بازدید 18993

زاکانی: وزارت بهداشت و رئیس دفتری به من پیشنهاد شد

زاکانی در دیدار با جمعی از اساتید، نخبگان و فضلای حوزه علمیه قم گفت: بین رفتن به کابینه و شهرداری تهران، شهرداری تهران را انتخاب کردم.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 07 August 2021

به گزارش تابناک، علیرضا زاکانی در نشست با جمعی از اساتید، نخبگان و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر تهران موضوع شهرداری تهران را با من مطرح کردند و من این موضوع را به صحبت با سران قوا منوط کردم.

وی افزود: در صحبت با رییس مجلس و رئیس جمهور، ایشان پیشنهاد، وزارت رفاه، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و ریاست دفتر ریاست جمهوری را مطرح کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بین حضور در شهرداری تهران و حضور در کابینه نتیجه گرفتم که در شرایط کنونی و افزایش نارضایتی‌های مردم از شهرداری تهران و نیاز تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران حاضر شوم.

وی افزود: پس از انتخابات برای شهرداری تهران تعدادی از اعضای شورای شهر تهران برنامه عملیاتی خواستند و من و تعدادی دیگر از افراد برنامه دادیم و پس از دفاع از برنامه خود؛ خروجی تصمیم اعضای شورای شهر تهران این شد که پس از جمع بندی‌ها، برنامه من برای مدیریت شهرداری تهران انتخاب شد و در برنامه خود نیاز شهر تهران به تحول فرهنگی و اجتماعی را طرح کردم و برنامه‌ای برای زنده کردن روح شهر با نگاه جدید به این کلان شهر را ارائه دادم.

آقای زاکانی تصریح کرد: در صحبت با آقای رییسی گفتم برای رفع مشکلات شهر تهران نیاز به کمک و یاری ۳ قوه و همه دستگاه‌ها است و آقای رییسی استدلال کردند شما بروید شهرداری ومن هم کمک می‌کنم تا مشکلات شهرداری تهران کمتر شود و با خدمت رسانی و همکاری دولت و مجلس، کام مردم شیرین شود و بنده نیز به ایشان قول دادم با همکاری دولت و مجلس بار تهران را از روی دوش دولت بردارم.

وی با بیان اینکه اراده من حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگی مردم شریف قم است و مگر اینکه نیاز به حضور در عرصه‌ای باشد افزود: پس از انتخابات از من خواسته شد که باید شانه به کار اجرایی بدهم و با حضور در مسئولیت‌های اجرایی باید در جهت رضایت حداکثری مردم از انقلاب وکاهش مشکلات کشور حرکت کرد.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرداری نزدیک‌ترین عرصه به زندگی مردم است افزود: کمبودها و خلاها در بخش فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که با خدمت به مردم می توان با الگو سازی کارامدی و حل معضلات بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: شهرداری تهران؛ شهرداری کل کشور است، می‌توان این الگو را در آنجا پیاده کرد.

اقای زاکانی با بیان اینکه قرار است بیانیه‌ای خطاب به مردم قم در خصوص حضور در شهرداری تهران تنظیم شود گفت: در خصوص شهرداری تهران با آیت الله اعرافی، آیت الله بوشهری جریان‌های انقلابی، اصولگرایان قم، و نیروهای جهادی نشست‌هایی داشتم و قرار است بیانیه جمع بندی صادر شود و دفتر قم نیز فعال باشد و مرکزی نیز با محوریت حوزه ایجادشود تا پشتوانه فکری تحول فرهنگی، اجتماعی و کالبد شهری باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۵۴
ببین چقدر تصمیمات هردنبیلیه که زاکانی رو خواستن بکنن وزیر بهداشت؟؟!!
جناب زاکانی، پیشنهاد می‌کنم اگر احیانا خواستین وزیر بهداشت بشین اون درس‌هایی را که با نمره 10، 12 پاس کردین یک مرور مجدد بکین. باورکنین تخصص برای این پست‌های مدیریتی مهم هست و فقط تعهد (که من خیلی دقیق نمی‌دونم چی هست و حالا هرچی هست) کافی نیست.
چون پوشش بودی حتماً و حتماً باید پست بگیری؟؟؟

وزارت بهداشت-رئیس دفتر-شهرداری

شیب بام !!!
یکی لطفا سوابق اجرایی درخشان آقای زاکانی را بگه که اینقدر سر حضور ایشان در پست های متعدد و متنوع دعوا هست؟؟؟!!!
قحط الرجال همینه دیگه و شعار جوان‌گرایی فقط برای انتخابات و کشکه...
آدم هایی که ادعای تقوا و دینداری می کنند و در کمال بی تقوایی در جایگاهی قرار می گیرن که هرگز صلاحیت و شایستگی آن را ندارن و این است داستان مدیریت در کشور ما بعد از 43 سال،چه اصلاح طلبان و چه اصولی ها و اعضا شورا که خودشون نمیدونن شهردار باید چه شایستگیهایی داشته باشه اعم از دانش و مهارت و توانایی.فقط باید تاسف خورد.لطفا دیگه دنبال چرایی فرار مغزها نباشیم.سطح ادب و نزاکت ایشون را هم در مناظرات دیدیم.
1- سابقه اجرایی شما چیست؟ شما رشته پزشکی هستید تخصص شهرداری ندارید
بله خوب‌ غیر از ایشون کسی نبود و ایشون هم صرفا برای اینکه کار تهران زمین نمونه قبول کردند. با توجا به سوابق اجرایی ایشون حتما موفق میشن.
نیومده میگی مشکلات فرهنگی و اجتماعی. دکتر بهتره به دنبال رفع مشکلات شهرسازی باشی. فرهنگ خودش متولی داره. راستی اول یه MRI از تهران بگیر ببین دقیقا کجاهاش مریضه.
برو شهرداری، اونجا بیشتر بهت می رسه.
بالاخره تو هم نصیبی گرفتی از مملکت با اون همه هیاهو و شوی انتخاباتی
چرا یه نفر از قم باید بیاد شهردار تهران بشه؟
اگر درست بوده باشد فاتحه صلوات
یا خدااااا،،،،،،مرکزی با محوریت حوزه برای سامان دادن به تهران !!!!!!!!!!!!!!
واقعا نمیفهمه که با این کارش مردم قم را از داشتن یک نماینده در مجلس محروم کرده؟ تو که نمیخاستی توی مجلس بمونی برای چی برای نمایندگی شرکت کردی و نماینده مردم قم شدی؟؟؟؟
همه کاره هیچکاره
تقسیم پست!!!حرف نزنید سنگین ترین چون دهان که باز میکنین چیزهایی رو میگین که نباید بگین.
پوششی هم اگه میگن،خود خود تویی!!
فعلا که صدای آقای چمران میگه با تهدید شهردار شدی ! حالا ببین برای اون دو تا سمت چه خبر بوده !
ده ها سازمان كار فرهنگي ميكند!
چقدر موازي كاري؟
وظيفه شهرداري چيز ديگري است!
خدا به مردم تهران رحم كند
ایشان میخواهد هزینه شهرداری را از دوش دولت بر دارد بر دوش ملت بگذارد اینطور کام مردم شیرین کند . ادم متخصص تر از شما نبود بگو تقصیم قدرت بین خودی ها میباشد این رایک بچه 6ساله هم فهمیده است (زاکانی با خدمت رسانی و همکاری دولت و مجلس، کام مردم شیرین شود و بنده نیز به ایشان قول دادم با همکاری دولت و مجلس بار تهران را از روی دوش دولت بردارم.)
این منصب و جاه و قدرت چه جذابیت زیادی برای شما و امثال شما داره که دست بردار نیستید. شماها برید کنار نیروهای جوان وارد عرصه بشن خیلی بهتره....شهرداری پر از فساده......
زاکانی تندرو!!--
دو جور وزارت ؟؟؟؟؟ یکی رفاه یکی بهداشت ؟؟؟؟؟؟
انتخاب وزیر اینجوریه ؟؟؟
شهردار تهران ؟؟؟؟
اداره شهر با محوریت حوزه؟؟؟
عجب قطع الرجالی است در ایران بیخود نیست اوضاع کشور اینگونه است.چقدر ما بدبختیم. یعنی کسی بتوانایی آقای زاکانی نداریم؟
حالا تهرانی ها بعد این هی باید قیافه این عمو رو تحمل کنن..برید حالش رو ببرید.
بدبختی ما همینه هیچ کس جای خودش نیست این اقا از شهرسازی چی می دونه که می خواد شهردار بشه
درعدم قبول وزارت بهداشت لطف بزرگی به مردم کردید تجربه تلخ وزارت سعیدنمکی وشدت عصبانیت مردم طبعا ایجاب میکندرییس جمهورفردی کاردان ودرعین حال دلسوزمردم رابراین منصب بنشاند .ولی اگرریاست دفتررییس جمهوری راقبول میکردید خیلی بهتر بود چون رییس دفتری یک مقام ولوعالیرتبه ضرری برای مردم ندارد ولی باسوابقی وشناختی که ازشماداریم درشهرداری تهران چه خواهیدکرد خداخودش رحم کند.
بار ک الله به آقاي زاکاني، چقدر آدم زرنگي هست. کسي که اين همه ادعا داشت. چرا وزارتخانه رفاه نرفت که مردم فقير ايران را به رفاه برساند، مگر شعار و هدفش خدمت به ملت ايران نبود، پس چرا به عبادتگاه خدمت و رفاه به ملت ايران نرفت و سريع به شهرداري تهران پولدار رفت که در آنجا مردم از آن انتظاري ندارند و ميلياردها تومن پول در آنجا گم هم شود کسي پيگيري هم نمي کند.
با تخصص پزشکي ايشان، همزمان مي تواند وزير رفاه، پزشکي و شهردار شود.
آما اين نشان مي دهد در دولت آقاي رئيسي که بر اساس شعارهاي پوپوليستي و عوام فريبي هست، چقدر بخوربخور خواهد بود و چقدر بدبختند ملت ايران.
پیش از این وقتی کسی به دیگری فحش میداد و بی حرمتی میکرد(تنبیهش) میکردند؛ زمانه گشته تا اینکه با توهین و تحقیر و فحاشی و چنگ به این و اون؛ وزارت و صدارت میدند !! الله اکبر از آخر الزمان!!!!
ایشون ماشا الله فقط به فکر خدمت هستند و چقدر همه این پست های پیشنهادی به هم مربوطه خدا قوت به این همه توانایی
البته راه سوم هم وجود داشت ؛ ماندن بعنوان نماینده مردم قم !!!
نمی دونم این حضرات چطور مسئولیت را می پذیرند آنهم با منت !!!
بالاخره مزد پوششی بودنش رو گرفت
جناب آقای پزشک هسته ای سلام..

صندلی شیرین شهرداری تهران بر شما مبارک باشد..اما چند نکته رو در ذهن خودتون داسته باشید:
اول..دولت حداقلی فعلی در کنار مجلس حداقلی،بازتاب ثمره خون شهدای نظام نیست..
دوم..در دوره های قبل ،که شهرداران تا حدود زیادی حمایت مردمی داشتند ،،تهران این شکلی شده است،،شما و اطرافیان جنابعالی که با میزان رای چند ده هزاری وارد مجلس شده اید ،،چه معجزه ای میخواهید کنید؟
سوم..علی الظاهر حضرتعالی چند پرونده باز در قوه عدلیه دارید که امیدوارم در دوران جناب اژه ای،،،ایشان همان رفتاری را با شما بکنند که ۲۵ سال قبل با کرباسچی کردند..
و من الله التوفیق
وای بر این ملت که الان یکی مثل زاکانی داره منت میذاره رو سرشون که بهتون لطف کردم و شهرداری رو قبول کردم
آوردنش سر سفره گفتن کدومو بیشتر دوست داری؟ اینم گفته شهرداری دوست دارم. چرب تره
عجب.دکتر تو چقدر آدم افتاده ای هستی.حیف تو هست که واقعا با این همه استعداد و مدارک رنگارنگ و این لفظ کلام زیبات اینجوری مورد بی توجهی قرار گرفتی.اصلا تو برای ایران از سر ما هم زیادی.ممنون هستیم ازت که هستی
زاکانی ، لیاقت هیچ یک از این پستها را ندارد ! بیش از این با سرنوشت کشور بازی نکنید !
کدام مهم تراست ، وزارت رفاه که بر معیشت مصیبت بار این روزها تاثیر گدار است یا وزارت درمان و بهداشت که شاهد قتل و عام مردم توسط کرونا هستیم ، یا وضعیت تهران . چرا همه ایرانیان را فدای تهرانیها کردی . آیا آنها در آینده شما موثرترند؟
وزارت بهداشت؟
این همه پست کیلویی میدن اینهم مال تو کی به کیه؟
جناب دکتر. تشریف می‌برید وزارت بهداشت که تخصصش را دارید. شهرداری را به متخصصش واگذار میکردید. خدا هم راضی بود از این انتخاب. یک پزشک چه تجربه و دانشی در اداره شهر بزرگ تهران دارد؟
ظاهرا قحط الرجال تو این مملکته و فقط زاکانی میتونه همه مشکلات را بر طرف کنه!!!!!
با توجه به اينکه ايشان پزشک هستند بتوانند در آينده اي نزديک جاي آقاي دکتر ولايتي را بگيرند و 100 شغل داشته باشند.
اولا شهرداری چه ربطی به کار فرهنگی داره ؟ ثانیا کابینه مگه گوشت قربانی هستش که هر کس سهمی داشته باشه پس تخصص و تجربه و برنامه چی میشه ...
مثل زمان جنگ پیامبر با کفار که غنایم بین سربازها تقسیم میشد، اینجاهم سمتهای مدیریتی تقسیم میشه بین جناح. حال بر اساس چه معیاری .... ایشان به سلامت جسمی مردم به عنوان یک پزشک بپردازند بهتره یا بیان شهرداری؟ جالبتر اینکه تجربه نشان داد اگر نمیتونی رییس جمهور بشی بنفع اصلی کنار برو بعد نگران نباش حمایتت میکنند و یه جای خوب بهت میدن.
از آنجاییکه قحط الرجاله، پستهای مختلف و متنوعی که در حیطه تحصیلات جنابعالی نیست پیشنهاد میشه ؛ ژن خوب به این میگن!
شما نشون دادی ک راحت دروغ میگی. با این حال باشه
بشر جایزالخطاست اقای زاکانی!
آقاي زاکاني که اومده شهرداري تهران، کام مردم تهران شيرين ميشه. قيمت خونه را ارزان ميکنه.
وزارت بهداشت ؟!!!!
روی چه حسابی
درسته در این کشور به فرموده حضرات تخصص کیلو چنده؟ ولی دیگه وزارت بهداشت؟!!!!
به خیر گذشت خودش قبول نکرد!!!!!
آقای رئیسی قرار بود در دولت شما سفارش و قول و قرار نباشه،پس بی جهت آقای زاکانی خودش رو سپر بلای شما نکرده بود.
اره مثل اینکه واقعا مملکت قحط الرجال است که یکی مثل زاکانی با این سابقه مدیریتی و ضریب هوشی و ادب و متانت و تخصص و ... اینهمه پیشنهاد داشته
زاکانی دربه دردرعطش قدرت.
چرا یکی مثل محسن رضایی نباید شهردار تهران باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی به بی ادبی و بی برنامه گی این ادم بشه شهردار
جمله ای پیدا نکردم که بتونم خودم رو خالی کنم از این همه امید و روحیه ای که دارین هر روز به جامعه تزریق میکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبه دیگه. توو تقسیم مملکت از همدیگه نظرخواهی هم میکنن. بیچاره مردم
این هم سهمیه شما جهت اعلام نامزدی پوششی ،مبارکتان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر