بازدید 7771
۴
واکنش

استقلال: رقم انتقال قائدی محرمانه است!

کد خبر: ۱۰۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 24 August 2021

درآمد باشگاه دولتی استقلال از محل انتقال مهدی قائدی محرمانه اعلام شد!

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد مددی در خصوص مهدی قائدی، گفت: حدود ۱۰ روز مذاکرات فشرده با مقامات باشگاه شباب الاهلی امارات را بر اساس تصمیم و مصوبه هیات مدیره محترم و با تایید فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در یک فضای کاملا حرفه‌ای برگزار کردیم. حقیقت امر این است که مهدی قائدی خیلی تمایل داشت که در فضای جدید و خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد، اما من هم می‌خواستم منافع باشگاه استقلال در این قضیه رعایت شود و به همین دلیل مذاکرات خود را با باشگاه الاهلی خیلی جدی ادامه دادیم.

وی افزود:رقم قرارداد انتقال قائدی را نمی‌توانم بیان کنم، چون محرمانه است، اما فکر می‌کنم یکی از بالاترین رقم‌ها در فوتبال ایران است. از طرفی لازم می‌دانم که دوباره یاد آوری کنم که خود مهدی هم دوست داشت در خارج از کشور ادامه دهد و به نظرم فرصت مناسبی بود تا این بازیکن زمانی ترانسفر شود که برای باشگاه استقلال هم عایدی قابل توجهی داشته باشد.

مدیرعامل استقلال در ادامه و در واکنش به شایعات مطرح شده درباره ارقام پیشنهادی به قائدی عنوان کرد: توصیه من این است که رویا پردازی را کنار بگذاریم و در واقعیت کار کنیم. اسناد و نامه‌های ارسالی به باشگاه مشخص و قابل بررسی است، اما عده‌ای به دروغ مدعی پیشنهاد‌های عجیب هستند که از آن‌ها می‌خواهم اسناد آن را منتشر کنند و در غیر این صورت باید پاسخگوی تشویش اذهان عمومی در مراجع مربوطه باشند.

استقلال: رقم انتقال قائدی محرمانه است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مدیونید اگه بفهمید چه پولی میخواد جابجا بشه . اجازه بدید مثل ویلموتس هر وقت گندش در اومد خودتون متوجه میشید.
چرا باید محرمانه باشد؟ مگر همه جا قرادادها را شفاف اعلام نمی‌کنند؟
انصافا لباس قشنگی هم داره این تیم شباب الاهلی
مالیات ؟؟؟؟
اداره دارایی ورود کن مالیات باید بدهند !!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی