بازدید 19747
۳

ورود دادستان کرمانشاه به حواشی شورای شهر

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به حواشی این روزهای شورای شهر جدید کرمانشاه، اظهار کرد: با طولانی‌تر شدن این حواشی و بلاتکلیفی وضعیت سرپرستی شهرداری کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان نیز به این موضوع ورود کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 27 August 2021

به گزارش تابناک، مهدی قنادی در گفت و گو با همشهری آنلاین افزود: برخی از کانال‌های خبری و رسانه‌ها استان بدون کسب اطلاعات کافی از منبع رسمی اقدام به گمانه‌زنی‌هایی درباره موضع دادستان کرده‌اند.

وی ادامه داد: از جمله اینکه دادستان به اعضای شورای شهر مهلتی ۲۴ ساعته برای انتخاب سرپرست برای شهرداری داده‌اند که این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

روابط عمومی دادسرای کرمانشاه اعلام کرد: همانطور که دادستان کرمانشاه در گفت و گو با برخی خبرگزاری‌ها اعلام داشته‌اند، ایشان از اعضای شورای شهر خواسته‌اند که در اولین نشست خود انتخاب سرپرست شهرداری را به انجام برسانند و در انجام وظایف محوله کوتاهی نکنند.

وی تصریح کرد: در این راستا از کانال‌های خبری و رسانه‌های استان انتظار می‌رود پیش از آنکه هر خبری را درباره موضع دادستان در رابطه با حواشی این روزهای شورای شهر منعکس می‌کنند، از روابط عمومی دادسرای استان کسب اطلاع کرده و از گمانه‌زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
کرمانشاه استانی خالی از نخبه مسئول و متخصص. در چهل سال گذشته یک مدیر درست و حسابی در این استان تربیت نشده است. این یعنی عقب ماندگی تا دهه های آینده.
انتخاب سرپرست شهرداری توسط شورای شهر چه ربطی به دادستان دارد که دخالت می کند ؟
اعضای محترم شورای شهر بدانید واکاه باشید که اختلاف از شیطان است افترا تهمت همه از شیطان است اما قرآن کید شیطان در مقابل متقین ضعیف است از ملت حقوق میگیرید می دانید تعطیلی شورا به هر دلیل این حقوق را مشکل دار میکند پول در مقابل لجبازی چیزی که شیطان را از خوشحالی به رقص میاندازد پس بعنوان برادر همشهری می خواهم خود را کنار بگذارید و. به مردم خدمت کنید ودشمن شاد مان نکنید این شهر نیاز به خدمت گذار دارد نه مبارز نگاهی به پایین شهر وسط بندازید مسیولیت خطیری دارید فکر جواب خدا وخون شهدا را بکنید دربرابر میز هر مسیولی خون دوشهید می‌باشد با خودتان .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی