایت از افرادی که امکان دریافت بیمه تکمیلی رایج را ندارند ارائه شده است. در این مقاله با این نوع بیمه آشنا شوید.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 15 September 2021

بیمه شخص واحد، بهترین جایگزین بیمه تکمیلی

اغلب اشخاصی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، یک تجربه مشترک دارند. آنها با هر مشکل جزیی، به سرعت به سراغ پزشک می‌روند، آزمایش می‌دهند، هر سال چکاپ کامل می‌کنند، بدون اینکه نگرانی بابت هزینه‌های آن داشته باشند. در سال‌های گذشته برای بسیاری از مشاغل خصوصا فریلنسرها و کسب‌وکارهای نوپا امکان داشتن بیمه تکمیلی میسر نبود و این افراد ممکن بود به منظور کاهش هزینه، مراجعه به پزشک و چکاپ را به آخرین لحظات و زمانی که اوضاع سلامتیشان حادتر شود موکول کنند. بیمه دی به منظور صیانت از سلامتی همه اقشار جامعه، خدمت جدیدی را ارائه داد تا افراد بتوانند حتی بدون داشتن بیمه پایه و بدون محدودیت‌های بیمه‌های تکمیلی، خود را بیمه کنند و از تمام خدمات درمانی با کمترین هزینه برخوردار شوند.

با ارائه بیمه شخص واحد، فرقی بین کسی که کارمند یک شرکت بزرگ است و جوانی که می‌خواهد برای خودش کسب‌وکار کوچکی راه بیندازد نیست، همه می‌توانند بدون نگرانی از هزینه‌های درمان، سلامتی خود را در اولویت قرار دهند. اگر هنوز تحت پوشش بیمه تکمیلی نیستید، حتما تا آخر این مطلب همراه ما باشید و ببینید چطور می‌توانید خود و خانواده خود را بدون محدودیت و با هر میزان هزینه که تمایل دارید بیمه کنید.

بیمه شخص واحد چیست؟

بیمه دی برای حمایت از افرادی که نمی‌توانند تحت نظر سازمان‌های حقوقی به صورت گروهی بیمه تکمیلی درمان را تهیه کنند، بیمه شخص واحد که نوعی بیمه درمان تکمیلی انفرادی است، ارائه نموده است. بیمه شخص واحد یکی از انواع بیمه‌های درمانی در ایران است که کلیه خدمات بیمه تکمیلی را ارائه می‌دهد. این نوع بیمه برای افرادی که امکان داشتن بیمه پایه یا بیمه درمان تکمیلی گروهی و سازمانی را ندارند مناسب است. بنابراین شما بدون محدودیت بیمه تکمیلی می‌توانید برای خود یا خانواده خودتان بیمه تهیه کنید و با مراجعه به مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه دی، بدون پرداخت هزینه‌، از کلیه خدمات درمانی تحت پوشش استفاده کنید.

هزینه‌های بیمه شخص واحد چقدر است؟

بیمه شخص واحد به منظور جبران هزینه‌های شماست تا با خیال راحت از نظر هزینه‌ها، مراقب سلامتی خود باشید. آیا شما لازم می بینید به دفعات به پزشک و آزمایشگاه و بیمارستان مراجعه کنید؟ یا فکر می‌کنید نیاز به بسیاری از خدمات این بیمه ندارید و فقط نگران حوادث و بیماری‌های صعب‌العلاجی هستید که ممکن است ناگهان متوجه آن شوید، بیمه سه ستاره مخصوص جبران هزینه‌های ضروری را انتخاب کنید. پرداختی شما در این طرح بسیار ناچیز است. با توجه به سن شما و تحت پوشش بودن یا نبودن بیمه پایه هزینه پرداختی متغیر است.

بیمه شخص واحد به همه ایرانیان تا سن 70 سال خدمات می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به سن و خدمات درمانی که نیاز دارید، هزینه پرداخت کنید. به عنوان مثال اگر 30 سال داشته باشید و فاقد بیمه پایه باشید سالانه فقط 436،800 تومان پرداخت می‌کنید و در ازای آن می‌توانید از خدمات جراحی عمومی تا سقف 20 میلیون تومان، جراحی تخصصی تا سقف 40 میلیون تومان و هزینه آمبولانس تا سقف 500 هزار تومان استفاده کنید. بنابراین شاید سال‌ها به خدمات بیمه نیاز پیدا نکنید ولی اگر روزی به یکی از خدمات آن نیاز پیدا کردید، در شرایطی که حتما در رنج و سختی هستید و همه نگران حال شما هستند، هزینه‌های سنگین بیمارستان را بیمه شخص واحد شما جبران می‌کند حتی بدون داشتن بیمه پایه!

در طرح چهار و پنج ستاره بیمه شخص واحد، همه خدمات بیمه شخص واحد و با سقف پرداختی بالاتر نیز به شما ارائه می‌شود. هزینه طرح چهارستاره که مخصوص خدمات پرتکرار می‌باشد، برای یک شخص 30 ساله بدون بیمه پایه، سالانه حداکثر 1،842،300 تومان است. در طرح پنج‌ستاره، سقف پرداختی افزایش پیدا می‌کند. شما در این طرح فقط 2،527،700 تومان پرداخت می‌کنید درحالیکه مثلا می‌توانید برای یک جراحی تا 100 میلیون تومان از طریق بیمه دی، هزینه پرداختی خود را جبران کنید.

قیمت طرح‌های فوق با داشتن بیمه پایه، استفاده از سایر خدمات بیمه دی و پایینتر بودن سن شما، می‌تواند تا حدود نصف این مبالغ نیز کاسته شود. همچنین شما می‌توانید سقف پرداختی شرکت بیمه را تا دو برابر افزایش دهید درحالی که فقط 30 درصد به مبلغ پرداختی شما اضافه می‌شود. و حتی با فقط 17 درصد افزایش پرداختی، فرانشیز آن را به نصف کاهش دهید.

این شما هستید که می‌توانید با توجه به نیاز خود و اقداماتی که قصد دارید برای سلامتی خودتان انجام دهید بیمه‌نامه‌تان را مدیریت کنید.

آیا هنوز در مورد داشتن بیمه تکمیلی تردید دارید؟ مقاله کاهش هزینه‌های درمان، در مورد توجیه اقتصادی داشتن بیمه تکمیلی مفصل توضیح داده شده است.

بیمه شخص واحد، بهترین جایگزین بیمه تکمیلی

خدمات درمانی تحت پوشش بیمه شخص واحد چیست؟

خدماتی که در بیمه شخص واحد ارائه شده‌است شامل کلیه مواردی است که در بیمه‌های تکمیلی رایج به بیمه‌گزاران ارائه می‌شود. همچنین به دلیل شیوع بیماری کرونا، برخی خدمات مرتبط با بیمه کرونا نیز به آن اضافه شده است.

  • هزینه‌های بیمارستانی و اورژانس
  • هزینه‌های آمبولانس شهری و بین شهری
  • اعمال جراحی عمومی، تخصصی و سرپایی
  • ویزیت پزشک و دارو
  • خدمات آزمایشگاهی و پاراکلینیک
  • زایمان طبیعی و سزارین و درمان نازایی
  • دندانپزشکی
  • رفع عیوب انکساری دو چشم و سمعک
  • سرمایه فوت کرونا

اعمال جراحی تحت پوشش بیمه شخص واحد:

  • جبران هزینه‌های بستری‌، جراحی، شیمی درمانی‌، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود وDay Care
  • اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به‌استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان

هزینه‌های پاراکلینیکی تحت پوشش بیمه شخص واحد:

  • سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع اندوسکوپی، ام آرآی‌، اکوکاردیوگرافی استرس اکو، دانسیتومتری
  • تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری– PFT)، نوار عضله (EMG)، نوارعصب (NCV)، نوارمغز (EEG)، نوارمثانه (سیستومتری یا سیستوگرام)، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم
  • آزمایش‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب‌شناسی و ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی، نوار قلب، فیزیوتراپی

 بیمه شخص واحد، بهترین جایگزین بیمه تکمیلی

چرا بیمه دی بهترین انتخاب است؟

شرکت بیمه دی بیش از 2 میلیون بیمه شده دارد و به منظور ارائه خدمات مناسب به مشتریانش شرایطی را فراهم کرده که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی‌نامه کتبی، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از 7000 مرکز طرف قرارداد در سراسر کشور دریافت کنند. این شرکت بیمه با 16 سال سابقه فعالیت در ایران، در سال 1398 به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان رتبه نخست در گروه موسسات بیمه‌ای برگزیده شد. بیمه دی اکنون دارای بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح 1 توانگری با نسبت 241) از نظر سهم بازار است و دارای جایگاه چهارم در میان شرکت‌های فعال در این صنعت می‌باشد.

بیمه شخص واحد تنها یکی از ابتکارات بیمه دی به منظور ارائه خدمات مورد نیاز به همه اقشار جامعه است، و مفتخر است که توانسته علاوه بر نهادهای مختلف نظر مردم شریف ایران و خصوصا جوانان را نیز جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره بیمه‌ای و خرید این بیمه‌نامه می‌توانید به دفاتر نمایندگی در کل کشور، سایت بیمه دی مراجعه کنید و یا با شماره‌ 1671 (بدون کد شهری) تماس بگیرید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی