بازدید 16130

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۲ مرداد / ۵۲۷ بیمار دیگر جان باختند / عبور تعداد واکسن‌های تزریق شده از مرز ۱۸ میلیون دوز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۱۵۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 13 August 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۲ تن دوز اول واکسن کرونا و ۳ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۷۵ تن نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۱۷ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۲۹۶ هزار و ۱۵۵ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.
 

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که از این بیماران، ۴۷۰۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۸۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۲۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۹۶ هزار و ۷۴۲ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۲۹ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۱۵۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند که بیشترین تعداد بیمار بدحال ثبت شده در کشورمان در یک سال و نیم گذشته از شناسایی ویروس کروناست. همچنین تاکنون ۲۶ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
یعنی کسی مسولیتی قبول کرد و با بدترین کارنامه کنار رفت . کسی برای کشتار مردم هیچ هزینه ای پرداخت نکرد. اقای نمکی یعنی وجدان درد نگرفتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
خودت را گول نزن.
نمکی کاره ای نیست خودت هم میدونی.
اون ها که موافقان تحریم واکسن خارجی بودند مسوول هستند. اونها که بیش از حد روی واکسن داخلی تبلیغات کردند مسوولند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
تو این 43 سال مسئولی وجدان درد نگرفته
یادم میاد در سال 1366 در حین عملیات پشتی بانی نرسید عده ای در سنگرهای عراق بودیم فرمانده با چشمان اشکبار از سربازان درخواست عقب نشینی میکرد زیرا اگه عقبنشینی نمیشد تمام بچه ها درو میشدن ولی الان اقای نمکی با بدترین کارنامه در مبارزه با کرونا هنوذ هم ادعا میکند بهترین هست . یک زمان ایران 85 میلیونی را با هند 1300 مقایسه میکرد ولی اصلان فکر نمیکنه که جمعیت هند 15 برابر ایران است . درخواست کمک به هند را میکرد
همیشه روزای تعطیل آمار میاد پایین. فردا بالای 600 فوتی خواهیم داشت متاسفانه
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
الان با پونصدو پنجاه فوتی بنظرتون پایین اومده؟؟؟
اقای نمکی امیدوار هستم که در ان دنیا بتوانی جواب خدا را بدهی در این دنیا از نظر شما نباید به مردم جواب پس بدهی
وزارت بهداشت خانه تکانی اساسی نیاز دارد. از مجلس محترم درخواست داریم شنبه وزیر جدید را رای اعتماد بدهند تا کارشان شروع شود. اول از همه تکلیف این وزارت خانه را مشخص کنید.
به نظر من امار بصورت ثابت روی 500 و 600 باقی خواهد ماند چون تعداد کیت تست محدوده هر کسی هم از این بیماری فوت کنه و تست نداده باشه جزو امار نمیاد پیس برای مدتی امار مبتلا 39 هزار و فوتی بین 500 تا 650 باقی خواهد ماند از نظر من تا حالا بالای 400 هزار نفر از کرونا در ایران فوت شده اند و بالاتر هم خواهد رفت امار رسمی که اعلام میشه را در 5 ضرب فرمایید دقت اگه کنید تعداد فوتی های سال 99 را هم ثیبت احوال اعلام نمیکنه بهشون گفتن اعلام نکنید امنیتی است ...
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
تو ناشناس امریکایی فکر کن بالای 1 میلیون فوت کردن.
خیابان ها و مغازها باز . کافه ها و کانهای ورزشی باز . جهل موج میزند در میان این جماعت
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
اون یه عده ای که جمع شدند بارش شهابی سالانه رو برن ببینن رو کجای دلم بزارم؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
درود بر شرفت
فقط واکسن هایی در حال حاضر باید در آمار مبارزه با کرونا حساب بشه که دوز دوم هستن، دوز اول که ایمنی ایجاد نمیکنه، آمار تفکیکی میگه چیزی بالاتر از 4 میلیون نفر دوز دوم رو هم دریافت کردن، 4 میلیون از 80 میلیون درصد بالاییه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
علی اقا من صد بار گفتم به عنوان یه پزشک ایمونولوژی که واکسن ایمنی اش موقته. باید ایمنی دست جمعی از راه طبیعی باشد. البته باید توان داشته باشه نظام سلامت مدیریت کند. یعنی دارو و مکان رزو کنه.
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین
یک زمان ما ایتالیا و هنذ و آمریکا و ... را به تمسخر می گرفتیم که تخت هایشان پر شده و بیمارستان ها گنجایش ندارند و حالا آنها ما را باید مورد تمسخر قرار بدهند
نتیجه اخلاقی: تا وقتی مطمئن نشدی که خودت خوب مدیریت و کار می کنی دیگران رو سرزنش نکن و سرت تو لاک خودت باشه و خودت رو اصلاح و درست کن و به جای تمسخر به دیگران کمک کن تا آنها هم یاد بگیرند به تو کمک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
احسنت قشنگترین کامنت
جالبه! با این همه مبتلای روزانه که بیشترم میشه اما تعداد کشته ها به ۶۰۰ نمیرسه و هر روز یه رنج تو ۵۰۰ میزنه! زالی راست میگفت آمار.. تحویل مردم میدیم!
...
بنویسید روزی ۵۵۰ بخوانید ماهی ۱۶۵۰۰ نفر . براساس آمار رسمی تازه
نمکی باید محاکمه شود

نمکی به همه آدرس غلط داده بود

نمکی همه را قربانی خواسته های مالی و مادی خودش کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
کسانی باید محاکمه بشن که با اطلاعات غلط،از خودکفایی در تولید واکسن ایرانی گفتن،مردمی که مثل ...میرن سفر،مثل ... دورهمی میگیرن و از همه مهم تر مثل ...ماسک نمیزنن
بابا اون قسمت آخر خبرتو که کپی پیست میکنی رو اصلاح کن
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
حالا قسمت اولش درسته؟ آمار غلط غولوط
یه آقایی بود اون اوایل کرونا می آمد می گفت ووهان و ماهان و قم بدبختمون کرد کجاست ؟ درقید حیاته نگرانش شدم
با روزی ۶۰۰ فوتی به استقبال تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و دانشگاه خواهیم رفت، شک نکنید.
کلا مگه میشه آمار تو یه رنج خاصی باشه
کل استفاده مقامات از نیروهای نظامی واسه سرکوبه...
آقاجان 2 هفته قرنطینه اجباری تنها راه حله!
سلام
لطفا حالا که زورتون نمیرسد تعطیل کنید اقلا زدن‌ماسک را اجباری کنید ! هر فروشگاه ‌‌مغازه ایی صاحبش ماسک ‌نداشت یا به آدم بدون‌ماسک‌ خدمات داد تعطیلش کنید افراد بدون‌ماسک را به مترو‌ و‌اتوبوس راه ندهید، هر اداره ایی کارمندانش ماسک نداشتن یا به مراجعه کننده بدون‌ماسک سرویس داد رئیسش را توبیخ کنید و …. زدن ماسک را اجباری کنید هر کس نزد جریمه سنگین بشود! چقدر دیگه آدم باید بمیره!؟!
من روز چهارشنبه تست دادم ، بهم گفتن دو روز بعد جواب آماده میشه که البته بازم آماده نشد . این آمار تستهای مثبت روزانه از کجا در میاد ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی