بازدید 5026
۱

عزاداری شب عاشورای حسینی در پاکستان برگزار شد

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی با حضور عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در حسینیه‌های پاکستان، مسجد سفارت ایران و سرکنسولگری‌های کشورمان در مراکز ایالت‌های این کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۳ 19 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مردم پاکستان اعم از شیعه و سنی، شامگاه چهارشنبه مصادف با شب عاشورای حسینی در شهر‌های مختلف این کشور، با حضور گسترده در اماکن عزاداری و حسینیه‌ها عشق و علاقه خود را به امام حسین علیه السلام سالار شهیدان و یاران باوفایش نشان دادند.

آیین عزاداری امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان در شهر کراچی با حضور چندین هزار نفر از شیعیان، حسینیه‌های شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان و دیگر اماکن در شهر‌های لاهور، پیشاور و کویته با حضور گسترده ارادتمندان و دوستداران امام حسین علیه السلام برگزار شد.

این مراسم همچنین با حضور ایرانیان مقیم پاکستان در شهر‌های اسلام آباد، کراچی، لاهور، کویته و پیشاور در سفارت ایران و سرکنسولگری‌های کشورمان در این شهر‌ها برگزار شد.

در مراسم عزاداری شهر اسلام‌آباد با حضور «سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، زیارت عاشورا از سوی مداحان اهلبیت قرائت و نیز در رثای شهادت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایشان به نوحه خوانی پرداختند.

فردا پنجشنبه مصادف با دهم محرم پاکستان رنگ عاشورایی به خود می‌گیرد و آیین‌های باشکوه سوگواری شهادت حضرت سید الشهدا امام حسین علیه السلام و ۷۲ تن از یاران ایشان در سراسر این کشور برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سایت تابناک چرا قمه زدنی پاکستان نشون نمی دهدی ترسو ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی