بازدید 16428
۴

امکان جدید وزارت راه برای وام ودیعه مستأجران

معاون وزیر راه با بیان این‌که آماری از تعداد وام‌های پرداخت شده ودیعه مسکن نداریم، گفت: مستأجرانی که قرارداد آنها نیمه دوم سال است برای وام ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 01 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرانلاین، محمود محمودزاده با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص مهلت مستأجران برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن،‌اظهار کرد: مستأجرانی که مهلت قرارداد آنها نیمه دوم سال است می‌توانند مدارک خود را در سامانه وام ودیعه مسکن بارگذاری کنند.

امکان جدید وزارت راه برای وام ودیعه مستأجران/ معاون وزیر راه:آمار تعداد وام‌های پرداخت شده را نداریم

وی با اشاره به آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن،‌ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، متقاضیان وام ودیعه می‌توانند نام بانک و شعبه مورد نظر را انتخاب کنند.

وی با بیان این‌که در صورتیکه متقاضیان مدارک خود را زودتر به بانک‌ها ارائه دهند، روند پرداخت وام تسریع می‌شود،‌افزود:‌ آمار دقیقی از تعداد وام‌های پرداخت شده ودیعه مسکن نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
خوابید بیدار شوید امسال به جای افزایش ودیعه صاحبخانه ها کرایه بیشتر می خواهند.
"وی با بیان این‌که در صورتیکه متقاضیان مدارک خود را زودتر به بانک‌ها ارائه دهند، روند پرداخت وام تسریع می‌شود،‌افزود:‌ آمار دقیقی از تعداد وام‌های پرداخت شده ودیعه مسکن نداریم".
یعنی فساد وقتی که اطلاعات بر خط و آنلاین نباشد یعنی فساد اقتصادی دارد صورت میگیرد.
من متقاضی اخذ وام مسکن شدم ولی با مراجعه به بانک سامان دهکده المپیک تهران گفتند بدلیل عدم توانایی پرداخت اقساط وام به شما تعلق نمی گیرد در صورتی که خودم کارمندحقوق بگیر هستم و فقط یک قسط وام کالا میدم بدهی دیگر بانکی ندارم. حال نکته اینجاست مگر بودجه این وام دولت نمی ده و اینکه مگه این وام برای قشر مستاجر و احتمالا ضعیف جامعه تعریف نشده پس یعنی چه که شما توانایی مالی پرداخت قسط ندارین می خواید برم برج ساز بشم بعد بیام وام ودیعه بگیرم چرا انقدر سنگ اندازی می کنید به کی باید شکایت کرد
آخه‌تاکی‌مردم‌وگوسفند‌فرض‌میکنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی