بازدید 16065
۶

نیکزاد: هیچ کس نمی تواند برای نمایندگان تصمیم بگیرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نمایندگان مستقل بوده و دارای فکر و تصمیم هستند و هیچ کس نمی‌تواند برای آنها تصمیم بگیرد
کد خبر: ۱۰۷۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 24 August 2021



به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، محمود احمدی بیغش در نشست علنی مجلس نوبت صبح امروز (سه شنبه، 2 شهریور ماه) شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: همه نمایندگان استحضار دارند حدود یک سال پیش تذکری دادم مبنی بر اینکه ما بعد از انتخابات 98 مجلس با همدیگر عهدی بسته‌ایم تا در مجلس یازدهم نباید نماینده‌تر داشته باشیم و رویه رئیس گذشته و ادوار گذشته نباید تکرار شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای رئیسی تعدادی از افراد که برایشان مورد وثوق بوده به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کردند که نمایندگان می‌توانند با استدلال آنها را رد یا قبول کنند، چرا رئیس مجلس باید جلساتی را منعقد کند و افرادی را فرا بخواند و به نوعی خط دهی کند، چه کسانی رأی بیاورند و یا رأی نیاورند.

وی ادامه داد: همه ما می‌توانیم موافق یا مخالف باشیم و این را علنی بگوییم، اگر نمی‌توانیم علنی بگوییم می‌توانیم جلسه غیرعلنی برگزار کرده و نصیحت و استدلال کنیم و بگوییم به این چند نفر رأی ندهید یا اینکه واقعا با مردم صحبت کنیم و دلایلمان را بگوییم.

وی افزود: اینکه عده‌ای را گلچین و به آنها خط‌دهی کنند چند وزیر می‌افتند یا نمی‌افتند، روا نیست. همه نمایندگان اهل فهم هستند و می‌دانند مخالفت یا موافقت یعنی چه، لذا درخواست دارم این موضوع مدیریت شود.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: جلساتی که شما می‌فرمایید،ما از آنها خبری نداریم اما باید یادآور شد نمایندگان به خیلی از جلسات دعوت می شوند. نمایندگان مستقل بوده و دارای فکر و تصمیم هستند و هیچ کس نمی‌تواند برای آنها تصمیم بگیرد. جلسات متعددی هم که تأکید دارید مانع نیست./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶
این ها نمایندگان اکثریت نیستن
دقیقا حتی مردم ایران هم نتونستن !!!
شوخی می کنید اقا . اگر اینطور بود که روحانی پارسال استیضاح و برکنار می شد و یا حداقل یکبار مجلس از او سوال جدی می گرد. همه ملت ایران می دانند که مجلس بی اراده ترین نهاد کشور است و بازیچه سیاست بازان است.
اما میگیرند
عجب
عجب!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم