بازدید 8620

کاهش ۲۷ درصدی پرواز‌های فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از اعمال محدودیت‌های کرونایی و کاهش محسوس پرواز‌ها در فرودگاه تبریز خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 21 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، افزایش نرخ بلیط هواپیما از یک سو و اعمال محدودیت‌های کرونایی از سوی دیگر موجب شده تا فرودگاه تبریز در روز‌های اخیر، خلوت‌تر از گذشته شود. شرایطی که با تداوم وضعیت قرمز کرونا، احتمالا ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در همین زمینه گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اِعمال محدودیت و لزوم کاهش مسافرت‌ها، تغییراتی در برنامه‌های فرودگاه تبریز به وجود آمده است.

رامین آذری اظهار کرد: تعداد پرواز‌های انجام شده و هم چنین میزان جابه‌جایی مسافر از فرودگاه شهید مدنی تبریز در ایام تعطیلات کرونایی کاهش یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: تعداد کل پرواز‌های انجام شده فرودگاه تبریز از ۳۹ پرواز در روز دوشنبه به تعداد ۲۲ پرواز در پایان هفته گذشته رسید.

آذری گفت: میزان مسافر جابه‌جا شده در روز پنج شنبه نیز تعداد ۱۸۴۴ نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه هفته قبل از کاهشی ۲۷ درصدی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی آماده هستند تا تعداد پرواز‌ها و خدمات خود را با تدبیر ستاد کرونا به شرایط قبلی بازگردانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی