بازدید 9623

طراحی سایت در 4 مرحله

اکثر مشتری ها انتظار دارند که بتوانند کسب و کار شما را در فضای مجازی پیدا کنند. چنانچه بخواهید محصولتان را آنلاین بفروشید و یا صرفاً اطلاعاتی درباره ی کسب و کارتان و روش های ارتباطی ارائه دهید، داشتن یک وب سایت تقریباً ضروری است پیش از شروع به طراحی وب سایت، خوب است به این فکر کنید که قصد دارید به چه اهدافی دست پیدا کنید. تحقیق در وب سایت رقبا می تواند به شما کمک کند ایده ای درباره ی آنچه برایتان مفید است داشته باشید.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 15 August 2021

برای ساختن وب سایت لازم است 4 مرحله ی ساده را پشت سر بگذارید:

برای ساختن وب سایت لازم است 4 مرحله ی ساده را پشت سر بگذارید:

خرید دامنه مناسب با حوزه کارتان

نام دامنه ی شما باید بازتاب دهنده ی محصولات یا خدمات شما باشد، به شکلی که مشتریان بتوانند از طریق موتورهای جستجو به آسانی کسب وکارتان را پیدا کنند. مشتریان شما احتمالاً انتظار خواهند داشت نام دامنه ی شما مشابه نام کسب و کارتان باشد.

نام دامنه همچنین برای نشانی ایمیل شما استفاده خواهد شد. اگرچه می توانید از سرویس های ایمیل رایگان مانند هات میل استفاده کنید، اما ارسال ایمیل از نشانی تجاری خودتان همیشه حرفه ای تر جلوه خواهد کرد.

به یاد داشته باشید دامنه ها به صورت دوره ای خریداری می شوند و باید پیش از انقضای دوره، برای تجدید آن اقدام کنید. همچنین دقت کنید که پسوند درستی برای دامنه انتخاب کنید. برای سایت های فروشگاهی و شرکتی  پسوند های co, ir,com  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب شرکت میزبانی سایت و خرید هاست

برای وارد کردن نام دامنه به فضای اینترنت نیاز به یک میزبان یا شرکت ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ دارید. هزینه های ماهانه ی هاستینگ بسته به بزرگی وب سایت شما و تعداد بازدیدها متغیر است. برخی از شرکت های سرویس دهنده این خدمات سرویس هایی را ارئه می دهند که دارای پهنای باند یا فضای نامحدود می باشند که حتی با توجه به محدودیت هایی که دارند، می تواند برای بسیاری از سایت ها به صرفه باشند. یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید این است هاست مورد نیاز شما از نوع هاست ویندوز است یا هاست لینوکس. این انتخاب با توجه به استفاده شما از ASP و نوع دیتابیس سایت، انجام می شود که پیشنهاد می شود از یک متخصص در زمینه طراحی سایت برای این امر مشاوره بگیرید.

برای ساختن وب سایت لازم است 4 مرحله ی ساده را پشت سر بگذارید:

نمونه تولید محتوای متنی و گرافیکی سایت فروشگاهی

تولید محتوا کنید

تصمیم بگیرید که مشتریان از طریق وب سایت شما توانایی انجام چه کارهایی را داشته باشند. این به شما کمک می کند بخش ها یا صفحه هایی را که می خواهید در وب سایتتان داشته باشید مشخص کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که ساختار سایت، یافتن و اجرای عملیات را برای مشتری ها آسان می کند.

دقیقاً همان طور که یک متخصص را برای طراحی وب سایت استخدام می کنید، می توانید برای آماده کردن محتوای مدنظرتان نیز از شخص یا شرکتی که خدمات تدوین استراتژی محتوایی، تولید و بارگذاری محتوا را انجام می دهد کمک بگیرید.

وب سایتی که به خوبی طراحی شده و استفاده از آن برای مشتریان راحت است می تواند به برجسته شدن کسب وکار شما کمک کند. داشتن محتوا و تصاویر مرتبط و مناسب، به مشتریان کمک می کند محصولات و خدمات شما را بهتر درک کنند و در خرید از بیزنس شما احساس راحتی داشته باشند.

وب سایت اختصاصی طراحی کنید

برای طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی می توانید خودتان آموزش ببینید که قطعا بین 2 الی 3 ماه حداقل زمان بر هست و مواردی مثل پشتیبانی و امنیت ... مواردی هستند که مانع داشتن یک وب سایت خوب می شود. راه دیگر داشتن پروژه طراحی سایت با اشخاص یا شرکت های فعال در این حوزه است.

پروژه طراحی سایت را با یک شرکت معتبر انجام دهم یا شخص؟

قطعا دانش یک تیم با یک فرد قابل مقایسه نیست پس حتما توصیه می شود با تیم کار کنید. اینکه تیم به صورت رسمی فعال باشد یا به صورت فریلنس نیز نکته قابل توجهی است.

  • مزایای همکاری با یک شرکت معتبر طراح سایت

  • طراحی سایت با افراد متخصص
  • پشتیبانی توسط تیم در سریع ترین زمان
  • امکان بستن قرارداد رسمی
  • در دسترس بودن و قابل پیگیری در هر زمان
  • امکان ارتقا مجدد سایت در هر زمان توسط تیم
  • دریافت سایر خدمات مانند تولید محتوا، سئو، تبلیغات، استراتژی بازاریابی

طراحی سایت در 4 مرحله

طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات نظافتی منزل

4 نکته مهم برای بستن قرارداد طراحی سایت

ریسپانسیو بودن سایت

ریسپانسیو بودن یعنی سایتتان طوری طراحی شود که با گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های همراه قابل استفاده باشد. طی آخرین بروز رسانی گوگل تنها نسخه موبایل وب سایت ها تایید می شوند و امتیاز شما برای کسب جایگاه این نسخه است.

ثبت تمامی اطلاعات با نام مالک سایت

در بندی از قرارداد حتما به این نکته اشاره شود که تمامی اطلاعات ثبت شده مانند ایمیل ادمین، مالک دامنه و هاست... برای مالک سایت باشد.

پشتیبانی پس از طراحی سایت

بازه بین 1 الی 3 ماه پشتیبانی از شرکت طراح سایت بخواهید. بسیاری از قابلیت های سایت حین اجرای کار ممکن است طبق چیزی که پیش بینی شده بود اجرا نشود و برای همین حتما قرارداد پشتیبانی سایت با همان شرکت ببندید. لازم به ذکر است که این پشتیبانی می تواند بخشی از خدمات در طراحی سایت باشد یا هزینه ای مجزا دریافت شود، که کاملا به توافق طرفین بستگی دارد.

آموزش پس از تحویل پروژه

از شرکت طراح سایت بخواهید چند ساعتی را به عنوان تعهد آموزش به نیرو ها یا ادمین سایت برای شما در نظر بگیرند.

آژانس دانا پیوست کوشا طراح سایت اختصاصی

آژانس آنلاین مارکتینگ دانا پیوست طراح سایت های شرکتی و فروشگاهی، پشتیبان و ارتقا دهنده سایت، تجربه همکاری با بیش از 100 کسب و کار آنلاین و آفلاین را دارد. از مزیت های پروژه سایت با داناپیوست داشتن تیم متخصص و پشتیبانی سریع است. کسب و کار ها با دریافت مشاوره اولیه با تیم سایت دانا ویژگی های مد نظر خود را اعلام می کنند. تیم سایت پس از ارزیابی های لازم، از مرحله خرید دامنه، هاست تا تهیه اینماد و درگاه پرداخت همراه شماست. علاوه بر این پس از تکمیل پروژه سایت خدماتی مانند سئو و تبلیغات را می توانید از این شرکت تبلیغات آنلاین دریافت نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی