بازدید 11641
خبر

قلعه‌نویی ۳ماه از لیگ برتر آینده محروم شد

امیر قلعه‌نویی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد
کد خبر: ۱۰۶۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 09 August 2021

سرمربی و مربی گل‌گهر سیرجان، در فصل آینده به ترتیب سه و دو ماه از همراهی تیم خود محروم شدند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی درباره سرمربی و مربی تیم گل‌گل‌گهر سیرجان به شرح زیر است:

درباره تخلفات انتسابی به امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی به ترتیب سرمربی و مربی تیم گل‌گهر سیرجان مبنی بر نشر اکاذیب و توهین از طریق بیان مطالبی در مصاحبه‌های بعد از بازی بین دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در تاریخ 13 مرداد 1400 از سوی نامبردگان و همچنین پس از اخراج سعید الهویی از مسابقه علیه داوران مسابقات، فدراسیون فوتبال و اعضای تیم استقلال با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله بیانات قلعه‌نویی از قبیل (در این 40 سال فقط چیزی که بوده، ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم و نمونه‌اش را در فوتبال هم می‌بینیم. ما هم لقمه‌مون سالمه و هم نطفه‌مون و عین خیلی‌ها نیست که این نون‌ها را خورده باشیم) و اظهارات سعید الهویی از قبیل (به داور بازی و استقلال با هم تبریک می‌گویم، امروز فوتبال روی کثیف خودش را به ما نشان داد) و بدرفتاری ایشان پس از اخراج از زمین مسابقه و سایر قراین و امارات موجود در پرونده تخلفات انتسابی به مشارالیهما محرز و مسلم تشخیص و با لحاظ تعدد و تکرار تخلفات آنها مستند به مواد 71، 92 و 117 مقررات انضباطی مصوب 1397، امیر قلعه‌نویی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی، سعید الهویی به دو ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گل‌گهر سیرجان نیز با توجه به تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات انضباطی، به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

قلعه‌نویی ۳ماه از لیگ برتر آینده محروم شد

رأی صادره با رعایت بند چهار ماده 103 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

ضمناً باشگاه گل‌گهر سیرجان در پرداخت جرایم نقدی قلعه‌نویی و الهویی نیز دارای مسئولیت تضامنی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
گذشته از اینکه این رای صادره درست است یا نه، ولی مشخصه که آقایی قلعه نویی قواعد مربیگری رو خوب بلده و نسبت به تیم گل گهر و شهرستان سیرجان که تیم متعلق به اونجاست وفاداری بالایی داره و به خوبی از حق تیمش دفاع میکنه و این نشون دهنده درایت بالای ایشون است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
جناب قلعه نویی بشخصه بسیار شما رو قبول دارم
نبوغ مربیگری دارید من پرسپولیسی دورانی که با عنایتی و سیدعباسی در استقلال بودید از بازی های این تیم لذت می بردم هیچوقت از خاطرم نمیره زیرک ترین فردی که فهمید تیم های عربی ستاره های جوان ما رو با پول اغوا می کنن تا پیشرفت نکنن شما بودید که در یک مصاحبه گفتید و بسیار لوطی منشی های دیگر
ولی اینکه فساد موجود در فوتبال رو با زیرسوال بردن کلیت یک حاکمیت بخواید انجام بدید درست نیست
در ایتالیا و حتی آلمانش هم فساد گسترده وجود داشته بقیه کشورهای کمتر توسعه یافته بماند
این کار فقط باعث ناامیدی گسترده در مردم می شود و کمکی به حل معضل هم نمی کند
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
لعنتی ها شما همچی رو گرون کردید


جز ساندیس و کلوچه رو
به چه دلیل ؟ گفتن حرف مردم.
ارزشش رفت بالاتر
چون گفت 40 ساله عدالت نیست باید سه ماه محرومش کنید؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
باید میگفت 42 سال
بنده خدا ۲ تا حرف حساب زده ، نقره داغش کردید . پنالتی اول استقلال ، پنالتی نبود ‌. دست مدافع گل گهر به بدنش چسبیده بود وتوپ به بازویش خورد .
این مجازات راستگویی هست
بگو منظورم ۴۰ سال خوشبختی و پیشرفت برای دولتمردان و آقازاده ها بوده.
هزار ماشالا به این پیشرفت برای آقازاده ها.
خوبه زندانیش نکردن بدبختو. دروغ بگو و پول ببر.
هرکی حرف حق میزنه بجای دادن حق باید گل پر کنی تو دهنش
امیر قلعه نویی هر چه گفت عین حقیقت بود ! با محرومیت و جریمه نمی توان واقعیت را مخفی کرد
یکی از ظلمهایی که در این چهل سال شده امثال این اقا زندگی لاکچری رسیدند و قصد باز نشستگی هم ندارند و برای خود گارد محافظ متشکل از لات و لوت ها تشکیل داده اند
3 ماه میشه تقرببا بک نیم فصل. کاری نکنید که حرفاش تایید بشه.
تنها موردی که من از امیر قلعه نویی شنیدم تو این سالها و منطقی بود همین مصاحبه بود که اونم محرومش کردن،، درست گفته شما چیزی جز ظلم می بینید؟؟
خوب شد. زیادی گنده تر از دهنش حرف میزد.چون 4 تا نشریه زرد عکساشو چاپ میکنن فکرمیکنه هرچی دلش خواست وبه هرکی خواست میتونه بگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
قلعه نویی حرف دل همه مردم رو زد ، نه حرف مزدورایی مثل تو
یکی توبازی به یک بجه فخش ناموسی داد محکوم نشد اون یکی واقعیت را گفت محکوم کجایی ای آزادی
خخخخخ
اوج آزادی بیان
شاید خدا راهی جلوی پاش گذاشته که مثل مرحوم حجازی عاقبت بخیر بشه.
چون بهرحال ایشون هم از قبل این سیستم به قول خودش ظالم کم منتفع نشده
امیر خان هم مثل علی اقای دایی و علی اقای کریمی در دامان مردم ایران است
بابا اینا هزینه مسافرت نیاز داشتن همون مقدار هم جریمه کردن بیشتر که نیست وگرنه تمام حرفای قلعه نوعی درست بود به این خاطر کسی رو جریمه نمکنن که
یعنی حقش را بخورند و هیچ اعتراضی نکند.
امیر ژنرال عین حرف دل مردم را گفت . حتی انسانهایی که دل سنگ دارند هم تایید کردند که این حرف های قلعه نویی حروف ۸۰ میلیون ایرانی است. حالا تا کی باید واقعیت را کشت؟
صرف نظر از اینکه این جملات از دهان چه کسی خارج شده است ، واقعیت را مطرح کرده است ! آیا به غیر ظلم و فساد در این چهل سال چه بوده است ؟ بعد از ۴۰ سال مردمان یک کشور ثروتمند ، نان برای خوردن ندارند ....!
حق بر باطل پیروز است روزی شعار جمهوری اسلامی بود و لی این روزها میبینیم که حق بدست مسولین مجازات میشود و زنده بودن حق در دل مردم همانطور که در نظرها میبینیم همان پیروزی است که نمیتوان هیچگونه جلوی آن را گرفت.
نشر اکاذیب و توهین از طریق بیان مطالبی در مصاحبه‌های بعد از بازی! شما عنوان اتهام رو داشته باش...!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل