بازدید 14827
۲

ترافیک سنگین در محور هراز

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۶.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 17 August 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودروهای شخصی میان شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های مشاء و پلور و تردد روان در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) برقرار است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۶.۱ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که افراد با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
چجوری از تهران خارج می شن این همه ماشین؟!!!!!!!
تمام این خودروها در جاده هراز مجوز دارن؟مگه تردد ممنوع نیست.پس این ترافیک سنگین مال چیه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار