بازدید 21539
۵
باشگاه ۶۰ساله دریای بابل در لیگ یک جایگزین رایکا می‌شود؟

آرژانتینِ ایران دوباره برمی‌گردد!

تیم دریای بابل که حمایت چندصدهزار هوادار بابلی و شهرهای اطراف را پشت خود دارد و ستاره‌های بزرگی به تیم ملی تحویل داده است، بار دیگر در تدارک حضور در لیگ‌ کشوری است.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 19 August 2021
 یکی از قدیمی ترین و ریشه‌دار ترین تیم‌های فوتبال خطه شمال کشور، که سالها به‌دلیل مشکلات مالی و مدیریتی در سطوح پایین فعالیت می‌کرد، بار دیگر عزم تیمداری در لیگ های بالای کشوری کرده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم دریای بابل که حمایت چندصدهزار هوادار بابلی و شهرهای اطراف را پشت خود دارد و ستاره‌های بزرگی به تیم ملی تحویل داده است، بار دیگر در تدارک حضور در لیگ‌ کشوری است.
آرژانتینِ ایران دوباره برمی‌گردد!
 
پس از اینکه مالکان جوان باشگاه رایکا بابل در پایان فصل گذشته و در روزهای اخیر اعلام کردند که قصد تیمداری در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را ندارند و این آمادگی را دارند تا با قیمتی مناسب امتیاز این باشگاه لیگ یکی را در داخل استان به خریداران واقعی واگذار نمایند حالا باشگاه دریای بابل یکی از قدیمی ترین باشگاه های شهر بابل برای خرید امتیاز این باشگاه دسته اولی پا پیش گذاشته و طی نامه ای رسمی به هیئت فوتبال استان مازندران خواهان خرید امتیاز لیگ یکی رایکای بابل شده است.
 
قدیمی ترین باشگاه بابل در سال 1340 یعنی حدود 60 سال پیش توسط چنگیز ریسمانچیان تاسیس شد اما بعدها و در سال 86 مالکیت این باشگاه به دکتر علی دشتی یکی از متخصصین ارتوپدی شهر بابل واگذار گردید که همچنان این باشگاه تحت مالکیت وی اداره می شود.
 
باشگاه دریای بابل فصول گذشته در رده بزرگسالان در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیمداری کرد اما در این رقابت ها موفقیتی کسب نکرد و در نهایت به لیگ استان سقوط کرد.
 
با این وجود این باشگاه در روز گذشته درخواست خود مبنی بر خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه رایکا بابل را به اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان مازندران و شهر بابل طی نامه رسمی ارائه کرده و باید منتظر ماند و دید که در نهایت مالکان دو باشگاه بر سر انتقال امتیاز لیگ یکی به توافق نهایی رسیده و آن را عملیاتی خواهند کرد تا با این کار مانع از خروج امتیاز تنها نماینده استان مازندران در رقابت های لیگ یک شوند.
 
آرژانتینِ ایران دوباره برمی‌گردد!
 
باشگاه دریای بابل باشگاهی است لقب آرژانتینی‌ها را به دلیل شباهت لباس‌های خود با تیم ملی آرژانتین را به یدک می کشد که در صورت توافق نهایی و انتقال امتیاز در فوتبال کشور پس از برزیل ایران باید شاهد یک تیم دیگر تحت عنوان آرژانتین ایران باشیم. با این تفاوت یکی در سطح اول فوتبال کشور (رقابت های لیگ برتر) و دیگری در لیگ یک (لیگ آزادگان) فعالیت خواهد داشت.
 
متن نامه رسمی باشگاه دریای بابل به اداره ورزش و جوانان استان مازندران:
 
بسمه تعالی
ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل
 
با سلام
احتراماً به استحضار می رساند در خصوص اعلام باشگاه‌ رایکا بابل مبنی بر فروش سهمیه لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور (آزادگان) باشگاه فرهنگی ورزشی دریای بابل در جهت توسعه و اعتلای ورزش فوتبال شهرستان بابل و نیز در جهت اغنای افکار عمومی و در خواست قلبی هواداران پر شور دریای بابل ضمن قدردانی از مالک محترم باشگاه خونه‌به‌خونه و نیز مالکان محترم باشگاه رایکا که در فصول گذشته با توجه به مشکلات و موانع اقتصادی حاکم بر ورزش کشور زحمات فراوانی را در جهت حفظ سهمیه مورد نظر کشیده اند آمادگی خود را جهت خرید حفظ و توسعه سهمیه مذکور توسط باشگاه مردمی و ریشه‌دار دریای بابل اعلام می دارد.
 
شایان ذکر است باشگاه فرهنگی ورزشی دریای بابل در حال مطالعه، برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت حضور در ورزش های پر طرفدار و نیز توسعه فضای ورزشی و معنوی شهر بابل که خواستار حمایت همه جانبه مسئولین و هواداران عزیز بوده و نیز مکاتباتی با هیئت‌ها و مسئولین مربوطه داشته است لذا خواهشمند است بدین منظور هماهنگی های لازم جهت حفظ این امتیاز مردمی در شهرستان بابل با باشگاه رایکا و مالکان محترم آن صورت پذیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دربای بابل ؟!
بابل دریاش کجا بود آخه ؟!
این اسم آدم رو یاد " اقتصاد پویای ایران " میندازه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
اسم شما امیر هست امارتت کجاست و امیر کجا هستی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
....خدایش اقتصاد پویا رو خوب رفتی
دریا ندارن عقده ای شدن گذاشتن دریای بابل
آرژانتین ایران؟ تیمی که از خودش هویت نداره همون بهتر که برنگرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم