بازدید 6258
۲
استاندار قزوین:

پربودن تخت‌های‌بیمارستان‌ها ناشی از ناکارآمدی ما است

استاندار قزوین گفت: پر بودن تخت‌های بیمارستان استان ناشی از ناکارآمدی رفتاری ما در مقابله با کرونا است و از این رو توجه به نوع فعالیت‌ها دارای اهمیت است، نمی‌توان به نوعی اقتصاد را فعال کرد و در قبال آن آرامستان‌ها پر شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹ 07 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونا که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: به رغم تمام تلاش‌ها شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم متفاوت بوده و با پیک جدیدی مواجه هستیم که عدم کنترل آن قزوین را که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد را با خطر جدی مواجه می‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است تمام عناصر ستاد کار‌ها را پیگیری کرده و میزان موفقیت خود را بررسی کند، هر چقدر با دقت بیشتر امور را پیگیری کردیم به موفقیت بیشتری دست یافته‌ایم و تشویق به پیشگیری و رعایت پروتکل‌ها می‌تواند را گشا بوده و می‌تواند چالش بی تفاوتی در سطح جامعه را مدیریت کند.

وی ابراز کرد: بخشی از این اتفاقات را ناشی از بی تفاوتی مدیریت و سطح جامعه می‌دانم؛ از این رو لازم است تمام دستگاه‌های مسئول عملکرد خود را گزارش داده و بازرسی ستاد بر عملکرد‌ها دقت نظر کامل داشته باشد تا شرایط را به نفع کنترل ویروس تغییر دهیم.

نماینده عالی دولت در استان قزوین افزود: باید از نظر فرهنگی اقدامات مهمی انجام دهیم؛ چراوکه فرهنگ عامل و از زیرساخت‌های توسعه است و بخشی از گرفتاری امروز ما در حوزه کرونا ناشی از نوع نگاه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت عاشورا بعنوان فرصتی برای کنترل و پیشگیری از کرونا استفاده کرد؛ در واقع مراسمات محرم می‌تواند به عاملی برای کرونا و یا ظرفیتی برای پیشگیری و حفاظت از جان مردم تبدیل شود و لازم است نوع نگاه را به سمت کنترل بیماری پیش برد.

وی ادامه داد: در استان شرایط خطر اعلام شده است و باید در مراسمات عزاداری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دقیق وجود داشته باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز باید با مردم جدی‌تر رفتار کنیم؛ چرا که خطر بیماری در استان جدی است؛ همه باید با هم همکاری داشته باشیم و برای کنترل بیماری روش‌های جدید را به کار بگیریم.

وی گفت: فوت روزانه ۱۰ نفر قابل پذیرش نیست و با ادامه این روند احتمال دارد تعداد فوتی‌ها افزایش یافته و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی خالی نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
بیخیال ما ایرانیان مادر زادی مدیر هستیم به همین خاطر مثل ویروس کرونا وقتی به میزی می چسبیم ول کن نیستیم
به زور میخواین بگین عزاداری آمار رو زیاد نمیکنه؟ واکسن هم که قطره چکانی میزنین. خدا به مردم رحم کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست