بازدید 5855

پول نو نسل نوین صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

«پول نو» یک پلتفرم خرید و فروش رمزارز است که با هدف رفع کمبودهای صرافی‌های فعلی تاسیس شده است. این پلتفرم را می‌توان نسل نوین صرافی‌های ارز دیجیتال دانست چون با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد تلاش می‌کند تجربه لذت‌بخشی از خرید و فروش این ارزها در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 17 August 2021

محبوبیت ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر باعث شده پای رمزارزها به خرید و فروش‌های روزمره هم باز شود. با این حال، خرید و فروش خود این ارزها هیچ‌وقت کار آسانی نبوده و کاربران به‌دلیل مشکلاتی مثل پیچیدگی پروسه احراز هویت، عدم پشتیبانی از کارت‌های عضو شبکه شتاب، کند بودن روند پاسخگویی به مشتریان و... با چالش‌های زیادی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال روبه‌رو بوده‌اند.

پول نو نسل نوین صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

پلتفرم پول نو، با فراهم آوردن بستری نوین و به‌روز و کنار گذاشتن شیوه‌های کند و قدیمی، این مشکلات را از بین برده است تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده و بسیار سریع به جریان خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپیوندند.

استفاده از کیف پول شخصی به جای کیف پول داخلی

یکی از مشکلاتی که کاربران صرافی‌های ایرانی با آن مواجه هستند این است که مجبورند رمزارزهای خریداری شده را داخل کیف پول صرافی نگه ‌دارند و کاربر باید پس از خرید، درخواست دهد تا آن‌ها به کیف پول او منتقل شوند. در واقع تمام رمزارزهای خریداری شده به صورت امانی در اختیار صرافی و در کیف پول صرافی هستند. این روش امنیت بسیار پایینی دارد و در صورتی که اتفاقی برای صرافی رخ دهد، سرمایه کاربران نیز از بین می‌رود. پلتفرم پول نو این امکان را به کاربران خود می‌دهد که کیف پول خود را به سایت وصل کنند یا هنگام خرید آدرس کیف پول اختصاصی خود را وارد کنند تا در سریع‌ترین زمان پس از تایید تراکنش، ارز دیجیتال خریداری شده، به کیف پول کاربر منتقل شود.

در زمان فروش ارز دیجیتال هم کاربران تعداد و نوع ارز دیجیتال موردنظر خود را به آدرس عمومی‌ای که سایت اعلام می‌کند انتقال می‌دهند و شناسه تراکنش را اعلام می‌کنند یا کیف پول خود را به پلتفرم متصل و ارز دیجیتال را منتقل می‌کنند. در صورت اتصال کیف پول به پول نو، می‌توانید در امنیت کامل رمزارزهای خودتان را به کیف پول سایت منتقل کنید و مابه‌ازای ریالی آن را در حسابی که اعلام کرده‌اید دریافت کنید. با استفاده از این روش مشکلاتی مثل ورود آدرس غلط، انتخاب اشتباه شبکه و... به وجود نمی‌آید و فقط در صورتی که تراکنش را در کیف پول خودتان تایید کنید، انتقال انجام می‌شود و پلتفرم هیچ‌گونه دسترسی‌ای به محتوای کیف پول شما نخواهد داشت.

پشتیبانی از شبکه‌های بلاک چین مختلف

پول نو از شبکه‌های متعددی برای خرید و فروش رمزارزها پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود هر کدام از این شبکه‌ها را انتخاب کنند. پول نو از شبکه‌های بیت کوین (BTC)، اتریوم (ERC-20)، بایننس اسمارت چین (BSC)، دوج، ترون، لایت کوین، دش (DASH) و زی کش (ZEC) پشتیبانی می‌کند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. با اینکه شبکه‌های اتریوم و بیت کوین پرکاربردتر هستند و افراد بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند، بایننس اسمارت چین سرعت انتقال بسیار بیشتری دارد و کارمزد تراکنش‌های آن نیز کمتر از شبکه‌های دیگر است. این حق انتخاب‌ها موجب کاهش هزینه تراکنش و افزایش سرعت انتقال می‌شود که نکته مثبتی برای این پلتفرم است.

احراز هویت خودکار

از مشکلات فعلی صرافی‌های ایرانی، روند احراز هویت پیچیده و کند‌ آن‌هاست. طی کردن این مراحل معمولا خیلی سخت است و تایید مدارک هویتی کاربر هم خیلی طول می‌کشد. به همین خاطر خیلی از کاربران منصرف می‌شوند و ترجیح می‌دهند خرید ارز دیجیتال را فراموش کنند. سادگی و در عین حال دقیق بودن فرآیند احراز هویت در پول نو یکی از نقاط قوت آن‌هاست که برمی‌گردد به خودکار بودن انجام این پروسه و اطلاع‌رسانی در هر مرحله از فرآیند به صورت پیامکی تا کاربر بداند چه مشکلی را باید برای تایید شدن برطرف کند/ مدارک هویتی هم در مدت زمان کوتاهی بررسی می‌شود تا بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران فعال شود.

پول نو نسل نوین صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

پشتیبانی از کارت‌های عضو شبکه شتاب

خرید و فروش آنلاین در ایران به اندازه کافی شناخته شده است ولی هنوز هم برخی صرافی‌ها این امکان را به کاربران خود نمی‌دهند تا ارزهای دیجیتال را نیز به‌صورت آنلاین بخرند و بفروشند و هنوز از روش کارت به کارت یا حواله انتقال استفاده می‌کنندو کاربر موظف است رسید پرداخت را به صرافی بدهد. این پروسه بسیار پیچیده است و وقت زیادی می‌گیرد. پول نو برای از بین بردن این مشکل، از طریق درگاه پرداخت اینترنتی، امکان استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب را فراهم کرده است. برای فروش رمزارزها نیز کاربران معادل ریالی لحظه‌ای آن را در مدت کوتاهی داخل حساب بانکی خود دریافت می‌کنند.

سخن نهایی

پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال «پول نو» با امکانات متنوع و طراحی کاربری خاص خود در تلاش است مشکلاتی را که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد از بین ببرد تا همه افراد با هر سطح از دانش درباره ارزهای دیجیتال بتوانند وارد دنیای مالی آینده شوند و هرچه زودتر به این بازار گسترده بپیوندند. این سایت روشی آسان و سریع برای خرید انواع رمزارز است و کاربران آن می‌توانند در کنار راحتی، امنیت را هم تجربه کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل