بازدید 14290

آخرین آمار کرونا در ایران تا دهم شهریور/ ۵۹۹ بیمار دیگر جان باختند/ مجموع بیماران شناسایی شده در ایران از ۵ میلیون تن فراتر رفت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش ۳۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۶۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 01 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۱۹ میلیون و ۹ هزار و ۶۲۳ تن دوز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۵۸ هزار و ۲۰۴ تن نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۲۷ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۵۶۶ هزار و ۲۴۱ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۱۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۴۳۵۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۲۵ هزار و ۲۳۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۹۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰۸ هزار و ۳۹۳ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۴ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۳۱۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۸۶۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۲۹ میلیون و ۶ هزار و ۲۸۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.


 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۹
قسمت ترسناک قضیه اینه که تعداد بستری در icu تقریبا دیگه ثابت شده وافزایشی نداره ومعناش اینکه ظرفیتicu ها
تکمیل شده وامکان بستری بیماران بدحال دیگه وجود ندارد
انگار روزی سه هواپیما دارد سقوط می‌کند کسی هم اصلا به روی خودش نمی‌آورد؟! من مانده‌ام این تبلیغات افزایش جمعیت و زاد و ولد برای چیست؟ اگر جمعیت برای شما مهم است در جهت خدمات رسانی به همین جمعیت تلاش می‌کردید. عین الله، نمکی واقعا میدانید این میزان مرگ و میر چه تبعات جبران ناپذیری چه از نظر روانی و..... برای جامعه دارد!؟
خوب شد 600 تا فوت نشدن، فقط 599 تا فوت شدن.
ما در کشوری زندگی میکنیم که حتی اگه کرونا به ضرر مسولین باشد فورا وجود کرونا انکار و توطعه امریکا میشمارند
فکر میکنم که مسولین کرونا یاب را برای بعد از از بین رفتن کرونا به بازار عرضه خواهند کرد
چرا مسولین ما هر چیزی که به ضرر انها باشد وجودش را انکار میکنند و سریعا ان را به امریکا وصل میکنند . مثل سیلی زدن نماینده به سرباز وظیفه که اول از پیاده شدن از ماشین را انکار میکرد یا فیلم زندان را که الان میگویند ساخته امریکا است و قول داده اند که چند سرباز و مسول را برکنار کنند
چرا مسولین ما با دهان کف الود شعار مرگ بر امریکا سر میدهند و برای انکه نشان دهند امریکا شیطان بزرگ است و جای خوبی برای زندگی نیست اقازادهای عزیزشان را برای تنبیه به امریکا میفرستند
فوتی های دیروز آمریکا طبق سایت wordometrs بالای 1230 نفر بوده است.
بعد ماهواره بگوشان میگن واکسن آمریکایی خوبه
درحالی که الان بعد واکسن فوتی های آمریکا در هفته برابر کل فوتی های چین که 5 برابر آمریکا جمعیت داره است.
در روز 130 هزار مبتلا داره
بر اساس چه معیاری اینها اینقدر آمریکا آمریکا میگن؟
مگر معیار ابتلا و کشته ها نباید باشه.

هنوزم واکسن هایی که پولشم دادیم بعد 8 ماه رو غربیها ندادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دوست عزيز جمعيت آمريكا حدود 4 برابر جمعيت ايرانه. يعني اگر بخواين مقايسه كنين مرگ و مير ايران رو بايد 4 برابر امار اعلام شده (آمار رسمي!) بفرماييد كه ميشه حداقل 2400 نفر . ضمنا ميزان مرگ و مير اونها نود درصد مربوط به افرادي هست كه خودشون نخواستن واكسن تزريق كنن. طبق آمار بهداشت جهاني ميزان مرگ و مير در اثر سويه دلتا در واكسن فايزر صفر هست. آمار كشته هارو نسبت به جمعيت كشورها بررسي ميكنن و ما همچنان جز كشورهايي هستيم كه بيشترين تعداد تلفات رو داريم. نه آمريكا. آمار مرگ و مير توي ايران حتي در اوج مرگ و مير توي هند هم به نسبت جمعيت خيلي بيشتر بود (حدود 3 برابر تلفات در هند، ما در ايران تلفات ميداديم چون هند حدود 17 برابر ما جمعيت داره). منتها آمار اونجوري ارائه ميشه كه خودشون ميخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
کوته فکر اون فوتی ها برای کسانی هست که واکسن نزدند
یکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
عزیزم برو یکم در موردش مطالعه کن حرف های این حضرات مسوولین رو دوباره به خورد ملت نده توی آمریکا از کسایی که واکسن زدن فقط دو درصد دوباره درگیر شدن اونجا مشکل کسایی هستن که نمی‌خوان واکسن بزنن یا هنوز نزدن.
R
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
آقای محترم توجه داشته باش که آمریکا با یک جمعیتی تقریبا چهار برابر ما 1200 کشته داشته و کشور ما با ساده انگاری مسئولین بالای1300-400در روز با توجه به آمار ثبت شده مرگ و میر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
نود و نه و نیم درصد فوتی های کرونا در آمریکا مربوط به کسانی است که، علیرغم وجود واکسن، عمداً از واکسینه شدن خودداری می کنند. لطفاً برای مقاصد سیاسی خود با جان مردم بازی نکنید. کارایی واکسن های آمریکایی
بسیار بالا است و این ربطی به ماهواره بگوشان ندارد
ناشناس
| Canada |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
تو ساندیست رو بخور سایبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
حاجی فرض کن امریکا وجود نداشته باشه راه حل شما برا این همه کشته کرونایی چیست؟
نامی
| Slovakia |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
شما ها که تا همین چند وقت پیش واردات واکسن از آمریکا رو ممنوع کرده بودید. حال میگید بعد از 8 ماه واکسن بهتون ندادند؟؟؟؟؟
خدایی شما دیگه کی هستید؟؟؟
"بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد."

من واقعا موندم فرق بین 2.5% و 2.3% چقدره که شما می نویسید وضعیتی به مراتب بهتر!!!!
حالا اون تیکه ی " و همچنان وضعیتی به مراتب .... " رو ننویسید طوری می شه؟؟؟؟
این جملات مال یک سال پیش بوده و همین طور کپی می کنید.
متاسفانه صف های انبوه و پر هرج و مرج واکسیناسیون خود به کانون انتشار کرونا تبدیل شده
بسیاری از این افراد در صف ها مبتلا میشوند و بعد در هنگام بروز علایم بیماری به خیال اینکه عوارض واکسن است ی توجهی میکنند و فاجعه می افرینند.
اون کسی که نشسته اون پشت خیلی عددهای خوشگلی تولید میکنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
داداش من اونی که اون پشت نشسته بهترین واکسنارو زده چرا نباید عدد خوشگل تولید کنه
شکم سیر چه خبر داره از گرسنه
بالاخره تو باشگاه پنج میپلیونی رفتیم‌تبریک به مسولان
مسئولینی که شعار میدادند لطفا پاسخگوی مرگ انسانها باشند کمک به سایر کشور ها پیشکش مردم را دریابید
به سلامتی آمار کم شده و دیگه لازم نیست از ماسک خفه کننده استفاده کنیم.
یکی از دلایل افزایش مقتولین کرونایی در ایران همین واکسن سینوفارم و برکت است
ومن همچنان به آمار سی و چهارهزار مبتلا چشم دوخته ام و امیدی به بهبود اوضاع ندارم ،. خدا رحم کنه
یعنی شناسایی شدگان سی و چهار هزارتان ، اون ها که نشدن چند تا ؟؟؟؟؟ لابد یه چهارصد هزار نفر .
میزان واکسیناسیون باید بشه روزی 2 میلیون دوز تزریقی که بشه سریع جمعش کرد و رفت سراغ تزریق دوز سوم این روند فعلی کند است مسئولان توجه کنند اگر 60 میلیون را قراره دوبار واکسن بزنید حدود 90 میلیون دوز دیگه لازمه و با این سرعت فعلی حدود 6 ماه دیگه واکسیناسیون طول می کشه
بابا، هی اینقدر نگین واکسن غربی، واکسن غربی.

دیدین که آمریکایی‌ها حتی به ژاپن هم که متحدشان است واکسن آلوده تحویل دادند.

حالا هر چقدر هم غربگراها بگن که این واکسن‌ها تولید اسپانیا بوده نه آمریکا، تازه از یک میلیون و ششصد هزار دوز فقط سی و نه تا دونه واکسن آلوده بوده، تازه آن هم آلوده نبوده و فقط ذرات خارجی در آن دیده شده، تازه بعد از همه‌ی این حرف‌ها وزیر بهداشت ژاپن هم اعلام کرده که موضوع ربطی به واکسن‌ها نداشته و مربوط به بد وارد کردن سرنگ در ویال بوده که باعث می‌‌شده درپوش پلاستیکی آن شکسته شود و ذرات ریزی وارد سرنگ شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
کوته فکر اون واکسنها که البته کلا یه پارت بوده آلودگی نداشتند ظاهرا ویال یا سرنگها آلوده بوده ، چرت وپرت نگیم
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
تو ساندیست رو بخور ...
بهترین نشانه برای امیدواری در حال حاضر اینست که تعداد بیماران بدحال بعد از مدتهای بسیار، که روزی 100 تا 200 تا زیاد می شدند، برای اولین بار، کم شده است.
بقیه آمارها، روزانه هستند و هنوز بالا پایین می روند و فعلا، قابل اتکا نیستند.
اما تعداد بیماران بدحال، مجموع کل آنها هستند که برخیشان از هفته ها قبل، بدحال شده اند، و دارند بتدریج خوب می شوند یا فوت می کنند.
بنابراین چون تجمعی هستند و روزانه نیستند، نشانگر تفاضل تعداد ورودی و خروجیهای موارد شدید بیماری برای یک مدت بسیار طولانی هستند، و درنتیجه بیشتر قابل اتکا هستند.
در ادامه اگر تعداد بستری روزانه هم بطور محسوسی کم شود، درآنصورت می شود گفت این موج درحال اتمام است، یا حداقل قدری شل کرده است.
پاسخ ها
پژوهشگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
دوست عزیز نکته غم انگیز اتفاقا همین جاست. به نظر می رسد دیگر تخت icu خالی برای بستری وجود ندارد. کل تخت ههای icu کشور حدود 12 هزار است که حدود 8 هزار آن فقط توسط کرونا اشغال شده است و بقیه موارد هم حتما توسط بقیه بیمارها. شرایط واقعا اسفناک است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
آماری که باید به آن توجه کنید تعداد بستری به مبتلای روزانه است که الان 13 درصد است و وضعیت نامساعدی را نشان میدهد
واکسن مدرنا در ژاپن باعث مرگ دو نفر شده، این خبر را هر روز در بوق و کرنا می کنند! میشه یک نفر از کشته شدگان بعد از تزریق سایر واکسنها مثل سینوفارم، اسپوتنیک، برکت و ... هم آماری بده؟
رئیسی و ووهان وماهان وقم بیچارمون کرد...
اینامار دقیق نیست بسیاری از مردم با خود درمانی یا مراجعهع به دکتر خارج از درمانگاه در هیچ اماری ثبت نشده اند
البته به توجه‌ به‌ نگاه مرکزیت شما و اینکه فقط تهران و برخی استانهای؟صاحب نفوذ در بدنه دولت را ایران می دانید بهتر است این را هم به معلوم‌الحال اضافه کنید در تبریز دز دوم آسترازنکا نیامده و از نوبت تزریق دز دوم افراد بیش از ده روز گذشته خاک بر سر مدیری که این حساب های کوچک را نتوانسته ببندد و در ضمن این هفته اکثر روز ها واکسن نبود برای دولت مردان ایران که جان مردم برایشان به اندازه پشه ارزش ندارد بدانند که هر روز یک صفحه از؟تقویم نیست بلکه جان هزاران نفر انسان هست که هر کدام با ارزش تر از جان شما و دوستانتان هست حداقل برای خانواده شان اگر نمی توانید مدیریت کنید که واقعا هم نمی توانید ول کنید برید جان مردم برایتان دردسر خواهد شد
به قول خودشان ۴۱ هزار نفر بابت بیماری کرونا فوت کردن در بهشت زهرا خاک کردن فقط در یک مکان بهشت زهرا خوب سر انگشتی هم که حساب کنید ببینید در کل ایران چقدر فوت کردن پس این امار دادن یعنی کشک و هیچ ارزشی ندارد
همینکه حریرچی و رئیسی رفتند جای امیدواری هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس