ارزش پالایش یکم در اولین روز شهریور

صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۳.۴۷ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۸۳ هزار و ۸۲۰ ریال معامله شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 23 August 2021

 به گزارش بورس تابناک، امروز در اولین روز شهریور ماه پالایش همانند روز گذشته مثبت شروع به کار کرد و پالایش در ادامه شگفتی‌سازی روز گذشته، امروز در کانال ۸۳.۰۰۰ ریال معاملات را شروع کرد و بعد از رشدی ۳ درصدی وارد کانال ۸۳.۸۲۰ ریال شد.. پالایش معاملات فردا را در محدوده ۸۳.۴۴۰ ریال آغاز می‌کند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۰.۵۴ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افت ۱.۰۱ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۰.۶۶ درصدی امروز را به پایان رساندند، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود. مدیر مالی شبندر درباره بازگشایی این نماد به خبرنگار نبض بورس گفت: ان شاالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید یکشنبه هفته آینده این نماد بازگشایی خواهد شد. سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۱۶ درصدی را متحمل شده‌اند.
ارزش پالایشی یکم ۱ شهریور ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۳.۴۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۸۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۴۴ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

.


 
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر