بازدید 6282

نیروی دریایی ارتش، استکبار را دچار ابهام راهبردی کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت راهبردی ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی، استکبار جهانی را دچار ابهام راهبردی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 12 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر موسوی صبح امروز در مراسم استقبال از ناوگروه هفتادوپنجم نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: بعد از پیام بزرگوارانه و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب و گزارش ممتاز فرمانده ناوگروه جای کلام دیگری در این مراسم بسیار مهم باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: همه به خاطر دارند که فرماندهی معظم کل قوا برای اولین بار در آذر سال ۹۰ ایده رفتن به اقیانوس اطلس را تایید کردند و در آذر ۹۵ مجددا بر این مسأله تاکید کردند و اینک خدای بزرگ را شاکریم که به دریادلان ایران توفیق داد دماغه امید نیک را در بدترین شرایط جوی و عملیات سیاسی و روانی دشمن دور بزنند و وارد اقیانوس اطلس شوند و فرمان مقام معظم رهبری را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: این ماموریت تاریخی در استقلال کامل و به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و تدابیر داهیانه فرمانده کل قوا، با درایت، هوشمندی دانش، استقامت، شجاعت و اقدام جهادی نیروی دریایی محقق شد و گامی مهم در تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلقی می شود.

امیر موسوی تاکید کرد: این اقدام راهبردی نیروی دریایی استکبار جهانی و در راس آنها تروریست های آمریکایی را دچار ابهام راهبردی کرد. اجرای این ماموریت به استکبار جهانی نشان داد حرف حق مردم ایران قدرت یافته و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت برای خیزش تمدنی به سوی دریا نیست. تحریم های حداکثری توان ما را بیشتر کرده است.

وی در پایان از فرماندهان فعلی و سابق نیروی دریایی برای تحقق این ماموریت تشکر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان