بازدید 18495

کیهان: فروریختن برج‌های دوقلو در ۱۱ سپتامبر دروغ است

هنوز زمان زیادی از آغاز قرن بیست و یکم و هزاره سوم میلادی نگذشته بود که در یازدهمین روز از نهمین ماه سال ۲۰۰۱ حادثه‌ای در نیویورک اتفاق افتاد. دو برج مرکز تجارت جهانی در نیویورک موسوم به برج‌های دوقلو، با برخورد دو هواپیمای مسافربری که ظاهرا ربوده شده بودند، آتش گرفته و در طی ۱۰۰ دقیقه کاملا منهدم و حدود ۳۰۰۰ نفر کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 12 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه کیهان، ادعا شد که هواپیمای دیگری نیز به دیواره ساختمان اصلی پنتاگون برخورد کرد که البته هیچ نشانه‌ای از بقایای آن ارائه نشد. هواپیمای چهارمی هم در کار بود که گویا ربایندگانش مورد حمله مسافرین آن قرار گرفته و در منطقه‌ای دیگر سقوط کرد.

اما تحقیقات این حادثه عجیب، بسیار با سرعت خاتمه یافت و «اف‌بی‌آی» اعلام کرد که ربایندگان هواپیماها، از گروه‌های اسلامگرا موسوم به القاعده به سرکردگی فردی با نام بن لادن بوده است. «کمیسیون بررسی وقایع ۱۱ سپتامبر»، «سازمان مدیریت بحران فدرال» و «موسسه ملی استاندارد و فناوری» نیز این ادعا را تایید کردند. چندی بعد تعدادی از همدستان کسانی که گفته می‌شد، ربایندگان هواپیما‌ها بودند، در کشور‌های مختلف دنیا دستگیر شدند. اما اقدام اصلی از حدود یک ماه بعد آغاز گردید که ایالات متحده آمریکا به افغانستان حمله کرد و آن را اشغال نمود و سپس یک سال و نیم بعد، در آوریل ۲۰۰۳ به عراق یورش برد و آن کشور را نیز به‌اشغال خود درآورد.

اما در کنار روایت‌های رسمی دولت ایالات متحده و اف‌بی‌آی، تصاویر، فیلم‌ها و مستندات متعددی انتشار یافت که کلیت آن روایت‌ها را زیر علامت سؤال می‌برد. گروه‌های متعدد علمی و تحقیقاتی، جزء به جزء حادثه را مورد بررسی و موشکافی مستند قرار داده و کارشناسان و متخصصان متعددی وارد ماجرا شدند.

بیش از ۷۰ نفر فیزیکدان و محقق و استاد دانشگاه در «گروه روشنفکران حقیقت‌یاب» متشکل شدند و حتی خاک‌های باقیمانده از برج‌های فروریخته را مورد آزمایش‌های دقیق قرار داده و به این نتیجه رسیدند که در تخریب برج‌های دوقلو از نوعی ماده منفجره قوی موسوم به «نانو ترمیت» استفاده شده است.

پرفسور «استیون جونز»، استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه بیرمنگام و رئیس «گروه روشنفکران حقیقت‌یاب» که همراه دیگر همکارانش بر روی دلایل ریزش برج‌های دوقلو تحقیق علمی نمودند، اعلام کردند حرارت ناشی از سوخت هواپیما، به هیچ عنوان انرژی لازم برای فروریختن این ساختمان‌ها را ایجاد نمی‌کرد.

پروفسور جونز گفت: «.. امکان نداشت برج‌های دو قلو با برخورد دو هواپیمای مسافربری به این شکلی که دیدید فرو بریزد. سوختن سوخت هواپیما‌های جت، دمای کافی برای ذوب کردن فولاد را تامین نمی‌کند و دود سفیدی که در اطراف این برج‌ها دیده شد، از نشانه‌های انفجار‌های کنترل شده برای فروریختن آنهاست.»

برج‌ها هنگام فروریختن مانند یک ساختمان چند طبقه به طور عادی خراب نشدند، یعنی طبقه به طبقه فرونریختند بلکه هر دو برج با سرعت سقوط آزاد و در طول فقط ۹/۲ ثانیه تخریب شدند! بنا به اعتقاد کارشناسان و متخصصان سازه و معماری، چنین تخریبی بدون انفجار‌های کمکی در قسمت‌های مختلف آن برج‌ها امکان نداشته، یعنی یک سیستم تخریب درون هر طبقه از آن‌ها وجود داشته است.

کارگران درون ساختمان نیز این فرضیه را با مشاهدات خود تایید کردند. یکی از آن‌ها به خبرنگاران گفت:

«.. وقتی آمدیم بیرون و از ساختمان دور شدیم، به چشم دیدیم که طبقه به طبقه منفجر می‌شد. انگار در هر طبقه بمب گذاشته بودند تا ساختمان را منهدم کنند...»

نظافتچی‌هایی که در لحظه فروریختن برج‌ها، در محل حادثه بودند، اظهار کردند ابتدا انفجاری آن‌ها را از زیر به بالا پرتاب کرده و سپس به طور مسلسل‌وار صدا‌های انفجار از اطراف شنیده‌اند ۳

ویلیام رودریگز یکی از همان خدمه برج‌های مرکز تجارت جهانی که به عنوان قهرمان ملی ۱۱ سپتامبر هم نامیده شد، در فیلم مستند «ما آنجا بودیم» گفت:
«در همان لحظه‌ای که من را از زیر آوار درآوردند، گفتم که من صدای انفجار‌ها را شنیدم... هفده نفر از ماموران آتش‌نشانی هم که جان سالم به در بردند، همین را روایت کردند. وقتی ساختمان‌ها می‌سوختند، احدی فکر نمی‌کرد که فرو بریزند و این طور به نظر نمی‌رسید که مثل یک عملیات «مهندسی تخریب» از پیش طراحی شده، به آن ترتیب پایین بیایند.».

اما گاف بزرگ ماجرا در خبر فروریختن ساختمان شماره ۷ داده شد که در کنار دو برج یاد شده قرار داشت. گاف بزرگ این بود که آن خبر را شبکه‌های BBC و CNN دقیقا ۱۲ دقیقه پیش از فرو ریختن ساختمان شماره ۷ اعلام کردند!

در تصویری که BBC پخش کرد، در حالی که خبرنگارش در حال گزارش فروریختن ساختمان شماره ۷ بود، ساختمان یاد شده، صحیح و سالم پشت سر وی خودنمایی می‌کرد! در اینجا بود که تصاویر خبرنگار فوق و ساختمان شماره ۷ ناگهان قطع شد و مجری برنامه ناشیانه اعلام کرد ارتباطش با نیویورک قطع شده است. اما ده دقیقه بعد خبر فروریختن ساختمان شماره ۷ دوباره پخش شد!

پس از ارائه گزارش رسمی دولت آمریکا و روایت سؤال برانگیز متهم کردن چند تروریست بی‌نام و نشان، تظاهرات مختلفی در آمریکا برگزار شد که دولت بوش را به چالش پاسخگویی فراخواندند. درباره یکی از این تظاهرات که از شبکه MSNBC پخش شد، مجری برنامه اینچنین گزارش داد:

«اینجا مردمی که جمع شده‌اند، معتقدند روز یازده سپتامبر، تروریست‌ها به ما حمله نکردند و ریشه توطئه انفجارها، جایی در کاخ سفید بود. مردم معتقدند دیک چنی بود که آن ساختمان‌ها را منفجر کرد و حالا مردم می‌خواهند که در این مورد تحقیقات دقیقی صورت بگیرد.»

تی‌یری میسن، محقق و روزنامه نگار معروف فرانسوی و نویسنده کتاب «یازده سپتامبر، دروغ بزرگ» طی تحقیقاتی که به عمل آورد، معلوم نمود، هواپیما‌هایی که به برج‌های دوقلو برخورد کردند، اساسا مسافربری نبودند. این ادعا را برخی از شاهدان عینی نیز تایید کردند. از جمله شاهدی در گفتگو با شبکه فاکس نیوز گفت: «یقینا هواپیمای مسافربری نبود، چون پنجره نداشت. دیدم که هواپیما ارتفاعش کم هست... یک پرواز عادی به نظر نمی‌رسید. مشابه این را ندیده بودم.»

تی‌یری میسن در کتاب خود به نام «دروغ بزرگ» نوشته امکان نداشت که آن هواپیما‌ها بتوانند بدون زمینه‌سازی و کمک، به درون برج‌ها نفوذ کنند. او با تحقیقات مفصل و مستند، تصاویری را نشان داده که قبل از برخورد با برج‌ها، هر هواپیما با شلیک موشک، شکافی در بدنه برج ایجاد کرده که بتواند از درون شبکه آهن و فولاد و بتن به درون آن رخنه کند.

میسن، تصاویر کانال یک تلویزیون نیویورک از حادثه ۱۱ سپتامبر و برخورد هواپیمای دوم به برج‌های دو قلو را به دقت و فریم به فریم بررسی کرده و با نمایش آن‌ها می‌گوید:

«کسی به این تصاویر توجه نکرده، ولی اگر تصاویر را خیلی آرام نگاه کنیم، می‌بینیم که یک موشک از میان دود‌های برخاسته از برج اول به طرف شما می‌آید... این تصاویر را به چند متخصص ارتشی نشان دادیم و آن‌ها همه مطمئن هستند که این یک موشک است!.»

براساس تحقیقات او که هرگز از سوی مقامات آمریکایی پاسخ داده نشد، در طی مدت زمان ربایش هواپیما‌های یاد شده و برخوردشان به برج‌های نیویورکی، هیچ جنگنده آمریکایی به مقابله با آن‌ها نرفت و حتی هیچ یک از جت‌های جنگی که در همان زمان در مانور نظامی شرکت داشتند، برای ردیابی هواپیما‌های یاد شده اعزام نشدند!
به جز امثال تی‌یری میسن و اساتید و کارشناسان «گروه روشنفکران حقیقت‌یاب»، جمع کثیری از متخصصان مختلف هواپیما و سازه و مواد منفجره نیز فیلم‌ها و تصاویر سانسور شده‌ای که تنها بر روی اینترنت انتشار یافته بود را در فیلم مستند افشاگرانه‌ای به نام «تغییر بی‌قاعده» تحلیل و بررسی کردند.

مجله تایم در گزارشی درباره مستند «تغییر بی‌قاعده»، آن را یکی از افشاگرترین فیلم‌هایی معرفی نمود که درباره ۱۱ سپتامبر ساخته شده است. در ادامه گزارش مجله تایم آمده بود:
«فیلم یاد شده پر از آمار، تصاویر، مدارک و گفته‌های شاهدان عینی است. متخصصان در مصاحبه هایشان دلایل خود را ارائه می‌دهند و نوای موسیقی هیپ‌هاپ در سرتاسر فیلم به گوش می‌رسد. آن‌ها یازدهم سپتامبر را از نو بازسازی کرده‌اند. نقطه به نقطه و فریم به فریم. یک گوینده لحظه به لحظه ماجرا را شرح می‌دهد. آماتورها، شماری از انسان‌های سخت کوش (که بعضی حتی ۲۰ ساله‌اند) با سرمایه شخصی و لپ‌تاپ‌هایشان و تصاویری که در اینترنت موجود بوده، این فیلم را ساخته‌اند.»

کوری رووه، یکی از سازندگان فیلم که تنها ۲۳ سال داشت، در مصاحبه با همان شماره مجله تایم گفت:
«هدف فیلم تنها یک چیز است: مردم باید متقاعد شوندکه داستان‌های دیگری هم از ماجرا وجود دارد. داستان‌هایی که رسانه‌های اصلی و دولت هیچ‌گاه تعریف نمی‌کنند.»

او ادامه داده بود:‌
«آن ۱۹ هواپیماربا در ۲ ساعت، از تمامی بخش‌های امنیتی به راحتی گذشتند و ۴ هواپیمای مسافربری را به چنین ساختمان‌هایی کوبیدند و در تمام این مدت ارتش هیچ کاری برای متوقف کردن آن‌ها انجام نداد، آن هم در محافظت‌شده‌ترین فضای هوایی سراسر جهان در ایالات متحده. این به نظر من توطئه دولت آمریکا است، دم و دستگاه بوش.»
رووه در ادامه افزوده بود:
«دولت در این فیلمنامه نقش وطن‌پرستی تحسین‌آمیزش را به خوبی بازی کرد که اگر می‌خواهید سلاح‌های کشتار جمعی ساختگی را در یک کشور دیگر ریشه‌کن کنید، بهترین کار راه انداختن چنین حملات تروریستی ساختگی به کشورتان است!»

او در این جملات به حمله آمریکا به عراق و آغاز یک جنگ تاریخی اشاره کرد که جرج بوش نام آن را جنگ صلیبی نوین گذارد.

جنگی که قرار بود پس از لشکر کشی آمریکا و هم پیمانانش به عراق و افغانستان، به نتیجه‌ای برسد که قرن‌ها مدنظر تئوریسین‌های غرب صلیبی/ صهیونی قرار داشت. چنانچه وسلی کلارک، فرمانده سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در اروپا در یک برنامه تلویزیونی گفت:
«آمریکا در سال ۲۰۰۱ میلادی تصمیم گرفته بود به عراق، سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و ایران حمله کند و قرار بود طی ۵ سال این کشور‌ها اشغال شوند. اما...»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۱
بله البته که دروغ است. کیهان روزنامه ای با هدف حق و خقیقت یابی است. شک دارید ؟!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کیهان اگر تو بگویی شب روز است من به تو باور دارم باورباورباور........ تو آینده گویی تو همه چیز را می دانی اصلا تو خود جهانی و همه جزیی از توهستند.
با سلام با خواندن این مقاله یاد سریال تاریخی دایی جان ناپلئون افتادم که در آن دایی جان و مش قاسم در نبردهای ممسنی و کازرون و لرستان بیش از چند میلیون از قشون انگلیس را هلاک کرده دستگیر کرده و امان دادند ولی آنزمان من بچه بودم هرچی در کتاب تاریخ خواندم پیدا نکردم این نبردها را و پیش خودم تصور کردم که نامرد انگلیسیها حتی تاریخ را هم سانسور میکنند مشابه مقاله شما.
با هم اظهار نظر از کیهان
توهمات فانتزی
متوهمین توطئه میلیون‌ها دلیل و سند و مدرک می‌‌آورند ولی‌ ساده‌ترین و واضح‌ترین دلایل را آگاهانه نمی‌‌بینند تا واقعیت را آنطور که خود می‌‌خواهند نفی کنند.

پیشنهاد می‌کنم کیهان از دانشمندان «گروه روشنفکران حقیقت‌یاب» و پرفسور «استیون جونز» دعوت کند تا آنها زحمت تشخیص دلیل فرو ریختن ساختمان پلاسکو را هم بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عجب توصیه درستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
والله من خودم به چشم انفجار طبقه به طبقه ي ساختمان پلاسكو رو ديدم. والا دليلي نميبينم فرمانده وقت سپاه خودشون حضوري براي بازديد بياد سر صحنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
پلاسکو را با برج های دوقلو مقایسه نکن ..
کیهان بخواد خبری منتشر کنه هرکسیو دوست داشته باشه متخصص میدونه
همینا راجع به پلاسکو هم بود.کیهان بیزحمت فصل بعدی راجع به پلاسکو داستان بساز
فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران هم دروغ است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
اره بابا من خودم ديروز پلاسكو بودم.حتي رفتم زيرزمينش كلي سفارش لباس دادم
باشه!!
چطور پلاسكو با سوختن لباس فرو ميريزه ولي برج ها دوقلو با بنزين هواپيما نه . كيهان لطفا پلاسكو و انفجارات بين طبقات را توضيح بده
از کیهان بیش از این انتظاری نیست
این ادعا علمی نیست. نگارنده چیزی درباره مهندسی سازه نمی داند. در سازه های نامعین، اوور لوود باعث کولپس می شود مانند ساختمان آلومینیوم.
پاسخ ها
مهندس سازه؛ ضربه و انفجار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
من به عنوان کسی از کیهان متنفرم ولی در این مورد نظرات منتشر شده اش رو بی راه نمیدونم چون قبلا تو مفاحل دیگه هم بررسی شده و نظراتی اعلام شده.. واقعا بحث آماده سازی سازه قبل از برخورد توسط انفجارهای کنترل شده چیز مهمی هست و نمیشه راحت ردش کرد... سالهاست روش مطالعه و شبیه سازی میکنن.
ضمن این که دوست عزیز ظاهرا شما هم در مورد مهندسیی سازه چیزی نمیدانی... اصلا بحث سازه معین و نا معین چه ارتباطی به این مطلب دارد... حتی در حد استاتیک هم در این حوزه دانش نداری... بهتر است نظر ندهی......
مقالات کیهان یا باید برعکس تحلیل کرد و یا اصلا نباید برای مطالعه آن وقت گذاشت. در کل مقالات کیهان فقط یک نوع طنز تلخ است. روز را شب و ماست را سیاه جلوه میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
ممکنه ماست سیاه پیدا بشه ولی فروریختن برجهای دوقلو نمی تواند دروغ باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مشکل اینجاست که اتفاقن سیاستهای اصلی مملکت را کیهان و همفکرانش تعیین میکنند وگرنه همه جای دنیا همچین متوهمینی وجود دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
فقط لامصب شيشه رو خوب پاك ميكنه
کیهان با سردبیری شریعتمداری اگر در روز بگوید الان روز هست باید به آسمان نگاه کرد چون شب است
اتفاقا در رابطه با پلاسکو هم همینو میگن
قرص ها را جابجا نخورده باشید!!!
جالبه کارشناسان و فیزیکدانان اونور آبی حرفاشون سنده ولی به اینور که میرسه میشن جاسوس؟ باز خوبه شاهدان میتونن آزادانه نظراتشون رو بیان کنن
باز هم جای شکر باقیه که نگفته حمله یازدهم سپتامبر کار اصلاح طلبهای ایرانه !
باشه طالبان گل است وامریکایی هارا بیرون کرد علت نوشتن این مقاله در این زمان اینست
آره بابا الان که ساعت 11:53 دقیقه ظهر هم هست هوا تاریک هست!!
واقعا این موج از اعتماد مردم به حرفهای این بابا شریعتمداری منو کشته!! خب مگه مجبورید از پول بیت المال بدین این که مردم هم بهش اعتماد ندارن؟!! پول رو یک جای درست و به یک آدم درست و صادق بدید که هم مردم و هم خدا راضی باشه
بی انصاف نباشیم. روزنامه کیهان حداقل یک خوبی داره و اون هم پاک کردن سبزی رو این روزنامه
انصافا خوب جواب داده
شما توقعتون بیجاست .کیهان برا ادمای واقعا" ساده ونادان چاپ میشه اما شما ازش زیادی انتظار دارید .باور ندارید به خوانندگانش توجه نمایید .
فکر کنم کیهان روایت پلاسکو را با برج های دوقلو همزاد پنداری کرده و گرنه انفجار طبقات پلاسکو را اینگونه می دانند
فرو ریختن برجها دروغ نیست جناب کیهان بی سواد
نحوه فرو ریختن مد نظر است
کافر همه را به کیش خود پندارد
کاری به کیهان ندارم ولی مثل روز روشنه که این فاجعه کار خود دولت آمریکا و بوش و دار و دستش بود که بهانه لازم برای لشکرکشی به خاورمیانه را جور کنن .. فراموش نکنین در جوامع دموکراتیک مثل آمریکا دولت نمیتونه هر وقت هر کاری خواست بکنه بلکه اول باید افکار عمومی را قانع کنه و بعد از کنگره و سنا اجازه بگیره .. شاید یادتون نیاد ولی زمانیکه صدام را تحریک به حمله به کویت کردن ، بعد از حمله صدام ، دختربچه ای کویتی را جلوی دوربین ها آوردن که با گریه و حرف های احساسی میگفت که شاهد کشتن نوزادان در یک زایشگاه توسط سربازان عراقی بوده تا احساسات مردم آمریکا را جریحه دار و افکار عمومی را برای حمله به عراق قانع کنن که موفق هم شدن ولی بعدا گند قضیه در اومد و مشخص شد اون دختربچه ، فرزند یکی از کارکنان سفارت کویت در آمریکا بوده و اصلا موقع حمله صدام به کویت در کویت نبوده که بخواد شاهد کشتار نوزادان باشه !!! ... بوش پدر و بوش پسر دو دروغگوی جنایتکار هستن که میلیون ها نفر را قتل عام کردن
حوادث 11 سپتامبر ساخت دست سیا برای کوبیدن جهان اسلام بود حال القاعده نوکر و خودساخته سیا بازیگر بود یا دولت مردان امریکا برید مقالات منتشر. ازاد اندیشان غربی را بخوانید .کیهان منعکس کننده این مقالات بوده نه در مقام محقق و توجیه کننده.امان از این نوکران و غربگداهای وطنی
آقای شریعتمداری که خودش متخصص برش خبر و مونتاژ مجدد آنها برای فریب مخاطب است چه عجب که نیاز به اقتباس همین مهارت در مورد یازده سپتامبر پیدا کرده است؟!

در ایالات متحده عده ای هستند که معتقدن زمین گرد نیست و تخت است و برای اثبات آن هم آزمایشاتی براه می اندازند
عده ای هستند که معتقدند نیل آرمسترانگ هیچگاه پایش را روی خاک ماه نگذاشت بلکه روی خاک استودیو فیلمبرداری قدم گذاشت

موضوع این نیست که قصه یازده سپتامبر دقیقا همان است که جرج بوش ادعا داشت. اما اتفاقا اگر خبر دیگری هم پشت قضیه بوده است با این ترافیک گیج کننده برش و مونتاژ خبر ها پشت پرده باقی می ماند. چه بسا که هدف هم همین باشد. هم در مورد کیهان و هم در مورد تایم!!
بحث اصلی این است که جبهه غرب برای جلو گیری از فروپاشی هم جبهه ای هایش در ناتو باید یک سناریو اجرا می کرد تا مجددا دشمنی را در مقابل خود و اعضا ناتو تعریف کند در ان مقطع این سناریو ریخته شد و زندگی در ارامش برای غرب یهنی فروپاشی برای همین سناریو هایی تعریف و اجرا خواهد شد .
از هواپیمای مسافربری موشک پرتاب شده!!!!!!
سوختن سوخت هواپیما‌های جت، دمای کافی برای ذوب کردن فولاد را تامین نمی‌کند : کسی که جبه نرفته و دم از اسلام و انقلاب می زند آبرویش اینجوری می رود . مخزن سوخت جت رو توی خارگ زده بودند دقیقا پنج روز می سوخت . همان یک ربع اول که مشتعل شد تمام سازه نگهدارنده مخزن و مخازن هموجوار را عین کرده ذوب کرد. بعد این آقای مثلا ولایت مدار که قطعا از صد کیلومتری جبهه هم رد نشده افاضات می کند!!
روزنامه کیهان خیلی عالیه برای شیشه پاک کردن
شریعتمداری توهم زده خخخخخخ
کیهان همیشه برره ای نظر میده!
عاقبت پارک عوض کردن
کیهان در تمامی اعصار و مکان ها فقط تو درست میگی حق با تو است بقیه همه دروغ میگن و اشتباه میکنن .... تو همه چیز هم تو دانشمندی فقط مشکلت اینه که عمق دانشت یک بند انگشت بیشتر نیست هر چی میخوای بگو کیم کیمده
کیهان راستگوترین روزنامه دنیاست . الان ساختمان پلاسکو هم سرجای خودش هست و در اثر سوختن پارچه فرو نریخته است.
نقل قول کیهان: برج های دوقلو به علت استفاده از مواد منفجره فرو ریخت نه با برخورد هواپیما نقل قول تابناک از کیهان: تیتر خبر تابناک خجالت بکشد، هم از خودش هم از این جماعت نظر نویس که مثل بچه های ده دوازده ساله فکر می‌کنند
خخخخ
این ۷۰ تا فیزیکدان هم حتما مثل اون ۲۵۰۰ پزشک نامه نویس بودن
چقدر ما تو کشورمان و یا در جای دیگر دنیا انفجار و ترور داشتیم که توسط آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها به وقوع پیوسته به آنها پرداخته نشده این در حالی است که همه ساله به این ساختمانهای آمریکا پرداخته میشه خدا در قرآن کریم میفرماید: أَفَمَنْ أَسَّسَ بُنْیَانَهُ عَلَى تَقْوَى مِنَ اللّهِ وَرِضْوَانٍ خَیْرٌ أَم مَّنْ أَسَّسَ بُنْیَانَهُ عَلَىَ شَفَا جُرُفٍ هَارٍ فَانْهَارَ بِهِ فِی نَارِ جَهَنَّمَ وَاللّهُ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ (108) لاَ یَزَالُ بُنْیَانُهُمُ الَّذِی بَنَوْاْ رِیبَةً فِی قُلُوبِهِمْ إِلاَّ أَن تَقَطَّعَ قُلُوبُهُمْ وَاللّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ (109)
آیا کسی که اساس کار خود را بر پایه تقوای خدا و رضایت او گذاشته کارش بهتر است یا کسی که اساس کار خود را بر کنار پرتگاهی نهاده که در حال فروریختن است و با آن در آتش جهنم می‌افتد؟ و خدا مردم ستمگر را هدایت نمی کند. (108)
بنایی که ساخته‌اند همواره مایه تشویش در دلهایشان خواهد بود تا آن هنگام که دلهایشان تکه ‌تکه شود و خدا دانا و حکیم است(109).
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان