بازدید 11911
بعداز مذاکره با نکونام، فکری و فاضلی؛

نکونام گران بود، مجتبی حسینی سرمربی پیکان شد

گمانه هایی برای پیوستن سرمربی قهرمان جام حذفی به خودروسازان مطرح شود اما گویا مدیران کارخانه‌ با ارقام لازم برای قرارداد با نکونام موافق نبودند.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 14 August 2021

پیکان که با جدایی مهدی تارتار و انتقال این مربی به اصفهان و پذیرفتن هدایت ذوب آهن روبه‌رو شده بود، سرانجام جانشین مهدی تارتار را انتخاب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تقریباً از همان روز اولی که اعلام شد مهدی تارتار با ذوب‌آهن به توافق رسیده این پیش بینی و گمانه زنی مطرح بود که پیکان هم سرمربی ذوب‌آهن را به جای تارتار به خدمت بگیرد.

نکونام گران بود، مجتبی حسینی سرمربی پیکان شد

در این میان مذاکره جواد نکونام برای قبول هدایت پیکان ، با توجه به علاقه این مربی به زندگی در تهران باعث شد گمانه هایی برای پیوستن سرمربی قهرمان جام حذفی به خودروسازان مطرح شود اما گویا مدیران کارخانه‌ با ارقام لازم برای قرارداد با نکونام موافق نبودند.

هرچند نتایج نه چندان قابل‌قبولی که زمان حضور مجتبی حسینی در ذوب آهن برای این تیم متمول رقم خورد در ظاهر شانس این مربی را برای همکاری با پیکان پایین نشان می‌داد اما به نوشته طرفداری علاقه اکبر محمدی مدیرعامل پیکان به همکاری با مجتبی حسینی باعث شد میان تمام گزینه ها پیکان با این مربی به توافق برسد.

البته طی ۷۲ ساعت گذشته نام‌هایی چون حمید درخشان، محمود فکری و وحید فاضلی برای هدایت پیکان مطرح شد و حتی اخباری پیرامون مذاکره مستقیم اکبر محمدی با محمود فکری و وحید فاضلی به گوش رسید اما در نهایت گویا پیکانی‌ها تصمیم گرفتند هدایت تیم خود را در لیگ بیست و یکم به مجتبی حسینی بسپارند. به گفته یک منبع آگاه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعداز ظهر امروز (شنبه) مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید پیکان معرفی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست