بازدید 3289

بارش پراکنده در نقاطی از کشور

کد خبر: ۱۰۷۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 06 September 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش‌های پراکنده خواهند داشت. در سه روز آینده برای بعدازظهر‌ها و شب‌ها شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس رگبار پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید را خواهند داشت.

وی ادامه داد: از فردا سه شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش‌ها در مناطق ساحلی تقویت می‌شود. تا روز جمعه در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و دامنه‌های شمالی البرز، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی کاهش دما، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید اتفاق خواهد افتاد. طی این مدت دریای خزر هم مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: شدت بارش‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در گیلان و مازندران خواهد بود. امروز در بخش‌هایی از جنوب سمنان، جنوب تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، ایلام و خوزستان در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که در بعضی نقاط خیزش گرد و خاک را به دنبال دارد. همینطور امروز در نوار شرقی کشورمان به ویژه برای شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد. از فردا سه شنبه تا جمعه شمال شرق و شرق کشور با وزش باد‌های شدید همراه خواهد بود. از چهارشنبه تا جمعه جنوب شرق و جنوب غرب کشور باد‌های شدید را خواهند داشت.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم بعدازظهر امروز شاهد وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای تهران هم سی و شش درجه سانتیگراد خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل