بازدید 5681

زمان ابتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی، کمتر از یک دقیقه

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار نامنلسب بوده به طوری که هر ۵۸ ثانیه یک نفر در استان به کرونا مبتلا می شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 17 August 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر جواد آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۷۰ نفر در آذربایجان غربی کرونا مثبت شده اند که رقم بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، نزدیک به ۳۳۰ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که در این خصوص نیز در اوج هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به هزار و ۶۰۲ نفر رسید.

آقازاده از بستری بودن ۲۶۸ نفر از بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۵۳ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی با اشاره به فوت ۱۸ نفر در آذربایجان غربی از جمله ۱۲ نفر درارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به پنج هزارو ۱۱۷ نفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۱۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد نیز ۲.۴ درصد جان خود را از دست داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس