بازدید 19177
۴

درگذشت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران

اینبار عمر تبریکات روز پزشک در چشم برهم زدنی با خبر درگذشت ناباورانه دکتر مهدیه مظاهریان دستیار سال سوم گروه آموزشی بیماری های قلب و عروق، به خزانی غمبار بدل شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 24 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر مهدیه مظاهریان دستیار سال سوم گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران روز گذشته و همزمان با روز پزشک درگذشت.

در پی درگذشت این دانشجوی دستیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دستیار فقید بخش قلب و عروق مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ️دکتر شهریار نفیسی، رئیس دانشکده پزشکی و دکتر صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در پیام هایی جداگانه درگذشت این دانشجوی فقید را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده پزشکی، در متن پیام دکتر نفیسی آمده است:

زین گونه ام که در غم غربت شکیب نیست

گرسرکنم شکایت هجران، غریب نیست

جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش

کزجان شکیب هست و زجانان شکیب نیست

مرگ گاهی ریحان می‌چیند..‌.

️داغ هجران و خبر جانکاه درگذشت یکی از دستیاران دانشکده پزشکی تهران، قلب جامعه پزشکی و دانشگاهی کشور را در روزی که به‌ نام‌ پزشک نامگذاری شده بود، داغدار و اندوهگین ساخت.

اینبار عمر تبریکات روز پزشک در چشم برهم زدنی با خبر درگذشت ناباورانه دکتر مهدیه مظاهریان دستیار سال سوم گروه آموزشی بیماری های قلب و عروق، به خزانی غمبار بدل شد.

بی شک از دست دادن این دستیار عزیز که چون ثمره معنوی دانشکده است، سخت و گران است، اما تقدیر الهی را جز با صبر و بردباری چاره ای نیست.

این ضایعه ناگور را به محضر همه اساتید، همراهان، همکاران و دوستداران آن عزیز سفرکرده به سرای رضوان ربوی، تسلیت و تعزیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی برای روح بلند آن مرحومه و صبر جمیل و اجر جزیل خانواده سوگوار و همه داغداران مسألت دارم.

روان پاکش غریق رحمت الهی باد.

همچنین متن پیام دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت ناگهانی سرکار خانم دکتر مهدیه مظاهریان دستیار فقید بخش قلب و عروق مجتمع بار دیگر اعضای خانواده بزرگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را در سوگ نشاند و موجب تاسف و تاثر گردید.

این‌جانب، این فقدان را به خانواده محترم ایشان و اعضا محترم بخش قلب و عروق مجتمع تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان مسألت می‌نمایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
دليل فوت؟؟!!
روحش شاد
خدا رحمتشان کند و به خانواده اش صبر بدهد. بنده خدا زندگی شو وقف علم و درمان کرده است.
سه روز عزای عمومی اعلام شود روحش شاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار