بازدید 39759

راهنمای خرید مبل چستر از فروشگاه چوبکده ایرانیان

کد خبر: ۱۰۷۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 22 August 2021

مبل های چستر به شما این امکان را می دهند که خاص باشید و طراحی بکری را به نمایش بگذارید؛ اما آیا می دانستید که در گذشته درباریان و آقا زاده ها بیشتر به دلیل راحتی از مبل های چستر فیلد بهره می گرفتند. باید به شما بگویم نوع ساخت مشبکی طور مبل های چستر فیلد سبب می شود تا شما راحتی مضاعف تری را نسبت به سایر مبلمان احساس کنید. این امر مهم به دلیل دسته ها و پشتی مبل چستر است که برای شما فراهم شده است. شما می توانید این امر مهم را به دلیل لمسه دوزی های که روی کار به تصویر کشیده شده است نیز احساس کنید. از آنجایی که مبلمان چستر مانع از چروک لباس های پادشاهان می گردید ملکه انگلیس برای اولین بار از این سبک طراحی بسیار استقبال کرد و از آن برای دکوراسیون کردن فضای کاخ و قصر خود بهره گرفت.

راهنمای خرید مبل چستر از فروشگاه اینترنتی چوبکده ایرانیان

مبل چستر ال

مبل های چستر را با نمونه های بسیار متفاوتی در بازار می توانید مشاهده کنید؛ اما از آنجایی که تنوع این محصولات نیاز است متناسب با مساحت منزل شما در نظر گرفته شود. شما باید صندلی های این مبل چستر را متناسب با مساحتی که در منزل در اختیار دارید به صورت سه نفره تا دوازده نفره سفارشی سازی کنید. یکی از به روز ترین و جدیدترین مبلمانی که شما این روزها می توانید مشاهده کنید و از آن خرید کنید مبل چستر ال است که با سایز های متفاوت و تم های رنگی متنوع در پیش روی شما قرار دارد. این مهم را نیز لازم است خاطر نشان شویم که در برخی از مدل ها میز پذیرایی در مرکز مبل ال درست در قسمت میانی که مبل به دو بخش تقسیم می شود قرار دارد تا شما به راحتی بتوانید با نظم دادن به محیط به اصول فنگ شویی نیز دست پیدا کنید.

مبل چستر کلاسیک

مبل چستر کلاسیک عموما با استفاده از چرم های طبیعی ساخته و طراحی می شودکه قیمت تمام شده آن به مراتب نسبت به تمامی مبلمان دیگر بیشتر است. همان طور که برای دکوراسیون های کلاسیک نیاز به ملزومات به خصوصی است. برای ساخت مبل کلاسیک نیز تنها از پارچه چرم و در برخی از مواقع از پارچه های مخمل مرغوب نیز استفاده می شود. شما می توانید متناسب با بودجه ای که دراختیار دارید می توانید از مبل های چرم مصنوعی نیز استفاده کنید؛ اما این را به یاد داشته باشید که مبلمان کلاسیک اصلی با کیفیت تر و عمر ماندگاری بیشتری را نیز به خود اختصاص داده اند. از سوی دیگر مراقبت و نگهداری از این مبلمان نیز پرسه متفاوت تری دارد و باید حتما هر شش ماه یک بار روغن کاری شود.

راهنمای خرید مبل چستر از فروشگاه اینترنتی چوبکده ایرانیان

مبل چستر تختخواب شو

مبل های تخت خواب شو عمر طولانی ندارند و از آنجایی که زندگی ماشینی این روزها فضای زیادی را در اختیار ما قرار نمی دهد که از سرویس خواب کامل برای مهمان های خود بهره بگیریم. مبل های چستر به شکل تخت خواب شو نیز برای شما عرضه می شوند. این را به یاد داشته باشید که یراق آلات استفاده شده برای این محصولات نیز به گونه ای است که سبب می شود قدری قیمت تمام شده آن برای شما بیشتر تخمین زده شود. شما با استفاده از این یراق آلات متفاوت به راحتی میتوانید قسمت پشتی مبل را تنها با یک حرکت باز کنید و فضای بیشتری را نسبت به قبل در بخش نشیمن گاه مبل تجربه کنید و به راحتی روی آن به استراحت بپردازید. این روزها صنعت گران بخش تولید مبل توانسته اند از طرح ها و الگوهای کشور ترکیه در بخش تولید مبل تختخواب شو بهره بگیرند و به راحتی با استفاده از کاناپه های سه نفره شما را صاحب دو مبل تکی و دو تخت خواب یک نفره و دو کاناپه سه نفره بزرگ کنند. نسبت به مبل های ساده چستر باید بگویم قیمت تمام شده مبل های چستر تخت خواب شو قدری بیشتر در نظر گرفته می شود.

نیم ست مبل چستر

نیم ست در واقع به محصولی گفته می شود که به صورت کامل و ست خریداری نمی شود؛ یعنی فضای شما به اندازه ای نیست که بتوانید یک سرویس مبل هفت نفره یا هشت نفره را به خانه خود مهمان کنید. از همین رو نیاز است برای دکوراسیون کردن فضای داخلی منزل خود از نیم ست مبل چستر در راستای ایده پردازی بهره بگیرید. در واقع شما باید یک کاناپه سه نفره و دو مبل تکی را برای نیم ست خود خریداری کنید و به صورت یک جا و یا تکی به دیزاین آن در منزل دست بزنید. شما به راحتی می توانید کاناپه سه نفره را برای قسمت روبروی کانون مرکزی منزل خود که می تواند شومینه یا میز تلویزیون باشد استفاده کنید. سپس از مبل های تکی می توایند برای دیزاین کردن به صورت جداگانه در بخشی از منزل که کتابخانه شما میتواند باشد استفاده کنید. همچنین شما می توانید از مبل های تکی چستر برای اتاق خواب خود نیز به عنوان پاف های جلو مبلی با کاربردی متفاوت تر نیز استفاده کنید.

راهنمای خرید مبل چستر از فروشگاه اینترنتی چوبکده ایرانیان

مبل چستر شزلون را می شناسید

مبل شزلون چستر بیشتر جبنه زینتی دارد و شما می توانید برای رسیدن به یک دکوراسیون شیک و لوکس از آن بهره بگیرید. مبل های که تنها از یک دسته بر روی کاناچه های دو نفره و سه نفره بهره گرفته اند تا جلوه بصری لوکس تری را به نمایش بگذارند. این روزها در آتلیه های عکاسی به وفور از مبل های شزلون برای ثبت عکس های یادگاری استفاده می شود. شما نیز اگر می خواهید از این مبل چستر متمایز استفاده کنید باید به شما بگویم نیاز است آن ها را قدری با فاصله از سایر مبلمان خود قرار دهید تا جلوه بصری خود را به وضوح در محیط به تصویر بکشانند. حتی شما می توانید مبل چستر شزلون را با یک مبل تکی با تم رنگی متمایز جایگذاری کنید و بخشی از منزل را به صورت خاص و منحصر به فرد به سبک دکوراسیون های اروپایی دیزاین کنید. اولین مولفه مبل های چستر لمسه کاری آن ها است که برای این نمونه خاص در برخی از مواقع روی دسته های کار نیز از گل میخ های زینتی استفاده می شود که نمای کار را زیبا تر و منحصر به فرد تر به نمایش می گذارد.

مبل چستر قایقی

آیا می خواهید خاص باشید و متمایز ها را به دکوراسیون داخلی منزل خود مهمان کنید. باید به شما بگویم مبل چستر قایقی یکی از این محصولات است که سبب می شود شما متمایز بودن را به راحتی تجربه کنید. از آنجایی که اصلی ترین مولفه برای مبل های چستر دسته های آن است که به صورت صاف و یک دست همراه پشتی آن در یک راستا قرار گرفته است. باید به شما بگویم مبل چستر قایقی با انحنای بسیار زیبایی در بخش دسته های مبل رو به بیرون همراه است و این امر نمای کار را بسیار زیبا کرده است. باید بگویم نسبت به مبل های چستر ساده مبل های چستر قایقی فضای بیشتری را بر روی کاناپه های سه نفره برای شما فراهم کرده است. این امر به دلیل فاصله ای است که بر روی دسته ها به راحتی می توانید مشاهده کنید. شما می توانید از مبل های چستر قایقی با یک تم رنگی و مبل های تکی با تم رنگی دیگر استفاده کنید و حسن سلیقه خودرا به رخ بکشید.

مزیت های مبل چستر چیست؟

در پایان اگر بخواهیم به مزیت های این محصول اشاره داشته باشیم باید بگویم عمر مصرف آن نسبت به مبل های راحتی بسیار بالا تر است. دلیل این امر استرهای است که در پرسه ساخت از آن بهره گرفته می شود؛ زیرا در پرسه ساخت و لمسه دوزی نیاز به کشش زیاد پارچه های مبل است و اگر از پارچه بی کیفیت استفاده شود به راحتی پاره می شود. از سوی دیگر سنگین بودن مبل های چستر به خاطر اسفنج سی و پنج کیلویی است که برای آن استفاده شده است و با خاصیت ارتجاعی باعمری بسیار بالا برایتان در نظر گرفته شده است. کلاف های بسیار مقاوم از چوب روس و راش نیز از مولفه های بارز دیگر این محصول به شمار می آید.

کلام آخر پیرامون مبل چستر

شما می توانید با سبک های متمایزی که در منزل از آن پیروی می کنید از مبل چستر برای دکوراسیون منزل خود بهره بگیرید. همان طور که در طی این مقاله اشاره شد مبل چستر از دسته و پشتی یک اندازه بهره گرفته است که خود راحتی مضاعفی را برای مصرف کننده فراهم می کند. تم رنگی این محصول نیز بر اساس هارمونی رنگی که شما مد نظر دارید به صورت انلاین سفارش داده می شود و درب منزل به شما تحویل داده می شود. پس با در نظر گرفتن کارایی و راحتی باید به شما بگویم که مبل چستر با این دو مولفه در اختیار شما قرار داده می شود تا با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید. امید است مطالب ارائه شده در راستای معرفی این محصول بی نظیر و مدرن مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها در پیش روی شما عزیزان قرار بگیرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی