بازدید 7398
۶

امارات ۳۸ فرد و شرکت را تحریم کرد

شهروندانی از امارات، لبنان، عراق، هند، یمن، افغانستان، سوریه، نیجریه و ایران بین افرادی که امارات آن‌ها را در فهرست افراد و شرکت‌های حامی تروریسم قرار داده است، دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 14 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، هیئت وزیران امارات ۳۸ فرد و شرکت را در فهرست افراد و شرکت‌های حامی تروریسم این کشور قرار داد.

 هیئت وزیران امارات اعلام کرد که این تصمیم را در راستای تلاش برای هدف قرار دادن و تعطیل کردن شبکه‌های مرتبط با تأمین مالی تروریسم و فعالیت‌های مرتبط با آن اتخاذ کرده است.

هیئت وزیران امارات از کلیه دستگاه‌های نظارتی خواسته است که در کمتر از ۲۴ ساعت، اقدامات لازم درباره این افراد و شرکت‌ها را بر اساس قوانین جاری این کشور انجام دهد.

بر اساس این گزارش، شهروندانی از امارات، لبنان، عراق، هند، یمن، افغانستان، سوریه، نیجریه و ایران بین افرادی که امارات آن‌ها را در فهرست افراد و شرکت‌های حامی تروریسم قرار داده است، دیده می‌شود.

«مهدی عزیزالله کیاستی»، «فرشاد جعفر حاکم‌زاده»، «سید رضا سیدمحمد قاسمی»، «محسن حسن کارگر حجت» و «ابراهیم محمود احمد محمد» از جمله شهروندان ایرانی هستند که در این فهرست امارات قرار گرفته‌اند.

هیئت وزیران امارات در حالی این تصمیم را اتخاذ کرده است که حمایت این کشور از گروه‌های تروریستی در بخشی از کشور‌های منطقه بر کسی پوشیده نیست، از سوی دیگر مشارکت این کشور در جنگ علیه یمن که هزاران شهید و زخمی به‌جا گذاشته است، گواهی بر تروریست بودن حکومت امارات است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
حالا ملاحظه می فرمایید؟!
این نتیجه ارتباط با اسرئیل است نه لزوما تاسیس پایگاه امنیتی و نظامی!
اب که سر بالا میره غورباقه ابو عطا میخونه این ملخ خورام واسه ما ادم شدن ای خدا کی نفت اینا تمام میشه تا به گالوسی بیافتن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
ملخ‌خور؟؟؟؟
یک بار در موردخدمات اجتماعی، رفاهی و اقتصادی دبی مطالعه کنی متوجه می‌شی که ما ملخ‌خوریم.
کشوری که جز قوی‌ترین دارندگان پاسپورت است و از تمام کشورها و شرکت‌های دنیا آنجا شرکت و دفاتر دارند بعد شما هنوز در ۴۰ سال پیش خود هستی و هیچ چیزی هم جز مسخره کردن بلد نیستی

مشکل مملکت امثال شماها هستند که فکر می‌کنید فقط ما خوبیم
اسم اين دونفر اخري چرا اينطوريه "ابراهيم محمود احمد محمد" و "محسن حسن كارگر حجت " !!!
جهت اطلاع همین کشوری که به نظرتون ضعیف و کوچک میاد ارزش تولید ناخالص داخلیش دو برابر ایرانه .
فقط بلدیم تو توهم شعار بدیم
چقدر ذلیل شده ایم که امارات هم ما را تحریم میکنه
مایه خجالت و شرمساری نیست؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر