مجوز افزایش سرمایه چند شرکت صادر شد

برخی شرکت‌های بورسی خبر‌هایی را از افزایش سرمایه خود در وبسایت کدال منتشر کردند. مجوز افزایش سرمایه ۵۹۳ درصدی قهکمت و مجوز افزایش سرمایه ۵۶۸ درصدی شنفت صادر شد
کد خبر: ۱۰۶۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 07 August 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ برخی شرکت‌های بورسی خبر‌هایی را از افزایش سرمایه خود در وبسایت کدال منتشر کردند. برخی از نماد‌ها از صدور مجوز افزایش سرمایه و برخی دیگر هم از پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه خبر دادند.

 افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی فسپا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه صنعتی سپاهان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری‌های گذشت

 افزایش سرمایه ۵۶۸ درصدی شنفت

"شنفت" قدیمی‌ترین شرکت حاضر در بورس ایران است که از ۱۵ بهمن سال ۱۳۴۶ در بازار سهام حضور دارد

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نفت پارس (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱۴,۱۹۱,۱۳۴,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱۴,۱۹۱,۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱۴,۱۹۱,۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد مادۀ ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوب ۱۵/۰۲/۹۸ مجلس شورای اسلامی).

افزایش سرمایه ۳۰ درصدی اتکای

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه اتکایی ایرانیان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و بهبود ظرفیت پذیرش ریسک و ظرفیت نگهداری

همچنین مجمع عمومی فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته (۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال)، سایر اندوخته‌ها (۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال) موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدّت ۲ سال به هیئت مدیره تفویض نماید تا هیئت مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی ج. ا. ا نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید

افزایش سرمایه ۵۹۳ درصدی قهکمت

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت قند هکمتان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۴۱۰,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲,۴۳۴,۹۴۳,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲,۴۳۴,۹۴۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۵۱,۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، ۲,۳۸۲,۹۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

افزایش سرمایه ۸۸۵ درصدی زقیام

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کشت و دام قیام اصفهان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۶,۱۹۷,۰۷۹,۲۶۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۶,۱۹۷,۰۷۹,۲۶۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۶,۱۹۷,۰۷۹,۲۶۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

افزایش سرمایه ۹۷۶ درصدی ملت

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه  مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ملت مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۸۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰,۶۵۷,۲۱۳ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۲۷۸۰۷۲۱۳ میلیون ریال و) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پذیره نویسی عمومی غنیلی

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده شرکت مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۲۷۶,۵۰۷,۷۱۴ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۳,۴۹۲,۲۸۶ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
 

 افزایش سرمایه سنیر

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی بیات رایان) شرکت سیمان سفید نی ریز نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید دارایی ثابت مورد نیاز خط تولید ارائه گردید.
 

 افزایش سرمایه  بمیلا

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد از مبلغ ۶۳۵,۴۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور گسترش فعالیت‌های شرکت و حفظ منابع مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس