بازدید 6681

توصیه آیت‌الله علم‌الهدی به هیئات درباره عزاداری محرم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هیئات مذهبی در محرم باید مراقب عملکردشان باشند تا در شرایط این بیماری، بتوانند بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مراسم مذهبی را برگزار کنند و سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷ 08 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امروز، ۱۶ مرداد در دیدار با اعضاء ستاد برگزاری مراسم عزاداری محرم، با بیان این‌که مسئله اثرگذاری کربلا و عاشورا، هم در مسائل تثبیت نظام اسلامی و هم در مقابل استکبار مسئله مهمی است، اظهار کرد: کرونا بهانه‌ای شده است تا بسیاری از ضد دینان علیه محرم و عاشورا تبلیغ کنند. با توجه به این‌که هیئات مذهبی، محور عزاداری سیدالشهدا (ع) هستند، پس باید مراقب عملکرد خودشان باشند تا در شرایط این بیماری، بشود بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مراسم مذهبی را برگزار کرد؛ هیئات باید مراقب باشند تا سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری امام حسین (ع)، ادامه داد: در مجالس امام حسین (ع) باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا کسی در این مراسم دچار بیماری نشود. از طرفی باید مراقب جنگ روانی رسانه‌های بیگانه باشیم، زیرا مجالس امام حسین (ع) یک رسانه بزرگ است و متاسفانه بعضی‌ها به غلط، درصدد تبلیغ رعایت نکردن نکات بهداشتی در مراسم مذهبی امام حسین (ع) هستند.

علم‌الهدی خطاب به اعضاء ستاد برگزاری عزاداری محرم خراسان رضوی، گفت: شما عزیزان بیایید و ترویج کنید که پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی و به‌درستی رعایت شود تا هم سلامت خود فرد و هم سلامت دیگر افراد حفظ شود. افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را در مجالس سیدالشهدا رعایت نمی‌کنند، ضد تبلیغ برای ایشان هستند. شما عزیزان در این استان با هماهنگی و همکاری یکدیگر، پروتکل‌هایی را برای هیئات مذهبی و برگزاری مجالس مذهبی تعیین کنید تا همه عاشقان امام حسین (ع) به آن عمل کنند و مانع از بیماری یکدیگر شوند. آن چیزی که بسیار مهم است، اقامه عزای سیدالشهدا (ع) در این سرزمین و مخصوصا در شهر امام رضا (ع) است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، وی اضافه کرد: برای ما مهم است که عظمت سیدالشهدا (ع) را بیان کنیم و چیزی از این عظمت کاسته نشود. هیئت‌داران باهم همراه شوند و مجالس خودشان را در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل دهند. باید شعائر محرم را حفظ کنیم و از همه شما عزیزان درخواست دارم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نگذارید آسیبی به عاشقان امام حسین (ع) وارد شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار