بازدید 10971

شرط امکان تولید ۳۰ میلیون دوز واکسن کووپارس

سخنگوی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در خصوص وضعیت تولید واکسن علیه کرونا «کووپارس» گفت: امکان تولید ۱۵ میلیون دوز واکسن را تا پایان سال و ۳۰میلیون در صورت حمایت دولت داریم.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 23 August 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی در خصوص فازهای صنعتی واکسن کووپارس به خبرنگار مهر گفت: تاکنون برای فاز سوم کارآزمایی بالینی ۱۰۰ هزار دوز را به تولید رسانده ایم.

سخنگوی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به تولیدات بیشتر واکسن کووپارس گفت: همچنین توانستیم تاکنون ۴۰۰ هزار دوز را برای واکسیناسیون عمومی تولید کنیم تا در صورت اخذ مجوز مصرف اضطراری بعد از شروع فاز سوم، این میزان واکسن وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه فرایند کنترل کیفی این واکسن انجام گرفته و تأیید شده است، عنوان کرد: بنا داریم تا آخر شهریور ماه حداقل یک میلیون دوز دیگر را به تولید برسانیم.

فلاح مهر آبادی ادامه داد: تولید واکسن به صورت انبوه با توجه به اخذ تاییدیه ها منعی ندارند از این رو تولیدات را پیش از اتمام کارآزمایی در پیش گرفته ایم.

وی افزود: همچنین تا آخر امسال امکان تولید ۱۵ میلیون دوز واکسن کووپارس را داریم و برنامه ریزی برای تولید آن انجام گرفته است.

سخنگوی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی همچنین تاکید کرد: در صورت حمایت مالی دولت و تأمین نقدینگی مورد نیاز جهت سرمایه در گردش امکان تولید واکسن کووپارس تا ۳۰ میلیون دوز وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۰
تروخدا بگذارید ما دو دوز واکسن خارجی رو بزنیم بعد واکسنتون رو تولید انبوه کنید. امیدوارم هر چه سریع تر شرکت های خصوصی واکسن های خارجی غیرچینی رو وارد کنن.
* امکان تولید ۱۵ میلیون دوز واکسن را تا پایان سال*
چی بگم کرونا داره بیداد میکنه وعده سر خرمن میدن 15 میلیون تا پایان سال حتما برای موج 14 یا 15 آماده میشه لطفا این دکان کاسبی رو ببندید
خالی بندی تا کی ....؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
آقایان محترم دست از سرمان بردارید .
این تولید واکسن هم شده راهی برای پر شدن جیب یک عده وگرنه واکسنی که میزان کارائیش مشخص نیست، تائیدیه سازمانها معتبر علمی جهان را ندارد و ... به چه درد می خورد؟ آن هم یک سال و نیم پس از شیوع کرونا؟ به همین راحتی و بدون عذاب وجدان و مسئولیت با جان یک ملت بازی شد.
شما که اینهمه محدودیت را میدانستید چرا وارد این حوزه شدید. یا اگر شدید نباید بگونه ای ادعا میکردید که برخی فکر کنند واکسن داخلی میتواند پاسخ نیاز را بدهد و راه ورود واکسن را بستند. خیال می کنم آنقدر کشته داده ایم که شما هم به آن عادت کرده اید و احتمالا هیچ احساس غمی ندارید که میفرمائید اگر دولت چنین کند، چنان می شود.
بی زحمت سرم تولید کن واکسن پیشکش ما توقع نداریم
خب اون پوولهایی که به برکت دادید و نتونستن تولید کنند رو ازشون پس بگیرید و بدید به پاستور که حداقل از قدیم کارشو بوده و تخصص دارن تا تولید کنن
جکهای با مزه امروزی
حیف اون بودجه هایی که به این طرح های شکست خورده و وعده های سر خرمن تولید واکسن داخلی اختصاص یابد
تنها واکسن ساز قدیمی که قابلیت ساخت واکسن داره انستیتو پاستور ایران است و لاغیر ....... بقیه شوخی میکنند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی