بازدید 18146
۵

هشدار وحید هاشمیان به رقبای تیم‌ملی

مربی ایران می‌گوید تیمی که بخواهد مقابل کشورمان فوتبال بازی کند، بازنده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 11 September 2021

 

به گزارش تابناک؛ تیم ملی ایران قدرتمندتر از قبل شده است. دراگان اسکوچیچ از شروع کار خود با ایران 9 بار روی نیمکت بوده و هر 9 بار هم تیم ملی برنده بوده است. وحید هاشمیان دستیار او هم می گوید: «هر تیمی که بخواهد مقابل ایران فوتبال بازی کند، شکست می خورد.» البته منظور او تیم های آسیایی است. حریفان تنها موقعی می‌توانند از ما امتیاز بگیرند که بازی بسته‌ای ارائه داده و جنگ روانی راه بیندازند.»

هاشمیان درباره بازی عراق هم می گوید: «در گذشته همیشه مقابل عراق احساساتی بازی می‌کردیم اما خوشبختانه الان بازیکنان ما خودشان را کنترل کرده و تحت‌تاثیر قرار نمی‌گیرند.»

او درباره افسوسی که می خورد، توضیح می دهد: «تنها افسوسی که من می‌خورم این است که چرا بازیکنان ما باید تا این اندازه دیر به فوتبال اروپا بروند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
کاملا درست میگه ایران حتما مقابل تیمهایی که فوتبال بازی میکنند عالی ظاهر میشوذد ولی تیمهای عربی خشن وفیزیکی وحاشیه دار وارد میدان میشوند
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
نه بابا !!!. قبول نیست تو دیدی
این اظهارات بسیار مخرب است و احتمالا به ناکامی تیم ملی منجر می شود درحالیکه تمرکز بازیکنان خودی را بر هم می زند، به حریف انگیزه دو چندان می دهد.
وحید هاشمیان بعنوان مربی محک نخورده بود اما همین اظهاراتش ثابت می کند مناسب مربی گری نیست. قصد توهین ندارم اما سرمربی گری به تیزهوشی بالایی نیاز دارد گواردولا را نگاه کنید قبل از بازی چگونه از تک تک اعضای تیم حریف تمجید می کند و یا دلیل حذف اتلتیکو مقابل یوونتوس در بازی برگشت، قطعا حرکت غیر اخلاقی سیمونه در بازی رفت بود. این چیزها، اموختنی نیست.
خوب گرا داد به حریفا ....
اقای هاشیمیان شما که مربی هستید نباید نقطه ضعف تیم را داد بزنی از شما بعید است....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی