بازدید 6970
۲

بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد در وضعیت بحرانی

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از مجموع ۳۰۰ تخت این مرکز درمانی، ۲۳۱ تخت آن درگیر کرونا شده که معادل ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های این بیمارستان است.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 07 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید محمد موسوی اظهار کرد: در موج پنجم بحران کرونا که درگیر ویروس دلتا هستیم، ۸۰ درصد تخت‌های این مرکز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد در وضعیت بحرانی قرار دارد و در حال حاضر از مجموع ۳۰۰ تخت این مرکز درمانی، ۲۳۱ تخت آن درگیر کرونا شده که معادل ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های این بیمارستان است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد افزود: در موج پنجم کرونا افزایش چشمگیر مبتلایان و بستری‌ها را شاهد هستیم و خطرات ویروس دلتا به مراتب بیشتر از گونه‌های قبلی بوده و باید مراقب باشیم تا با کوچک‌ترین غفلت و بی‌توجهی برای خودمان و اطرافیانمان ایجاد مشکل نکنیم.

وی با بیان این‌که در روزهای اخیر اورژانس‌های تمامی بیمارستان‌ها از جمله این مرکز درمانی با حجم دو برابری بیمار روبه‌رو شده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشترین گروه بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در موج پنجم بحران کرونا گروه سنی بالای ۵۰ سال بوده و متأسفانه میزان فوتی‌های کرونایی از زمان شیوع ویروس دلتا نیز افزایش داشته است.

موسوی تصریح کرد: تخت‌های بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از حضور پرتعداد بیماران کرونایی اشباع شده است و سختی کار مدافعان سلامت نیز که بیش از ۱۸ ماه است به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند چند برابر شده است، نیروهای کادر درمان به‌واقع خسته‌اند و بیشتر آنان مبتلا به کرونا شده‌اند.

وی اضافه کرد: همین امر بر سختی کار نیروهای فعال در بخش‌های کرونایی که باید جای خالی همکاران مبتلایشان را با شیفت‌های اضافه پر کنند، چند برابر می‌افزاید.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد با ذکر این نکته که بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها کسانی هستند که به سفرهای تابستانی رفتند و یا در تجمع‌ها، دورهمی‌ها و مجالس شادی و غم حاضر بودند، تأکید کرد: در این شرایط بسیار سخت از مردم می‌خواهیم از هرگونه تجمع و دورهمی و همچنین سفر به مشهد خودداری کنند و در این شرایط بحرانی مجالس شادی و غم برپا نکنند؛ بی‌شک کرونا مهار شدنی بوده و می‌توان بر این ویروس منحوس غلبه کرد به شرط آنکه مردم همکاری شایسته‌ای با مدافعان سلامت داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
تنها راه غلبه کردن به این بیماری قرنطینه سفت وسخت هست واگر این قرنطینه اجرا نشود دقیقا مثل هند و سایر کشورا خواهد شد وجمعیت ایران به نصف کشورا میرسد واین دقیقا خواست دشمن هست واگرمسئولین مردم وکشورشون دوست دارن عمل کنن تا به فاجعه بدتر تبدیل نشود
آقای رییس جمهور نمیخوای به خودت بیای و کاری کنی؟ از قبرستونا خبر داری پشت هم کرونایی چال میشن؟ تو کوچه خیابونا رو دیدی جفت جفت در هر خونه ای پارچه سیاه زدن؟ از بیمارستانا چطور که هموطنان گرفتار در پارکینگ و حیاط و نمارخانه بستری هستند؟ از کادر درمان چی که این چند ماه به دلیل بی درایتی ستاد کرونا نفله شدند؟ از نبود سرم و اقلام دارویی هم خبر داری یا نه؟ 3درصد کامل واکسینه شدند میدونستی؟ میخوای کاری کنی یا هنوز داری گداگشنه های افریقایی و فلسطینی رو ملاقات میکنی؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست