بازدید 6997
۲

بردیا سعادت از تیم ملی والیبال خط خورد

کد خبر: ۱۰۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 28 August 2021

بردیا سعادت، لژیونر جوان والیبال ایران که بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق در لیگ صربستان، در لیگ ملت‌ها توسط آلکنو به کار گرفته شد، مدتی است تصمیم گرفته به لیگ کره جنوبی برود.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن جوان که برای حضور در تیم باشگاهی خود راهی کره جنوبی شده، قرار بود برای پیوستن به تیم ملی بزرگسالان و سپس تیم جوانان به ایران بازگردد.

در روز‌های اخیر، اما بردیا سعادت پاسخی به تماس‌های مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی نداده و در نهایت در موعد تعیین شده به ایران بازنگشت.

مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال در این باره به "ورزش سه" گفت: پرونده حضور سعادت در تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات آسیایی بسته شد. ما در پست او دو بازیکن یعنی صابر کاظمی و امین اسماعیل نژاد را داریم و نگرانی از این بابت نیست.

وی در پاسخ به این سوال که سعادت خودش خواسته به تهران بازنگردد یا باشگاهش اجازه نداده، افزود: خودش نخواسته بیاید. مشکلی از طرف باشگاه نیست. اطرافیانش به او مشاوره اشتباه دادند. واقعا متاسفم که در این سن و سال یک بازیکن چنین رفتاری می‌کند.

کارخانه در پایان گفت: عطایی و فدراسیون به سعادت لطف کردند، اما او اینطور پاسخ داد. امیدوارم در رفتارش تجدید نظر کند؛ وگرنه به جای خوبی نمی‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بی خیال بابا...
تا کی میخواهید از این ادبیات تهدید و قلدری استفاده کنید؟!
دوره این حرفها گذشته آقاجان، زورکی که نیست، دلش نخواسته بیاد. این پسر جوان هست و باید برای آینده خودش و خانواده اش به فکر باشد. حالا اینجا چه گلی به سرش میزدید که با دعوت نکردنش به تیم ملی محروم شده باشه؟!

شماها متاسفنه فقط یک کار بلد هستید و آن اینکه سرمایه های جوان این مملکت را فراری دهید.

نام نمیبرم چون همه میدانند که افرادی امثال ورزشکاران ملی پوش تکواندو(کیمیا علیزاده) و شطرنج(علیرضا فیروزجا) و جودو(مولایی) و فوتبال(مهرداد پولادی) و کشتی( مربیان متعددی در آذربایجان) و.... به خاطر همین قبیل رفتارها از این مملکت کوچ کردند.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
کار خوبی کردی نام نبردی ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار