بازدید 18798

مانع سیاسی انتقال احمد نورالهی به تیم اماراتی

کد خبر: ۱۰۷۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 15 August 2021

در حالی که پیش از این گفته می‌شد یک اسپانسر نفتی حامی مالی لیگ فوتبال امارات شده و از این پس قرار است رقابت‌های لیگ سراسری و حرفه‌ای امارات متحده عربی با نام همین شرکت نفتی برگزار شود اخباری از امارات به ایران می‌رسد مبنی بر این که نام جعلی خلیج عربی همچنان روی رقابت‌های جام حذفی این کشور و سوپر کاپ امارات باقی می‌ماند.

در شرایطی که بحث حضور احمد نوراللهی در تیم الاهلی امارات روز به روز جدی‌تر می‌شود برخی کانال‌های تلگرامی امروز در فضای مجازی تصاویری را از تبلیغ بازی سوپر کاپ لیگ امارات منتشر کردند که مربوط به اردیبهشت‌ماه امسال است و نشان می‌دهد اماراتی‌ها این رقابت‌ها را هم با نام جعلی برگزار می‌کردند.

طبیعی است اگر فدراسیون فوتبال امارات بخواهد فصل آینده هم برای رقابت‌های جام حذفی یا حتی سوپرکاپ از نام جعلی خلیج عربی استفاده کند بازیکنان ایرانی همچنان مثل گذشته حق حضور در لیگ امارات را نخواهند داشت و با این حساب از همین حالا باید انتقال احمد نوراللهی به الاهلی و انتقال احتمالی سایر بازیکنان ایرانی به تیم‌های اماراتی را منتفی دانست.

مانع سیاسی انتقال احمد نورالهی به تیم اماراتی

البته این بنری که در فضای مجازی ایران منتشر شده متعلق به فصل گذشته است و مشخص نیست فصل آینده هم اماراتی‌ها این نام جعلی را حفظ کنند یا نه هر چه هست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید بعد از تحقیقات گسترده در مورد تغییر قانون انتقال بازیکنان ایرانی به تیم‌های اماراتی تصمیم بگیرند تا فوتبالیست‌های ایران به ویژه ملی‌پوشان ما بازیچه دست اماراتی‌ها نشوند و مجبور نباشند در رقابتی به میدان بروند که نام جعلی روی آن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
نام لیگ دیگران به شما چه ؟ فضوله همه عالم هستید
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
ساکت بابا بی غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بابا کل مملکتمون مال اوناست به یه اسم گیر داده اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
فضوله قره باغ هستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
من در این قسمت نمیخوام در مورد این خبری که در این قسمت اومده نظر بدم ولی تو چرا اونطور در این قسمت واکنش نشون دادی و اونطور پریدی وسط و بی ادبانه اونطور در ابن قسمت نظر دادی؟آیا تو مجاز هستی سعی کنی هر نام تاریخی که در منطقه هست رو تحریف کنی و بعد انتظار داشته باشی هیچ فردی در هیچ نقطه ای از منطقه به اون عمل واکنش نشون نده؟اصلا نام خلیج فارس چقدر برات مهمه؟نظرت در مورد پانترکیسم چیه؟طرز جواب دادنت به این سوال شاید هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظر بی ربط و سطح پایینت و بی ادبانت رو در این قسمت مشخص کنه.در این بخش،جواب چیزی که در این قسمت ننوشتمو هم نده
پرسپولیسی نیستم. ولی فرض کن رفت طرف لشامپیونه. اونوقت میخواین بگین فراسنه پارسال به اسلام توهین کرده بود. بابا اسم لیگه. میره بازیش رو میکنه. لیگ رو نمیاره که ایران
تابناک بزرگوار لطفا این اسم جعلی رو انقدر شما بکار نبر
خلیج بدبختی.
شما ها که دلارهای بیت المال رو می بری امارات.
برات مهمه اسم خلیج چی باشه.
خوب ملت رو اسکول کردن به خدا.
اگر نام برای کسی مهم بود الان وضع کشور این نبود.
هیچ کس حق ندارد از نام دیگری به جز نام بین المللی خلیج فارس استفاده کند مردک بی وطن
خلیج فارس برای همیشه فارس هست اگر رگ نداری برو گمشو!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها