امروز ۱۷ شهریور ارزش پالایش یکم چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، امروز در آخرین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۷۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۳ هزار و ۴۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 08 September 2021

به گزارش بورس تابناک، بازار سرمایه امروز با ۳ هزار واحد افزایش در جایگاه یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحدی قرار گرفت. باتوجه به روند بازار سرمایه صندوق پالایش نیز با رشد همراه بود، در پایان صندوق پالایش نیز حدود ۰.۷۵ درصد افزایش داشت شپنا، شبندر، شبریز و شتران نیز سبزپوش بودند. شبندر با ۳۰۱ واحد افزایش بر رشد شاخص تاثیرگذار بود. امروز شپنا (پالایش نفت اصفهان) بیشترین خروج پول حقیقی را داشت.

سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۱۶ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۰.۵۴ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۰.۲۹ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۰.۲۶ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۱.۴۵ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۱۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

روز سبز پالایش یکم | امروز ۱۷ شهریور ارزش پالایش یکم چقدر شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار