بازدید 17547

علت تفاوت آنتی بادی دریافت کنندگان واکسن برکت

مدیرگروه مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا برکت به بیان توضیحاتی در خصوص علت تفاوت آنتی بادی دریافت کنندگان این واکسن پرداخت.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 11 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، حامد حسینی، مدیرگروه مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا برکت در پاسخ به این سوال که چرا مقدار آنتی‌بادی یکسری از داوطلبان واکسن کووایران برکت که خارج از کارآزمایی تست داده اند، ۱۰۰ است و جواب آزمایش تعدادی دیگر از آن‌ها مقدار یک یا ۲ را نشان می‌دهد؟، گفت: ما باید دو نکته را در مورد داوطلبان این واکسن در نظر بگیریم یک اینکه تمامی دواطلبان ما به غیر افرادی که نوبت واکسیناسیون آن‌ها فرا رسیده و کدشان شکسته شده واقعا نمی‌دانند که در گروه پلاسیبو قرار دارند یا عضو گروهی که به آن‌ها واکسن تزریق شده، هستند.

مدیرگروه مطالعات بالینی واکسن ایرانی کرونا برکت افزود: نکته دوم این است که دواطلبان بعد از دریافت این واکسن تست‌های آنتی‌بادی خاصی را می‌دهند که این آنتی‌بادی‌ها با آنتی‌بادی محافظت کننده در برابر بیماری متفاوت است و از جمله آن‌ها می‌توان به آنتی‌بادی نوترالیزان، ضد RVD و ضد اسپایک اشاره کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اشاره به اینکه توصیه سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت این است که اشخاص بعد از واکسیناسیون تست آنتی‌بادی ندهند،اما به هر حال افرادی این اقدام را انجام می‌دهند، ادامه داد: یکی از شرکت‌های داخلی که بیشتر کیت‌هایی که در حال حاضر در کشور موجود است، از محصولات آن استفاده می‌کنند، برای یکی از آنتی‌بادی‌ها سقف عدد۱۰۰ و برای دو آنتی‌بادی دیگر ۸۰ را تعیین کرده است و اعداد خارج از این محدوده یعنی زیر ۱/۱ تا ۸۰ یا ۱۰۰ گزارش نمی‌شود.

وی توضیح داد: برای هر کدام از آن‌ها رقمی وجود دارد که هنگامی که مقدار آنتی‌بادی به آن برسد، می‌گوییم پاسخ مطلوب رخ داده که این رقم برای یکی از آن‌ها ۲ونیم، برای دیگری ۱/۱ و برای آن یکی دیگر از آن‌ها ۸ است و افراد در تست خود باید هم به حداقل و هم به سقف مقدار آنتی‌بادی توجه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۷
چی شد تعطیلی ؟ چرا حتی یک سطر در مورد قتل روزانه کرونا نمیزنید؟ عادت کردید به 500 مرگ؟ رسانه های دولتی مثل شما که از دولت حقوق میگیرند و روز خبرنگار انتظار تبریک دارند؟
عجب توضیحاتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
كاملا تخصصی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
يك مقدار دانشت را ببر بالا
اين توضيحات مربوط به داوطلباني است كه در مرحله آزمايشي واكسن تزريق كرده اند، در اين مرحله افراد 2 گروه مي شوند ، به يك گروه واكسن تزريق مي كنند و به گروه ديگر بدون آنكه خود آنها متوجه شوند واكسن تزريق نمي كنند تا تفاوت تاثير واكسن را اين دو گروه هدف مقايسه كنند.
توجیه یا توضیح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خط تولید ی که از برکت نشان دادنند ته مانده آبرویش را هم بر باد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
از اول نزد شما آبرو نداشت و اگر اثرگذاري آن بيشتر از فايزر هم بشود ، سازمان بهداشت جهاني هم آن را تائيد نهايي بكند باز هم پيش شما آبرو نخواهد داشت! به اين مي گويند خودباختگي و تا خودباختگي در يك جامعه رواج داشته باشد اين جامعه روند توسعه را نمي تواند طي كند.
بد نيست يك نگاهي به رفتار مردم كره جنوبي و ژاپن در دوران توسعه خود بزنيد.
ما که چیزی نفهمیدیم لطفا سر دبیر به زبان ملت توضیح دهد زبانش را فقط اهل تزریق میفهمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
اهل تزریق نه، اهل تحقیق.
کسانی که دارو نما دریافت کردند و خودشان نمی دانند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
میگه اشکال از تست است نه از واکنشان که هم کارایی ندارد و هم حامل ویروس زنده است.
اگر این خبر را در یک نشریه تخصصی انتشار می دادید حرفی نبود ولی برای عموم ملت باید به زبان قابل فهم باشد. تابناک چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آنچه از این مصاحبه و اعتراف دیگر آقایان مثل رئیس انستیتو رازی قابل فهم است اینکه تعدادی از ما مردم گویاموش آزمایشگاهی هستیم. بدون اینکه رضایت داشته و داوطلب باشیم. به برخی از ما بدون آنکه بدانیم آب مقطر تزریق می کنند و ما را گروه شاهدیا کنترل در مقابل گروه آزمایش قرار می دهند تا ابتلا یا مبتلا نشدن و ایمنی هر گروه را بسنجند.آیا واقعا این یک نوع تجاوز به حقوق انسان ها نیست که بدون اختیار آنان را موش آزمایشگاهی کنید. من بیست روز قبل واکسن زدم دو بار به من زنگ زدند که بعد از واکسن مشکلی که برایت پیش نیامد.واقعا مشکوک شدم که نکند جزو گروه شاهد هستم و خودم نمی دانم
حال اگر از گروه پلاسیبو کسی کرونا گرفت مسئول جان و بعبارتی قتل او چه کسی است.در این مورد بهتر بود انتی بادی های افراد واکسینه شده با انتی بادی افراد غیر واکسینه شده و غیر مبتلا شده مقایسه شود. نه اینکه اعتماد کاذب واکسینه بودن را در شخص ایجاد کنند.
امیدوارم تمام بچه ها و عزیزان شما خبرنگارهای نون به نرخ روز خور مشابه اینهمه هموطن درمانده در بیمارستان‌ها و داروخانه ها بشه تا شاید به شرافت و آزادگی که این روزها خیلی ازش دم می‌زنید برسید.
عکسهای منتشر از خط تولید کذایی برکت خود گویای همه چیز است. این هم مثل صدها شعار توخالی دیگه با دهها هزار میلیارد چپاول پول ملت بدبخت.
توجیه و حرف الکی
خخخ۹خخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل