بازدید 9187

ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز

علاوه بر جریمه میلیونی باید مصوبات جدی‌تری مبنی بر توقیف خودروهای غیربومی در ستاد کرونای کشور تصویب شود تا از حجم ورود به استان کاسته و عوامل بازدارنده جدیدتری اجرایی شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 15 August 2021

به گزارش تابناک، سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز خبر داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است.

هادی عبادی نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و همچنین حجم خودروها در مبادی ورودی استان، اظهار کرد: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است و از ساعت ۱۲ ممنوعیت ورود به استان طور جدی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا و شرایط قرمز مازندران از طریق رسانه‌ها فرهنگ‌سازی خوبی انجام شده و در این راستا حجم ورودی به استان کاهش پیدا کرده است، گفت: در سایر تعطیلی هایی مشابه که تاکنون داشتیم شدت ترافیک در مبادی ورودی بیشتر بوده به طوری که در تعطیلی‌های گذشته ۵ تا ۶ کیلومتر ترافیک خودرویی در مبادی ورودی استان داشتیم اما در حال حاضر در محور گدوک ۵۰۰ متر ترافیک داریم و در محور هراز نیز ۱.۵ کیلومتر ترافیک را شاهد هستیم و در کندوان هم نیز انسداد محور، اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت کنترل از مبادی خروجی تهران، از این حجم ترافیک کاسته خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران تاکید کرد: علاوه بر جریمه میلیونی باید مصوبات جدی‌تری مبنی بر توقیف خودروهای غیربومی در ستاد کرونای کشور تصویب شود تا از حجم ورود به استان کاسته و عوامل بازدارنده جدیدتری اجرایی شود.

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ممنوعیت ورود به استان از ساعت ۱۲ اجرا می‌شود گفت: برای خودروهای بومی در بین شهری و تردیدی وجود ندارد.

وی افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در سطح شهر اعمال جریمه یک میلیونی لحاظ و از تردد خودرو جلوگیری شده و برگشت داده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
عجب سیستم بی عرضه ای داریم
ورود مسافران با حمل و نقل های عمومی چه تفاوتی با خودرها دارند که مسئولان نگران آنها نیستند در ضمن در ایران مبارزه با این بیماری فقط در جریمه و محدودیت خودروها خلاصه می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
کسی برای خوش گذرانی با اتوبوس به شمال سفر نمیکنه....
فرقش اینه دقیقا....
ملت احمق
خدا شعور را از این افراد گرفته و به جاش پول داده
روزی هزاربار خداروشکرمیکنم که برای همیشه این کشور را ترک کردم !!!!
البته این نشان ازبیشعوری مطلق آنهایی هست که تو این اوضاع روزانه ۶۰۰-۷۰۰ کشته دربیخیالی مطلق میرن مسافرت ! ولی بنظر من دولت مقصر اصلی این مسافرت ها دولت هست که درمقابل این سفرها بی تفاوت نظاره می‌کنند
اگر هر ماشین را ده بیست میلیون تومان جریمه کنند اوضاع درست میشه
این تعطیلات خواستند موج بعدی کرونارا برگردن سفر به شمال بیندازند وبگویند عزاداری مقصرنبود سفر شمال مفصر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
وگرنه شمال که کرونا نیست ...
اینجا هم مسئولین مقصر هستند؟ وقتی خود مردم رعایت نمی کنند .
این اقدامات فقط برای این است که بگن حکومت به فکر مردم است وگرنه چطور خط فرضی استان ها و سوار شدن بر متروها و اتوبوس های شهری و بین شهری می توانند جلوی انتقال ویروس رو بگیرند یک عده هم که احتمالا توان مسافرت رفتن ندارند جو گیر میشن و کامنت می گذارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار