بازدید 3724

ارائه اکسیژن رایگان به بیمارستان‌های خوزستان

تمامی بیمارستان‌های خوزستان می‌توانند اکسیژن مایع مورد نیاز خود را رایگان از شرکت فجر انرژی خلیج فارس دریافت کنند.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 02 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: در راستای مقابله باشیوع کرونا و نجات جان مردم ، با تصویب شورای راهبردی منطقه همه بیمارستان‌های استان خوزستان می‌توانند با اخذ مجوز از این شورا و با داشتن تانکر مخصوص حمل اکسیژن که الزامات ایمنی را دارد به رایگان اکسیژن مایع مورد نیاز خود را از شرکت فجر انرژی خلیج فارس دریافت کنند.

علی زال خانی با اشاره به تشدید شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و نیاز مبرم بیماران کرونایی به اکسیژن اظهار کرد: با تلاش و همت کارکنان فجر ایستگاه بارگیری اکسیژن مایع اردیبهشت ماه سال جاری در این شرکت راه اندازی و آماده بارگیری شد.

وی افزود: از زمان راه اندازی و آغاز به کار این ایستگاه محموله‌های متعدد اکسیژن مایع به مقاصد مختلف کشور بارگیری شده که تماما برای درمان بیماران کرونایی بوده است.

زال خانی با اشاره به اینکه ارزش این محموله‌ها بیش از ۲.۹ میلیارد ریال بوده است گفت : از این مجموع تعداد ۲ محموله به مقصد بیمارستان‌های شهر مقدس مشهد بوده که وزنی بالغ بر ۳۸ تن داشته اند.

زال خانی عنوان کرد: یکی از بیمارستان‌های خوزستان نیز در این راستا یک محموله ۲۰ تنی اکسیژن مایع را از این طریق دریافت کرده است.

به دلیل خطرات و حساسیت جا به جایی و انتقال اکسیژن مایع و با توجه به وجود مخازن این محصول در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضروریست برای بارگیری این مایع، الزامات ایمنی لازم توسط خودرو حامل اکسیژن مایع در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فجر انرژی خلیج فارس با اتخاذ اقدامات لازم، یک خودرو حمل اکسیژن مایع که متعلق به یک شرکت مستقر در بندرماهشهر بوده را مطابق با استاندارد‌ها و الزامات ایمنی تجهیز کرده است. این خودرو هم اکنون مشغول به حمل و انتقال اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های خوزستان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان