بازدید 8997
۵

امارات ۳۸ شخص و ۱۵ شرکت را تحریم کرد

کابینه امارات روز دوشنبه ۳۸ فرد از جمله یک تبعه افغان و یک سعودی را در فهرست "تروریستی" این کشور قرار داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 14 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، خبرگزاری امارات "وام" گزارش داد: "کابینه تصمیم درج نام ۳۸ فرد و ۱۵ نهاد جدید در لیست تروریستی امارات که شامل افراد، نهادها و سازمان‌های حامی تروریسم است را صادر کرد."

وی افزود که این تصمیم "در چارچوب تلاش امارات برای هدف قرار دادن و تعطیلی شبکه‌های مرتبط با تامین مالی تروریسم و ​​فعالیت های مرتبط با آن" صورت می‌گیرد.

به گفته همان منبع، از "همه مراجع نظارتی خواسته شده در کمتر از ۲۴ ساعت افراد یا اشخاص وابسته یا مرتبط را پیگیری و اقدامات لازم را طبق قوانین جاری در این زمینه انجام دهند. "

این فهرست شامل اسامی ۴ اماراتی، دو تن از لبنان و عراق ، ۸ نفر از یمن، ۴ نفر از سوریه ، ۵ ایرانی و ۶ تن از نیجریه، و یک نفر از سنت کیتس و نویس (کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب) و شهروندانی از انگلیس، روسیه ، اردن، هند ، افغانستان و عربستان است.

این فهرست همچنین شامل ۱۵ شرکت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
ما و لبنان و سوریه و عراق و افغانستان و یمن.......!!!!!!!
امارات شهروندان ایرانی را تحریم می کند!!!!!!!!!
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو...................
دیدند ایران با آژانس به توافق رسیده، برای تخریب کار و تحریک ایران به حرکات احساسی، دست به کار شدند. این شیوخ موذی خلیج فارس خوب رگ خواب مقامات ساده ایران دستشونه.
زنده باد عاشقتم سعادت داشتم از نزدیک ببینمش یه انسان باشخصیت عالی
حیف از ساخت و ارائۀ خدمت بیمارستان ایرانی به این قوم قدر ناشناس!
امارات از حامیان اصلی القاعده و داعش است و بسیاری از گروههای تروریستی منطقه را تامین مالی می کند. امارات بدون هچ دلیلی به همراه عربستان به یمن حمله کرده و در قتل هزاران زن و کودک یمنی شریک است. این اقدامات هم زست های این عربهای پولدار تروریست پرور است. خیلی مرد هستند امنیت خودشان را حفظ کنند نه اینکه سالیانه میلیاردها دلار برای تامین امنیتشان به امریکا باج بدهند. اگر امریکا نباشد اینها یک روز هم دوام نمی اورند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل