بازدید 5745

آیین نخل‌برداری در هیچ نقطه استان یزد برگزار نمی‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: به دلیل وجود کرونا و برای پیشگیری از شیوع بیشتر آن، آیین سنتی نخل‌برداری امروز و فردا در هیچ نقطه استان برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 18 August 2021

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حرکت دستجات عزاداری و سوگواری در سطح معابر و خیابان‌ها طبق مقررات ستاد کرونا ممنوع و همه باید برای سلامتی خود و دیگران پایبند آن باشند.

وی ادامه داد: عزاداری‌ها تا پایان ماه محرم در فضای باز تکایا و مساجد با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همراه داشتن ماسک با نظم و ترتیب با حضور هیات‌های عزاداری در فضایی معنوی برگزار می‌شود.

این مسوول با قدردانی از همکاری و تعامل خوب هیات‌ها و هیات امنای مساجد با روحانیون در برگزاری برنامه‌های عزاداری ماه محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مقررات قدردانی کرد و تداوم همکاری همگان را خواستار شد.

نجیمی بیان کرد: همکاری مردم و سوگواران حضرت امام‌حسین(ع) با مسوولان نقش اصلی در عبور از شرایط موجود و پیشگیری از کرونا دارد و باید همه شهروندان همچنان این تعامل را با مسوولان در سطح استان با قوت داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی