وضعیت سبد سهام عدالت ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

شاخص بورس تهران امروز یک ساعت پس از بازگشایی به کانال ۱.۴ میلیونی سقوط کرد و در پایان معاملات با امروز با سقوط شدید ۴۰ هزار واحدی به کار خود پایان داد. سهام عدالت نیز در راستای ریزش شاخص، با افت ۲.۵ درصدی مواجه بود
کد خبر: ۱۰۷۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 12 September 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس اوراق بهادار تهران، امروز از ابتدای معاملات تا پایان ساعت معاملات روند ریزرشی به خود گرفت، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با سقوط شدید ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحدی به کانال ۱.۴ میلیونی بازگشت. به طوری که شاخص کل بورس که تا یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد نیز افزایش یافته بود و در سطح یک میلیون و ۴۸۹ هزار واحد قرار گرفت. امروز همه شاخص‌های بورس قرمز بودند، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۲.۶ درصد افت کردند. همچنین شاخص کل و شاخص قیمت با معیار هم‌وزن هرکدام ۲.۸ درصد عقب نشستند.
«فولاد»، «فملی» «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۲۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۵ درصد معادل ۳۷۶ هزار و ۵۸۰ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۷۳۷ تومان رسیده است.

وضعیت سبد سهام عدالت ۲۱ شهریور ۱۴۰۰| ریزش ارزش سهام عدالت نسبت به دیروز
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۹۵۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۳ هزار و ۲۸ تومان معامله شد.

وضعیت سبد سهام عدالت ۲۱ شهریور ۱۴۰۰| ریزش ارزش سهام عدالت نسبت به دیروز
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار