بازدید 3475

تابلو وزمین امروز چگونه بود؟

امروز بورس یکی از روزهای سبز خود در سال جاری را پشت سر گذاشت و توانست رکورد ارزش معاملات در سال 1400 را بشکند. در روز خوب بورس، گروه بانکی به لیدری بانک های بزرگی چون ملت، تجارت و صادرات سبزپوش بود و بانک ایران زمین نیز توانست امروز معاملات بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. تابلو وزمین امروز چگونه بود؟
کد خبر: ۱۰۷۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 22 August 2021
تابلو وزمین امروز چگونه بود؟
امروز بورس یکی از روزهای سبز خود در سال جاری را پشت سر گذاشت و توانست رکورد ارزش معاملات در سال 1400 را بشکند.
به گزارش تابناک، در روز خوب بورس، گروه بانکی به لیدری بانک های بزرگی چون ملت، تجارت و صادرات سبزپوش بود و بانک ایران زمین نیز توانست امروز معاملات بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.
 
این بانک حاضر در بازار پایه نارنجی فرابورس، امروز توانست در 225 نوبت معاملاتی، حجم معاملات خود را به یک میلیون و 919 هزار و 871 سهم برساند و ارزش معاملات 22 میلیارد ریالی را ثبت کند. امروز البته حجم معاملات روزانه تقریبا نصف حجم میانگین ماهانه وزمین بود.  
امروز 70 درصد سهام فروخته شده وزمین را حقیقی ها خریداری کردند و حقوقی این سهم نیز 30 درصد سهام فروخته شده را خریداری کرد. 
نسبت خریدار حقیقی به فروشندگان حقوقی نیز تقریبا نزدیک به یک بود چرا که 92 حقیقی سهام خود را فروختند و در نقطه مقابل 103 نفر این سهام را خریداری کردند. 
 
در روزی که قیمت آخرین معامله وزمین با 4 درصد رشد به 11584 ریال رسید، قیمت پایانی توانست با 3.9 درصد رشد خود را به 11572 ریال برساند. نکته مثبت این بود که در روز جاری نماد وزمین با صف خرید معاملات خود را به پایان رساند. 
 
بررسی تابلو وزمین نشان می دهد که در چند روز اخیر معاملاتی (به جز امروز) این نماد حجم های زیادی را خورده است. در روز 20 مرداد حجم معاملات این نماد 10.4 میلیون سهم، در روز 23 مرداد حجم معاملات 10.9 میلیون سهم، در روز 24 مرداد حجم معاملات 11.7 میلیون سهم بوده است که همه بیش ار دو برابر میانگین حجم معاملات ماهانه وزمین بوده است. 
 
این حجم ها می تواند نوید بخش شروع یک روند صعودی در نماد وزمین باشد و باید منتظر ماند و دید که آیا این سهم می تواند همراه گروه بانکی که به تازگی روند صعودی جدیدی را آغاز کرده اند، صعود کند؟ 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی