بازدید 4364

جو پایدار در بیشتر مناطق کشور

کد خبر: ۱۰۷۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 28 August 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشورمان آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت. به جز ارتفاعات مازندران و گلستان که در ساعت‌های بعدازظهر با افزایش ابر و رگبار پراکنده همراه خواهد بود. همچنین طی امروز و فردا وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور ادامه پیدا می‌کند که در بعضی از ساعات در استان سیستان و بلوچستان این وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

وی ادامه داد: روز‌های دوشنبه و سه شنبه هم انتظار داریم در کل کشور جوی آرام و پایدار داشته باشیم. روز چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شرق تهران، سمنان و شمال خراسان رضوی باز هم در ساعت‌های بعدازظهر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.

رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: در تهران هم امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری است که گاهی وزش باد را خواهد داشت. حداکثر دما در تهران امروز به سی و پنج درجه بالای صفر خواهد رسید. پیش بینی می‌کنیم فردا هم حداقل دما به بیست و چهار درجه بالای صفر برسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: خنک‌ترین مرکز استان هم امروز صبح شهرکرد با دمای حداقل ده درجه بالای صفر بوده است. گرم‌ترین مرکز استان هم دیروز اهواز با دمای حداکثر چهل و نه درجه بالای صفر گزارش شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی