بازدید 10212
۳

دلخوش: بیماران در خیابان ها بستری شدند

یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها، بیماران را در خیابان ها بستری می کنند و حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 11 August 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه فاجعه ای در استان های شمالی در حال رخ دادن است، گفت: بیمارستان ها جا ندارند و بیماران را در خیابان ها می خوابانند. حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد به طوری که از بعد از شیوع کرونا تاکنون شب گذشته بیشترین فوتی را در گیلان داشتیم.

وی افزود: تیمی تشکیل شود و به وضعیت استان های شمالی کشور رسیدگی شود. دارو و تجهیزات وجود ندارد. بیمارستان ها هم تختی برای بستری ندارند و اصلا جا ندارند. وضعیت به گونه ای رسیده که بیشتر بیماران کرونایی را در محوطه حیات بیمارستان بستری می کنند. از سپاه بخواهید که بیمارستان های صحرایی را تجهیز کرده و نباید وضعیت را آسان گرفت.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان در یادداشتی درخواست کرده که مردم به دلیل شیوع بیش از حد کرونا به استان گیلان سفر نکنند.

وی افزود: نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان خواهش می کنند که مردم به استان های شمالی مسافرت نکنند که ما هم این درخواست را داریم. همچنین باید وزارت بهداشت هم ورود جدی داشته و رسیدگی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
خواهشن سفر نکنید که کرونا می گیرید خصوصا به گیلان و مازندران
در همان شهر خود لخت کنار هم در فضای سر بسته و با تراکم بالا سینه زنی کنید کرونا نمیگیرد یا مشهد هم اگه سفر کنید مشکلی ندارد
تغریبا تمام کسانی این روزها به شمال مسافرت می کنند یا بومی منطقه هستند و یا ویلا و خانه در شمال دارند که بازهم بومی حساب می شوند
مسوولان استانهای شمالی برای چند هفته از درامد توریست و گردشگری چشم پوشی کنند تا مقداری از بیماری کاسته شود. هیچ اقدامی برای جلوگیری از ورود گردشگران با وجود قرمز بودن تمام خطه شمال کشور نمی شود و فقط برخی خودروها جریمه می شوند. برای کسانی که تا شبی چند میلیون برای کرایه ویلا و سایر اسباب خوشگذرانی خرج میکنند این یک میلیون جریمه که احتمال ان از یک در هزار هم کمتر است که چیزی نیست . باید با توسل به زور راههای ورودی استانهای شمالی را بست . البته به نظر می رسد که جان مردم اهمیتی ندارد و درامد گردشگری و اقتصاد مهمتر است. همه کشورهایی که قرنطینه جدی داشته اند به زور متوسل شده اند یا جریمه هایی که گاه چند برابر درامد متوسط شهروندان است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان